LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kringloopwinkel 2Switch

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door Jezebel »

Het is gewoon zo dat ik het leuk vindt om wat rond te snuffelen in zo'n winkel. Ik ga ook graag naar vlooienmarkten.
Ik weet heel goed dat je voor een bepaalde prijs niet veel mag verwachten, maar dan moet het wel werken. Ik kan anders net zo goed het aankoopbedrag meteen in de vuilnisbak gooien, nietwaar? Ook al werkt iets nog maar 2 weken, dan is het minder erg dan dat je het artikel helemaal nooit werkend hebt gezien.

Wat betreft de kleding; ze hebben een ontzettend grote opslagruimte naast de winkel, dus plek zat om te prijzen. De verkoopster zei zelf dat ze daar al meerdere mensen over had horen klagen. Stel je voor; je vind een enorme leuke broek waar je al heel lang naar gezocht hebt en uiteindelijk MAG je 'm niet kopen. Dat is toch te gek voor woorden???

Een andere mevrouw wilde een tweede schoen, die achter de kassa ligt. De verkoopster zocht er (ongeinteresseerd) naar in die enorme hoop troep, maar kon 'm natuurlijk niet vinden. Zegt ze doodleuk; u moet toch maar even in de winkel zoeken....pfff

We hebben het hier over een winkel/bedrijf (geen sociale werkplaats), dan mag je toch wel iets meer verwachten?
Bovendien worden alle spullen die binnenkomen eerst door het personeel flink uitgedund, zodat de mooie dingen nooit in de winkel terechtkomen. (dat weet ik van een ex-personeelslid)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Jezebel schreef:Stel je voor; je vind een enorme leuke broek waar je al heel lang naar gezocht hebt en uiteindelijk MAG je 'm niet kopen. Dat is toch te gek voor woorden???
Sterker nog, stel u voor er zit wel een prijs op en u gaat naar de kassa om af te rekenen. Daar aangekomen wordt u medegedeeld: "wij verkopen niet aan u".
Ja de winkel mag dat doen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door witte angora »

Bovendien worden alle spullen die binnenkomen eerst door het personeel flink uitgedund, zodat de mooie dingen nooit in de winkel terechtkomen. (dat weet ik van een ex-personeelslid)
Reken er maar op dat dat in bijna iedere kringloopwinkel zo gaat.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

Een andere mevrouw wilde een tweede schoen, die achter de kassa ligt. De verkoopster zocht er (ongeinteresseerd) naar in die enorme hoop troep, maar kon 'm natuurlijk niet vinden. Zegt ze doodleuk; u moet toch maar even in de winkel zoeken....pfff

wat verwacht jij dan? dat ze tig verkoopsters hebben klaar staan? het is zoals hier ook al gezegd wordt.....een kringloopwinkel.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Nou mensen, laten we hier nou niet gaan doen dat het normaal is dat een winkel (ook al is het 'maar' een kringloopwinkel) spullen hebben liggen die ze niet verkopen, geen service leveren en kapotte meuk verkopen.
Je kunt niet alles wegrelativeren met 'Ja maar het is een kringloopwinkel!'.
Een klein beetje service en producten die het doen mag je echt wel verwachten hoor.

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door Jezebel »

VioletPrue schreef:Nou mensen, laten we hier nou niet gaan doen dat het normaal is dat een winkel (ook al is het 'maar' een kringloopwinkel) spullen hebben liggen die ze niet verkopen, geen service leveren en kapotte meuk verkopen.
Je kunt niet alles wegrelativeren met 'Ja maar het is een kringloopwinkel!'.
Een klein beetje service en producten die het doen mag je echt wel verwachten hoor.
Poeh, eindelijk iemand die het snapt. :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

VioletPrue schreef:Nou mensen, laten we hier nou niet gaan doen dat het normaal is dat een winkel (ook al is het 'maar' een kringloopwinkel) spullen hebben liggen die ze niet verkopen, geen service leveren en kapotte meuk verkopen.
Je kunt niet alles wegrelativeren met 'Ja maar het is een kringloopwinkel!'.
Een klein beetje service en producten die het doen mag je echt wel verwachten hoor.

een klein beetje service is er ook wel Vp :wink: alleen zijn sommige mensen veeleissend

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:
VioletPrue schreef:Nou mensen, laten we hier nou niet gaan doen dat het normaal is dat een winkel (ook al is het 'maar' een kringloopwinkel) spullen hebben liggen die ze niet verkopen, geen service leveren en kapotte meuk verkopen.
Je kunt niet alles wegrelativeren met 'Ja maar het is een kringloopwinkel!'.
Een klein beetje service en producten die het doen mag je echt wel verwachten hoor.

