LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen zending na bestelling Athleteshop.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
richard epke
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2018 09:07

Geen zending na bestelling Athleteshop.nl

Ongelezen bericht door richard epke »

Ik heb op 19/4 bij deze internetwinkel 8 stuks campingstoelen besteld.
Dezelfde dag direct de factuur betaald dus verwacht dan ook van Athleteshop dat de order per omgaande wordt geleverd. Echter tot op heden nog steeds geen zending van hun ontvangen. Al meerdere malen via mail contact gezocht met medewerkers en telkens te horen gekregen dat de toeleverancier niet aan verplichting kan voldoen en dat de levering telkens wordt uitgesteld.
Uiteindelijk maandag 4/6/2018 een boze mail gestuurd met daarin aangegeven dat het geduld nu wel op is en dat ik de bestelling per omgaande geleverd wil hebben. Ook te kennen gegeven dat als dat niet zou gebeuren ik een melding zou gaan maken bij Tros Radar. Schriftelijk is toegezegd dat de stoelen woensdag 6/6/2018 geleverd worden. Tot op heden nog steeds geen stoelen ontvangen. Vanmorgen weer een mail gestuurd maar nog geen reactie hier op gehad.. Heb reviews van Athleteshop gelezen en ik ben zeker niet de enige die een klacht heeft over deze aanbieder.
Las een review waarbij jullie contact hebben gehad met Athleteshop en dat toen plotseling wel alles opgelost kon worden, dus benieuwd of jullie dit deze keer ook voor elkaar kunnen krijgen.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jun 2018 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Geen zending na bestelling Athleteshop.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dreigen met een televisieprogramma doet weinig. Eisen dat u een bestelling geleverd wil hebben bij een shop die slecht staat aangeschreven is wellicht ook geen goede keuze.

Waarom annuleert u niet gewoon? Geld terug vragen en kopen bij een bedrijf die wel weet hoe je met klanten moet omgaan.

Gesloten