LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Ongelezen bericht door ZaBo »

breien schreef:Als ik de OP lees wil Specsavers Heerlen het probleem wel oplossen, maar wacht de oogmetingen van de oogarts af. De oogmetingen van de oogarts zouden 1 juni bekend zijn en dan zou TS met de moeder naar Specsavers gaan om het probleem op te lossen. Dat Specsavers niet klakkeloos de oogmeting van Hans Anders overneemt lijkt me niet meer dan logisch. Het zijn concurenten!
Als TS sportief was dan zou hij/zij hier melden hoe het uiteindelijk bij Specsavers Heerlen is afgelopen.
Zou me ook niets verbazen als er helemaal geen enkele reactie meer komt, omdat TS te voorbarig is geweest door hier gelijk een klacht te plaatsen
en ja gezichtsverlies he? (figuurlijk bedoelt niet letterlijk)

Ditty3
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2017 16:47

Re: Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Ongelezen bericht door Ditty3 »

Ik ben verbaasd. Blijkbaar is de service van Specsavers afhankelijk van de locatie. Ik heb namelijk erg goede ervaringen met Specsavers in Rotterdam in eenzelfde situatie. Bij mijn nieuwe bril bleek ook één glas net niet de goede sterkte te hebben. Er is moeite gedaan om dit op te lossen. Toen dit niets opleverde heb ik kosteloos een nieuwe bril gekregen. Ik ben dus heel tevreden!

Jetsertje
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2016 20:59

Re: Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Ditty3 schreef:Ik ben verbaasd. Blijkbaar is de service van Specsavers afhankelijk van de locatie. Ik heb namelijk erg goede ervaringen met Specsavers in Rotterdam in eenzelfde situatie. Bij mijn nieuwe bril bleek ook één glas net niet de goede sterkte te hebben. Er is moeite gedaan om dit op te lossen. Toen dit niets opleverde heb ik kosteloos een nieuwe bril gekregen. Ik ben dus heel tevreden!
En dit vond je zo belangrijk om te melden dat je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt? Nogal verdacht..

sheke1950
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2008 22:10

Re: Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Ongelezen bericht door sheke1950 »

Dit bericht verbaast mij. Bij SPECSAVERS Amsterdam (Ferd Bolstraat) kreeg ik gratis nieuwe glazen. Er was vooraf een oogmeting gedaan. Zowel door de oogarts als door SPECSAVERS. Door het grote verschil tussen beide ogen (-4 en +3) leek het met volledige correctie) alsof ik op een deinend schip zat. Onmogelijk mee over straat te gaan. Er is mij geadviseerd de bril thuis een week lang enkele uren per dag uit te proberen. Ook dat ging niet. Er is toen weer een meting verricht. Verschilde niet met de vorige. Daarna is er besloten de sterkte van de glazen aan te passen. En dat werkte prima!! De nieuwe glazen hoefde ik niet te te betalen. De SPECSAVERS medewerker zei dat als de glazen niet voldoen, de klant binnen (ik dacht) 3 maanden gratis andere glazen aangemeten krijgt.

Er is helaas niet gewacht tot het probleem met Specsavers was opgelost, en er is voor gekozen naar een andere opticien te gaan. Geld teruggeven wordt in dezen lastig. Specsavers kan, als de meting niet correct was, voorstellen gratis nieuwe glazen te laten maken.

ans.peterse
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2017 13:00
Contacteer:

Re: Specsavers: bril niet op juiste sterkte, geen geld terug

Ongelezen bericht door ans.peterse »

Wij hebben ook slechte ervaring met specsavers.
Zijn nu al enige tijd klant bij Pearl...fantastische service.

Gesloten