LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door angel1978 »

een lang inhoudelijke reactie ?
Dit heb ik dan gemist..

Of je bedoelt je reactie waarin je o.a. het volgende zegt:
tja waarom zou ik reageren kansloze Topic.

Tja sorry maar dit is echt onzin

Dit is echt een onzin punt

onzin

Wat wou je dan alles op knie hoogte ??
Als je nu eerst eens zou proberen om niet in elke reactie iemand te beledigen, schofferen of uit te schelden en gewoon je reacties te onderbouwen...

Zou al een hoop schelen...

Hoef je ook niet elke keer de misstappen van je baas goed te praten en reclame te maken :wink: [/quote]

RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RobbieS. »

goeiedag zeg, wat een commentaar op elkaar!

Het onderwerp was albert heyn, en daar wilde ik het even over hebben.

Goedkoop of duurkoop? Ik koop al jaren bijna al onze boodschappen bij AH. Ik vindt het een super winkel met een topassortiment, je hoeft bijna nooit ergens anders heen om een ingrediënt voor bijv. een gerecht niet in het assortiment zit. Bovendien vindt ik de AH zeker niet duur, hetzelfde brood kost bijvoorbeeld bij de Coop 20 cent extra. Bovendien kun je met de euroshopper produkten echt goedkoop boodschappen doen.

Het kommentaar op de lege vakken kan ik beamen, dat is voor mij ook ergernis nummer 1. Maar als je vraagt aan een vakkenvuller, dan halen ze het uit het magazijn.

Al met al een topwinkel, naar mijn mening!

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

ik reageerde op de dingen van de poster maar dat snap jij natuurlijk niet Angel dus reageer voortaan lekker niet op mij.

Scheelt hoop irritatie aangezien jezelf echt nog nooit iets normaals gepost heb.

Dus het zou idd schelen als jij gewoon lekker niet reageert op mij probleem opgelost..

Fijn weekend knul

RIEKSKE
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 apr 2006 12:35

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RIEKSKE »

NOU BIJ JUMBO PAK JE OOK VAAK MIS
EN ZO VRIENDELIJK ZIJN ZE OOK NIET HOOR
ALIJD ZIJN DE SCHAPPEN LEEG EN ALS JE VRAAGT HEBBE JULLIE DAT NOG
KRIJG JE N GROTE MOND
EN DAN DAT BOEKJE DAT ZE ELKE MAAND UITBRENGEN
DAAR WORDEN DE MENSEN OOK VOOR BETAALD OM JUMBO IN DE HOOGTE TE PRIJZEN GEEF MIJ NETORAMA MAAR DIE IS NOG GOEDKOPER OOK

stofzuigertje

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het is weer Komkommertijd en bij AH zijn die helaas niet in de aanbieding....

Dus waar praten we over, laat iedereen zelf bepalen waar hij winkelde en luister nooit naar mijn voorkeur want dan is de rij voor de Kassa nog langer!

Dus koop vooral waar ik nooit kom en ik ben U dankbaar voor de kortere rij bij kassa!

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Als je geen centen hebt om bij Appie te kopen ga je lekker naar de Jumbo of zo, wat een discussie zeg.
Appie is goed, heeft een enorm assortiment aan goede spullen, het enige zijn die vakkenvullers die niet opzij gaan en die ****** kinderkarretjes die je schenen geweld aan doen.
Tja, moet toch wat negatiefs blijkbaar neerpoten :wink:
Vind de appie goed maar de XL en zeker de XXL winkels hebben een geweldig assortiment met spullen waar je anders voor om moet rijden.
Is ook goed dat ze van alles ook éénpersoonsverpakkingen hebben :lol:

Stofzuigertje, ben jij dat die altijd aan de kassa voor me staat te treuzelen :lol:

In elk geval tikken wij nog leesbaar Nederlands :wink:

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

XXL winkels bestaan niet.. alleen XL

miaa
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2009 20:43

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door miaa »

Ja, helemaal mee eens AH gaat in het algemeen achteruit in kwaliteit.
Ook het huismerk kan kwalitatief soms niet tegen de A-merken op, en dan is het jammer dat het A-merk uit het assortiment is.
Het vervelendste vind ik dat brood soms een dagvers datum van 1 dag te vroeg heeft. Denk je lekker vers brood is het al een dag oud.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Denk je lekker vers brood is het al een dag oud.
En dit is dus gelogen en pertinent niet waar.

Als er al brood overblijft op een dag gaat dat WEG elke dag vers aangelevert en elke dag vers gebakken.

