LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contact met Lidl onmogelijk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
vidl
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2011 09:41

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door vidl »

Ik begrijp uit het verhaal van “stofzuigertje”, dat communicatie met Lidl via dit forum moet.

Lidl is een normale Nederlandse winkel, welke zich aan de Nederlandse wet moet houden.
Garantie zit in de prijs, de consument betaalt hiervoor.
Lidl is geen liefdadigheid instelling, vraag het winkelpersoneel maar
Als men kan aantonen dat de klant het product in de winkel heeft gekocht, heb je recht op garantie.
Lidl verstopt zich achter een tel. Nummer onbereikbaar voor mobiel nederland.
Lidl verstopt zich achter een forum om te reageren op e-mail.
Als een bedrijf zoveel moeite doet om onder zijn verplichting uit te komen, vraag ik me langzaam af, of we hier te maken hebben met een bonafide bedrijf.

Ik probeer sinds ongeveer 3 weken iemand te spreken van Lidl.
Bellen via een telefooncel, of via brieven is niet van deze tijd.

StevenQ
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2008 10:56

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door StevenQ »

ik heb op de site van lidl een mailadres kunnen vinden, maar misschien was dit vroeger niet??

onder het linkje "impressum" onder aan de pagina(gele balk)

[email protected]

maar ze hebben het wel erg lastig gemaakt dit adres te vinden.

Andrevdd
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2012 00:37

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Andrevdd »

Vers van de pers.

Lidl uitgeroepen tot meest klantgerichte winkel van 2012 :()

Andrevdd
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2012 00:37

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Andrevdd »

vidl schreef:Ik begrijp uit het verhaal van “stofzuigertje”, dat communicatie met Lidl via dit forum moet.

Lidl is een normale Nederlandse winkel, welke zich aan de Nederlandse wet moet houden.
Garantie zit in de prijs, de consument betaalt hiervoor.
Lidl is geen liefdadigheid instelling, vraag het winkelpersoneel maar
Als men kan aantonen dat de klant het product in de winkel heeft gekocht, heb je recht op garantie.
Lidl verstopt zich achter een tel. Nummer onbereikbaar voor mobiel nederland.
Lidl verstopt zich achter een forum om te reageren op e-mail.
Als een bedrijf zoveel moeite doet om onder zijn verplichting uit te komen, vraag ik me langzaam af, of we hier te maken hebben met een bonafide bedrijf.

Ik probeer sinds ongeveer 3 weken iemand te spreken van Lidl.
Bellen via een telefooncel, of via brieven is niet van deze tijd.

Probeer google is. Je doet zoveel moeite om je klacht op dit forum te zetten terwijl je binnen 3 min het goede telefoonnr te pakken kunt krijgen

thesaint
Berichten: 226
Lid geworden op: 05 sep 2011 16:08

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door thesaint »

Nickstyle schreef:Omdat product ten eerste ouder is als 30 dagen. Eerder gekocht dan gebruikt (een echte manager van een lidl winkel zou toch moeten weten dat dit afgelopen maand geen actie is).

De winkel waar je ´m hebt aangeschaft stuur je altijd door naar hun servicenummer.
Misschien gek maar ik heb altijd goed ervaringen gehad met lidl.
Alles werd in de winkel altijd terug genomen al het niet functioneerde.
Maakte niet uit wat.

Dat is weleens anders geweest bij expert amersfoort 1x een loewe tv gekocht en bleek beeldbuis kapot. Wilde niets doen. Moest zelfs rechtbijstand aan te pas komen. Uiteindelijk via geschillencommissie alles geregeld. Maar wat een gedoe terwijl alles duidelijk was.

Sinds die tijd maar gegaan voor goedkope producten. Doet het niet dan weg ermee. Geen gezeur ook meer.

Sorry, ik wijk erg af nu. Maar in de lidl winkel zelf altijd goede ervaring gehad.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door sjoegel »

Lidl is een goede winkel.

freddie21
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 jul 2009 10:28

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door freddie21 »

Ja Sjoegel, voor klanten die alleen het goedkoopste van het goedkoopste willen en waar alles goed gaat. Maar voor personeel en mensen die een probleem hebben is het een drama.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door sjoegel »

De aldi is nog goedkoper. Maar een ongezellige winkel waar de armoede als een grijze deken overheen ligt beschenen door koud TL licht.

Quannik
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jun 2012 20:59

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Quannik »

Ik vind lidl een prettige winkel en het personeel is goed. Ook met terugbrengen van prodructen, 1 keer ervaring, geen probleem, kreeg gewoon geld terug.
Je moet wel binnen 30 dagen zijn. Maar het lijkt me logisch dat als je iets koopt, thuis kijkt of het in orde is.

Als je bij free record een dvd koopt en je kijkt hem pas na een maand, kan je ook niet meer terug als hij niet goed is.

Service bij aldi is dat anders, daar loopt ook minder personeel in de winkel en moeten ze veel meer doen. Een tijd geleden was er een documentaire over aldi, dat was niet mis. Het personeel wordt behandeld als slaven. Je moet echt geen ander werk kunnen krijgen wil je daar gaan werken. En dat heeft zijn effect terug op de service en de klanten.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door een »

Wij zijn al ruim 4 maanden bezig met een klacht bij Lidl. In het begin kregen we keurig mailtjes. We hebben op hun verzoek het probleemartikel opgestuurd en vervolgens hoorden we niets meer. Meerdere keren gemaild en er kwam maar geen reactie. Toen gebeld naar het eerder genoemde 035-nummer. Daar kregen we een ander nummer door: 020-7095039. Daar werd ik keurig te woord gestaan en de zaak zou uitgezocht worden.

De zaak is overigens nog steeds in behandeling.

Gesloten