LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt: niet geleverde boxen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
sylvia.de-bruin-rog
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2017 14:10
Contacteer:

Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door sylvia.de-bruin-rog »

Wat denken ze wel bij de Media Markt geloof me mensen koop er nooit wat! Bestel een complete set receiver met boxen. Boxen zijn niet geleverd. Ik ben nou al vanaf 1 april bezig om alsnog de boxen te krijgen. Ze zijn het aan het zoeken. ***** Media Markt het is jullie probleem en niet het mijne. Nu krijg ik weer binnen 2 werkdagen te horen wat ze gaan doen.

Nog meer mensen ervaring hiermee?
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast, deel bericht aangepast. Reden: Irrelevant.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waar gewerkt wordt, wordt wel eens een foutje gemaakt. Schijnbaar zijn uw boxen niet op de plek beland waar ze zouden moeten zijn en dat moet uitgezocht worden.

Maar vanaf 1 april al bezig??? Dat was een zaterdag, dus pas op 3 april zou er actie ondernomen kunnen worden. Dan zijn we nu op de zevende werkdag vanaf toen. Heel vervelend voor u, maar een winkel heeft wettelijk 30 dagen de tijd om te leveren. En zoveel indruk maakt uw relaas niet, wat zouden ze bij de consumentenbond, radar, kassa, enz met us verhaal kunnen?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door kokka »

Als je het bij de webshop heeft besteld kan je die receiver toch gewoon terug sturen. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet op social media te stampvoeten

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Haal even adem en kalmeer een beetje... :shock: als je je hier al zo druk om maakt, wil ik niet weten wat er gebeurt als je echte problemen tegen komt in je leven.

Mediamarkt zit nog ruimschoots binnen de termijn die ze hebben om een en ander op te lossen, dus hoewel ik echt wel snap dat je die boxen vorige week wilde hebben: je staat een beetje te vroeg te stampvoeten.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd. Reden: originele post is aangepast.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door berndv »

kokka schreef:Als je het bij de webshop heeft besteld kan je die receiver toch gewoon terug sturen. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet op social media te stampvoeten
zou ik niet zo hard zeggen. Om gebruik te maken van de koop op afstand moet het volledige product geretourneerd worden, en als het volledige product inclusief speakers is, wordt het lastig om die terug te sturen als die niet zijn geleverd.

stofzuigertje

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Net als Ikea vaak klanten heeft die niet alle pakketten pakken....
Media Markt is meestal 1 doos en zijn dit niet gewend en controleren minder en raakt het zoek.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

stofzuigertje schreef:Net als Ikea vaak klanten heeft die niet alle pakketten pakken....
Media Markt is meestal 1 doos en zijn dit niet gewend en controleren minder en raakt het zoek.
Huh???? Je weet duidelijk niet hoe een magazijn of een logistiek proces werkt. Het maakt de mediamarkt geen bal uit of je 4 of 5 pakketten moet ontvangen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door kokka »

berndv schreef:
kokka schreef:Als je het bij de webshop heeft besteld kan je die receiver toch gewoon terug sturen. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet op social media te stampvoeten
zou ik niet zo hard zeggen. Om gebruik te maken van de koop op afstand moet het volledige product geretourneerd worden, en als het volledige product inclusief speakers is, wordt het lastig om die terug te sturen als die niet zijn geleverd.
dat is wel zo, maar de zicht termijn begint ook pas als alle items uit 1 bestelling geleverd zijn

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door Jetsertje »

berndv schreef:
kokka schreef:Als je het bij de webshop heeft besteld kan je die receiver toch gewoon terug sturen. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet op social media te stampvoeten
zou ik niet zo hard zeggen. Om gebruik te maken van de koop op afstand moet het volledige product geretourneerd worden, en als het volledige product inclusief speakers is, wordt het lastig om die terug te sturen als die niet zijn geleverd.
Het zou wat zijn als je een bestelling niet meer zou kunnen herroepen op het moment dat een verkoper de bestelling incompleet levert en de missende delen maar niet toestuurt.

Natuurlijk kun je herroepen als de verkoper niet alles geleverd heeft. Dan is het simpelweg aan de verkoper om de rest van de bestelling niet meer toe te sturen.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Media Markt: niet geleverde boxen

Ongelezen bericht door alfatrion »

berndv schreef:
kokka schreef:Als je het bij de webshop heeft besteld kan je die receiver toch gewoon terug sturen. Probleem opgelost.
Hoef je ook niet op social media te stampvoeten
zou ik niet zo hard zeggen. Om gebruik te maken van de koop op afstand moet het volledige product geretourneerd worden, en als het volledige product inclusief speakers is, wordt het lastig om die terug te sturen als die niet zijn geleverd.
Onzin. Bij de aanpassing van het herroepingsrecht is nu juist taalgebruik gekozen om tot uiting te brengen dat je ook al voor de levering kon ontbinden. Vroeger was het "binnen 14 dagen na levering" en tegenwoordig is "tot 14 dagen na levering". (De rechters deden dat al zo, dus praktisch gezien is er op dat punt niets veranderd.) Ontbinding brengt voor beide partijen de verplichting om de geleverde prestaties ongedaan te maken. Een prestatie die niet geleverd is hoeft niet ongedaan gemaakt te worden.

Gesloten