Wel leuk overigens speciaal registreren om een leugen te plaatsen in een oud topic droevig..

miaa
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 sep 2009 20:43

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door miaa »

Oeps, niet op de houdbaar datum gelet. Inderdaad het is een oud onderwerp, maar naar mijn mening nog wel relevant.
AH staat voor kwaliteits garantie en een uitgebreid assortiment, en deze begint langzamerhand minder te worden, en het onderscheiden in kwaliteit en assortiment wordt ten opzichte van andere supermarkten langzamerhand kleiner en dit is jammer toch? Het brood is helaas geen leugen de datum loopt soms een dag vooruit, (misschien een foutje, het gebeurd ook niet dagelijks, maar toch).
Groetjes

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

miaa het is simpel weg onmogelijk ..

wbt assortiment nou daar zijn we toch echt wel het grootst in maar in wat voor winkel kom jij ? er zijn 6 gradaties in filialen he !! variererend van een 2 dat is een buurtwinkel tot 5 een groot filiaal en dan apart nogeesn de XL winkels (daar al eens geweest zou ik echt eens doen indien er 1 in jou buurt zit :) ) maar ja in een kleine winkel heb je beperkt assortiment logisch toch.

In een kleine winkel valt het dus idd sneller op als er iets verdwijnt of verandert maak het wekelijks mee zelf :) (al kan men wel alles bestellen voor je hoor als je iets specifieks moet of nodig heb.!!)

wij hebben bv geen glutenvrijbrood wij zijn een klein filiaal maar hebben klanten die alleen glutenvrij mogen hebben dus dan bestellen we dat voor ze hun geven aan joh het is bijn aop ik wil graag bruin of wit (is diepvriesbrood namelijk) en dan bestellen we het kunnen ze weer even vooruit dus geen probleem hoor.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat ik zelf vervelend vind is dat bij de wijzigingen in het assortiment veel kruidenierswaren worden vervangen door non-food spullen. Ik zit niet te wachten op een half schap koekenpannen, voor een pan ga ik naar een winkel in huishoudelijke artikelen. Ik begrijp best dat het voor een supermarkt veel interessanter is om producten te verkopen met veel meer marge, die ook nog eens 'oneindig' houdbaar zijn, maar ik vind het vervelend dat daardoor kruideniersartikelen uit het schap verdwijnen. Vooral omdat veel kruidenierswaren alleen bij een supermarkt te verkrijgen zijn/waren, terwijl je voor de non-food artikelen op veel meer plekken terecht kunt, met daar vaak een ruimer assortiment en vaak ook voordeliger.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door plumber »

Wat ik zelf vervelend vind is dat bij de wijzigingen in het assortiment veel kruidenierswaren worden vervangen door non-food spullen. Ik zit niet te wachten op een half schap koekenpannen
Wat ik wel weer goed van AH vind is dat naast die koekenpannen
ook de pannekoeken liggen.Deze zijn een stuk goedkoper
en daarom neem ik die.Een koekenpan is bovendien niet te vreten. :wink:

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door cliff »

Ga dan maar niet bij de Aldi en de Lidle winkelen deze zaken zijn meer een groothandel aan het worden dan dat het een supermarkt zijn.
plumber schreef:
Wat ik zelf vervelend vind is dat bij de wijzigingen in het assortiment veel kruidenierswaren worden vervangen door non-food spullen. Ik zit niet te wachten op een half schap koekenpannen
Wat ik wel weer goed van AH vind is dat naast die koekenpannen
ook de pannekoeken liggen.Deze zijn een stuk goedkoper
en daarom neem ik die.Een koekenpan is bovendien niet te vreten. :wink:

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door plumber »

cliff. Ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat ik bedoel.
klik ff op die smillies dan gaat er denk ik een lichtje branden :wink:

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door cliff »

Sorry verkeerd gelezen :)
plumber schreef:cliff. Ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat ik bedoel.
klik ff op die smillies dan gaat er denk ik een lichtje branden :wink:

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door marietje224 »

wij hebben hier sinds 1,5 jaar of 2 jaar?de xxl winkel,eerst al een grote ah,maar nu de xxl .eerst vond ik het een..sh.t winkel,man je liep je rot te zoeken en dat is voor mij al lekker :oops: ,maar zo langzamerhand nou ja al een jaar kan ik niet meer zonder.
heerlijke salades,een verse slager met lekkere dingen!nou ja om het even ze hebben alles.
ondertussen de route gevonden,bankjes om te zitten,dat is voor mensen zoals ik ideeal,nou ik neem geen koffie hoor :D dat ook weer niet,
lekker vers brood...
al met al verwend dus nu....maar een klein minpuntje...je moet goed op de datum letten en dat doe ik dus niet ,eigen schuld dat weet ik!
soms ja kom je thuis ,geeft mijn man het aan zodat ik de koelkast in kan ruimen en dan zie ik sh.t over de datum..nu let ik er wat beter op....

oh ik hooop dat ik je naam goed spel rtd-z vroeger ja toen ik 15-22 was heb ik ook bij appie gewerkt ben nog afdelingsmanger geweest! mocht een produkt op de dag zelf niet meer verkocht worden....de dag ervoor wel maar afgeprijst.
hoe zit dat nu?
ik zie heel vaak op de dag zelf nog produkten niet afgeprijst liggen,niet dat ik het dan koop,anders kan ik he niet meer bewaren in de koelkast....
zoals bv een meloensalade...zo dat is echt niet te narsen na een dag over de datum dat prikt op je tong...