een klein beetje service is er ook wel Vp :wink: alleen zijn sommige mensen veeleissend
Dus twee schoenen willen kopen i.p.v. één is veeleisend?
Dat spullen in een winkel geprijsd en ook daadwerkelijk te koop zijn is veeleisend?
Dat dingen die je koopt (ook al is het tweedehands) het doen, is veeleisend?
Nou, dan ben ik echt een kreng van een klant!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

VioletPrue schreef: Dus twee schoenen willen kopen i.p.v. één is veeleisend?
Dat spullen in een winkel geprijsd en ook daadwerkelijk te koop zijn is veeleisend?
Dat dingen die je koopt (ook al is het tweedehands) het doen, is veeleisend?
Nou, dan ben ik echt een kreng van een klant!

twee schoenen zijn er, alleen moet je zelf effe zoeken, zo moeilijk lijkt mij dat niet.

yeps dan ben jij niet de makkelijkste klant, want het is een kringloopwinkel en geen schoenenzaak of dergelijke.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
VioletPrue schreef:Nou mensen, laten we hier nou niet gaan doen dat het normaal is dat een winkel (ook al is het 'maar' een kringloopwinkel) spullen hebben liggen die ze niet verkopen, geen service leveren en kapotte meuk verkopen.
Je kunt niet alles wegrelativeren met 'Ja maar het is een kringloopwinkel!'.
Een klein beetje service en producten die het doen mag je echt wel verwachten hoor.

twee schoenen zijn er, alleen moet je zelf effe zoeken, zo moeilijk lijkt mij dat niet.

yeps dan ben jij niet de makkelijkste klant, want het is een kringloopwinkel en geen schoenenzaak of dergelijke.

Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord, of was deze te moeilijk?
nevermind schreef:
ciske schreef:
nevermind schreef:
Dus jouw kennissen werken bij Kringloopwinkel 2Switch ?

ken verschillende mensen
Die daar werken?
Blijkbaar is VioletPrue, de enigste persoon die reaal kan denken, want verschillende berichten hier slaan op niets.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

Blijkbaar is VioletPrue, de enigste persoon die reaal kan denken, want verschillende berichten hier slaan op niets
fijn dat jij dat vindt, ik beantwoord geen vragen die nergens op slaan, zou zeggen lees eens goed!!

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door nevermind »

ciske schreef:
Blijkbaar is VioletPrue, de enigste persoon die reaal kan denken, want verschillende berichten hier slaan op niets
fijn dat jij dat vindt, ik beantwoord geen vragen die nergens op slaan, zou zeggen lees eens goed!!

Nou mijn vraag is toch duidelijk.
Je roept iets, dat je verschillende mensen daar kent, en ik vraag, die daar werken.
Of gewoon geroeptoeterd. :lol:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:
VioletPrue schreef: Dus twee schoenen willen kopen i.p.v. één is veeleisend?
Dat spullen in een winkel geprijsd en ook daadwerkelijk te koop zijn is veeleisend?
Dat dingen die je koopt (ook al is het tweedehands) het doen, is veeleisend?
Nou, dan ben ik echt een kreng van een klant!

twee schoenen zijn er, alleen moet je zelf effe zoeken, zo moeilijk lijkt mij dat niet.

yeps dan ben jij niet de makkelijkste klant, want het is een kringloopwinkel en geen schoenenzaak of dergelijke.
Dus omdat ik (ook in een tweedehandswinkel) producten wil kopen die het doen, medewerking van het winkelpersoneel en geprijsde artikelen verwacht ben ik niet de makkelijkste klant?!?
En misschien heb jij niet veel moeite met een hele winkel afzoeken naar de tweede schoen, maar ík wel.
Daarom verwacht ik dus dat de mensen die betaalt krijgen om hun werk te doen, mij dan een handje helpen.
Heel gek.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door nevermind »

VioletPrue schreef:
ciske schreef:
VioletPrue schreef: Dus twee schoenen willen kopen i.p.v. één is veeleisend?
Dat spullen in een winkel geprijsd en ook daadwerkelijk te koop zijn is veeleisend?
Dat dingen die je koopt (ook al is het tweedehands) het doen, is veeleisend?
Nou, dan ben ik echt een kreng van een klant!

twee schoenen zijn er, alleen moet je zelf effe zoeken, zo moeilijk lijkt mij dat niet.

yeps dan ben jij niet de makkelijkste klant, want het is een kringloopwinkel en geen schoenenzaak of dergelijke.
Dus omdat ik (ook in een tweedehandswinkel) producten wil kopen die het doen, medewerking van het winkelpersoneel en geprijsde artikelen verwacht ben ik niet de makkelijkste klant?!?
En misschien heb jij niet veel moeite met een hele winkel afzoeken naar de tweede schoen, maar ík wel.
Daarom verwacht ik dus dat de mensen die betaalt krijgen om hun werk te doen, mij dan een handje helpen.
Heel gek.

