LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Toch gek, Leen Bakker wilt het oplossen en u beticht ze nu van garantie tot aan de deur. U heeft het geld terug ontvangen, waarom nog een sneer richting hun? Gelukkig koopt u daar niets meer, dan weet ik zeker dat ik u vanmiddag niet tegenkom in Leen Bakker als ik het bed voor mijn zoon ga ophalen.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Ik vind het heel netjes dat LB u uw geld terug heeft gegeven beetje flauw om dan zo te reageren.
Nee ik werk niet voor Leen Bakker maar koop er wel regelmatig

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door crazyme »

Helena69 schreef:Ik vind dat sommige hier hun antwoorden snel klaar hebben. Werk je zeker voor Leen Bakker.
Van andere bedankt voor de tips.
In de aanvullende voorwaarden staat dat ik 100% van mijn geld terug krijg. Zo wordt het ook verteld. Hoe en wat wat betreft de garantie.
Blijft een kwestie van beter je personeel opleiden.
Mijn vertrouwen is en blijft beschaamd. Het verkoopverhaal klopt niet. Zoals gezegd een kwestie van je personeel opleiden.
Het is verkopen en als er problemen zijn willen ze het wel oplossen, maar niet als jij je geld terug wil. Dat willen ze liever niet.
Met Leen Bakker ben ik klaar. Garantie tot aan de deur. Zal er geen bestellingen meer doen.
Inmiddels is de bank opgehaald en heb ik vandaag mijn geld gehad. Het probleem is opgelost, maar kopen doe ik er niets meer.
Ik denk dat ze bij Leen Bakker de champagne lostrekken en duimen dat u de laatste belofte ook nakomt.

Waar gaat u nu een bank kopen ?

Dan zijn ze vast gewaarschuwd...

atlas1302

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

De concurrent die er naast zit, die woonboulevards zijn allemaal hetzelfde.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door kokka »

ik ben het wel een klein beetje kwijt hier, in eerste instantie zat de bank niet in elkaar en hebben ze dat ook niet gedaan. en nu zit hij slecht in elkaar en heeft leen bakker het gedaan.. wat zit er dan slecht in elkaar en wie heeft dat gedaan?

atlas1302

Re: Kapotte bank Leen Bakker, krijg ik m'n geld terug?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Het is al opgelost, mevrouw heeft haar geld terug en LB heeft de bank netjes opgehaald. Eigenlijk wel super OK!

Gesloten