LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
John van Drongelen
Berichten: 258
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door John van Drongelen »

Hier in Amsterdam,waar ik al 42 jaar woon lees ik de bladen bij Primera zolang ik wil in de winkel.
Ik ben wel vaste klant.
Maar die verkoper in Assen is gewoon asociaal en weet niet wat klantvriendelijkheid is.

Mucha

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door kweenie »

Vaste klant, bedoel je dat je elke week daar de tijdschriften gratis komt lezen...?

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door Moneyman »

John van Drongelen schreef:Hier in Amsterdam,waar ik al 42 jaar woon lees ik de bladen bij Primera zolang ik wil in de winkel.
Ik ben wel vaste klant.
Maar die verkoper in Assen is gewoon asociaal en weet niet wat klantvriendelijkheid is.
Lekker onderbouwd statement weer. Kan je misschien aangeven waarom het precies asociaal is om iemand anders te vragen zijn asociale (want: niet conform wat je in redelijkheid mag verwachten) gedrag te beëindigen?

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door BL2 »

Niet toehappen Moneyman, slechts geschreven om de zaak alhier wat op te jutten.

Verder, TS is nooit meer on-line geweest en het topic al lang vergeten :shock:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door sjohie »

Quark schreef:Kom wekelijks in deze winkel en kan niet zeggen dat ik in al die jaren dat ik er kom ooit slecht of onvriendelijk behandeld ben. Heb ook nooit gezien dat de eigenaar of zijn personeel klanten onheus bejegenden. En de bibliotheek zit vlakbij in de Kolk.
Dit, een observatie van een niet partijdige 3e persoon, doet mij vermoedden dat de soep van TS niet zo heet wordt gegeten als deze wordt opgediend, en dat het doen en laten van TS ook zeker niet de schoonheidsprijs verdient.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Primera Triade Assen: weggestuurd na doorbladeren weekblad

Ongelezen bericht door Moneyman »

sjohie schreef:
Quark schreef:Kom wekelijks in deze winkel en kan niet zeggen dat ik in al die jaren dat ik er kom ooit slecht of onvriendelijk behandeld ben. Heb ook nooit gezien dat de eigenaar of zijn personeel klanten onheus bejegenden. En de bibliotheek zit vlakbij in de Kolk.
Dit, een observatie van een niet partijdige 3e persoon, doet mij vermoedden dat de soep van TS niet zo heet wordt gegeten als deze wordt opgediend, en dat het doen en laten van TS ook zeker niet de schoonheidsprijs verdient.
Dat was zelfs op basis van alleen de openingspost al wel duidelijk :wink:

Gesloten