Nee, dan ben je volgens ciske aan zeuren, zoals ook TS volgens haar zeurt.
Zij kent daar mensen, wat ik steeds meer betwijfel.
Kringloopwinkel zegt het woord, dan moet daar ook dezelfde klantvriendelijkheid zijn zoals in ieder andere winkel.
Ik kom wel hier bij ons, maar deze puinhoop, wat TS beschrijft, kan ik hier niet onderstrepen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jezebel schreef:Na de derde keer een probleem, hier maar eens een review.

1.Artikelen liggen ongeprijsd in de winkel, maar mogen desondanks niet verkocht worden. Bedrijfsvoering is niet aanwezig, dus er mag geen prijs bepaald worden. Op de vraag of ik dan morgen terug mag komen en ze het kledingstuk tot dan willen reserveren krijg ik ook een negatief antwoord. Toen een klacht over deze handelswijze ingediend, waarop ik na een maand nog steeds geen reactie heb ontvangen. Wat een arrogantie!!! Hier heb jij hgeen invloed op. Maar als dat hun bedrijfsvoering is, merken ze dat vroeger of later aan de verkoop.
2. produkt (telefoon) gekocht waarop stond dat het getest was en de melding "GOED" . Thuis geprobeerd en bleek niet te werken. Weer naar de winkel, maar van garantie was natuurlijk geen sprake.Dit hoort niet, goed= artikel moet doen waarvoor het bedoeld is; ook al is het bijv. €5.
3. in de winkel liggen vele spullen die rijp zijn voor een container, maar ze plakken er gewoon een prijs op. Schandalig!!! Ook dat merken ze vanzelf in de verkoop.

Dus..... wees gewaarschuwd voordat u deze dubieuze winkel binnenstapt waar niets op orde is, het personeel zo flexibel als een strijkplank is en ze gewoon kapotte spullen verkopen.
Thanks. :) Hier in de regio is 2Switch niet, wel andere, ook daar duidelijke verschillen tussen de ene 'keten' en de andere (bijv. particulier).

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

Dus omdat ik (ook in een tweedehandswinkel) producten wil kopen die het doen, medewerking van het winkelpersoneel en geprijsde artikelen verwacht ben ik niet de makkelijkste klant?!?
En misschien heb jij niet veel moeite met een hele winkel afzoeken naar de tweede schoen, maar ík wel.
Daarom verwacht ik dus dat de mensen die betaalt krijgen om hun werk te doen, mij dan een handje helpen.
Heel gek.
je ken bij dat soort winkels nou eenmaal niet de service verwachten dan bij een gewone winkel.

Dat jij jezelf een naam geeft dat zijn jouw woorden. :wink:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:
Dus omdat ik (ook in een tweedehandswinkel) producten wil kopen die het doen, medewerking van het winkelpersoneel en geprijsde artikelen verwacht ben ik niet de makkelijkste klant?!?
En misschien heb jij niet veel moeite met een hele winkel afzoeken naar de tweede schoen, maar ík wel.
Daarom verwacht ik dus dat de mensen die betaalt krijgen om hun werk te doen, mij dan een handje helpen.
Heel gek.
je ken bij dat soort winkels nou eenmaal niet de service verwachten dan bij een gewone winkel.

Dat jij jezelf een naam geeft dat zijn jouw woorden. :wink:
Maar waarom zou je niet dezelfde service kunnen verwachten?
Is vriendelijk personeel dat je helpt en meedenkt voorbehouden aan winkels die nieuwe goederen verkopen?
En hoezo dan?
Ze werken er toch en krijgen er voor betaalt?
En meen je nu serieus dat je er geen problemen mee hebt dat sommige tweedehandswinkels kapotte waar verkopen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

Wie zegt dat het personeel onvriendelijk is? ja TS ik niet.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ciske schreef:Wie zegt dat het personeel onvriendelijk is? ja TS ik niet.
Niet 0,5% van de post beantwoorden, er staat nog meer....
De 'dat je helpt en meedenkt' is wel erg belangrijk.
Alle bijvoegelijknaamwoorden tellen mee!
VioletPrue schreef:Maar waarom zou je niet dezelfde service kunnen verwachten?
Is vriendelijk personeel dat je helpt en meedenkt voorbehouden aan winkels die nieuwe goederen verkopen?
En hoezo dan?
Ze werken er toch en krijgen er voor betaalt?
En meen je nu serieus dat je er geen problemen mee hebt dat sommige tweedehandswinkels kapotte waar verkopen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kringloopwinkel 2Switch

Ongelezen bericht door ciske »

ze werken er, ja....
ze krijgen er voor betaalt, ja...
en ze zetten kapotte spullen neer wordt er gezegd
, en nee daar heb ik geen probleem mee,
als iemand dat wel heeft moet je die winkel overslaan..

Gesloten