maar verder ja appie blijft nr 1 voor mij....
bas zit ernaast is dat wat....
vorige week gingen we in een andere plaats naar de ah een gewone grote en ze hadden gewoon niet alles,ik schelden..ben je toch je xxl gewend...
de onze is kraakhelder....
maar ik ken er ook eentje die vind ik gewoon vies...als ikd aar loop denk ik...jak..maar idd je hebt franchisers en daar doe je niks aan...
nou ik hoop dat hij hier lekker blijft zitten...ik geloof dat hij geen last heeft van de bas..gelukkig.
soms ga ik wel eens bij de bas naar binnen en dan denk ik...nee toch weer naar appie..
maar dat maakt niet uit....voor iedereen is er een winkel,waar jij je het lekkerste bij voelt en het belangrijkste!! wat je kan betalen!!!
ik ben niet gek weet heus wel dat er goedkopere supers zijn!
en voor die mensen zeg ik doen.....

en ja mag best reklame maken als je ergens voor werkt hoor,althans mag niet van radar denk ik,maar er voor uitkomen!

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

@Marietje224

Leuk te horen dat de XL je nu bevalt , kan me idd voorstellen dat in het begin schrikken is zo groot als die zijn en idd je zoekt je ff rot ,maar dat komt dan vanzelf wel goed.

Er is ook zoveel (de XXL gaat er overigens ook komen nou neem dan maar een step ofzo mee :) )

Maar vervelend dat je soms dingen over de datum heb (neem aan vd vers afdelingen ?) dat is gewoon niet goed punt simpel zat , kijk we zijn ook mensen en geloof me het is een hels karwei alles 100% te hebben en soms verdwijnen dingen achter nieuwere datums door of klanten of verkeerd vullen , tuurlijk moet je ook zelf opletten maar het is gewoon niet goed echter breng het terug dan krijg je een nieuw artikel of je geld terug de bon heb je toch nog wel denk ik op de dag dat je het haalt en in de koelkast zet dus en zelfs zonder bon komt het goed (ja ok niet 2 weken later :) )

Wat betreft afprijzen geldt de laatste verkoopdag als afprijsdag dus vandaag is het de 23e dan word bv vlees/vis van de 23e afgeprijsd aan einde vd dag als er dan nog wat is word het vernietigd. (word tot dierenvoer verwerkt enof dierentuinen) Zuivel word gemiddelt (kan jezelf instellen per filiaal) maar meestal 2 of 3 dagen voor einde datum afgeprijsd dus de 23e is op de 20e of 21e afgeprijsd.

Verse groente mag niet worden afgeprijsd naja mag wel maar doen we in principe niet voor het winkelbeeld.

Kruidenierswaren is gemiddeld een week vantevoren afprijzen.
Diepvries is nvt

Zo werkt het nu zo ff kort uitgelegt en allemaal electronische codeboeken zodat je weet welk artikel je moet nakijken ,afprijzen en nieuwe datum van eerstvolgende datum invoeren :)

Zo nou zo zit het zo ongeveer nu :)

Ow en marietje je kunt bij ons ook zeker wel goedkoop boodschappen doen we hebben de naam duur helaas van vroeger echter is dat zeker niet zo. En een bas of jumbo zijn net zo duur is maar net WAT je koop en dat doe ik zelf ook geregeld eens kijken bij de concurrent naja concurrent ;) maar serieus eigen merk (gewoon a merk in ons jasje vaak sss niet verder vertellen hoor) euroshopper zitten ook hele goede dingen bij en heel goedkoop , en keisterke acties dat scheelt je ook :)

Nou volgende week weer hele mooie acties tezamen met een nieuwe disney campagne :D dus word weer sparen :) )

Grt

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door marietje224 »

hoi rtd-z

gisteren ging ik weer de wekelijkse boodschappen doen met mijn man,zoals ik ergens anders al schreef,ik ben in e wao en op za ga ik met man alleen de boodschappen doen...dat is mijn uitje en dan ff de rest van de winkels..maar ben happy hoor!!! :)
maar toen kwam we aan en ik zag ineens XL..ik oh oh oh ik heb xxl neergezet geloof ik op de site ihihi

ja er is wel heel wat veranderd vergelijken met de tijd dat ik er werkte,laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden nou ja 22 jaar...
of 24 maakt het uit...
maar dan mocht het dus niet meer op de dag zelf dus zeg de 23ste...dan moest het weg...
22ste prijste we het dan af en 6 uur(ja ha dan gingen we nog dicht!!)moest het vernietigd worden niks naar wat jij zei dierenvoeding maken,geowon de container in....ik vond dat altijd zo zonde..niet dat ikdacht goh dat zou ik wel mee willen nemen maar ikd acht echt heel vaak...oh oh...
maar beleid is dus veranderd en dat is heel goed...

ja weet je eerlijk gezegd kunnen we het ons wel veroorloven om gewoon dingen te pakken en niet kijken naar de prijs :oops: ,ik zeg het eerlijk sorry...
maaaaaaaaaaaaaaaar ik heb wel houdbare melk van de euroshopper,ik heb zo'n hihg tec melkopschuimer van nespresso en dan is die melk geowon het lekkerst...ja?we hebben alles geprobeerd en dan kom je daar op uit...prima...
en ah merken gaan er ook wel eens mee....net had mijn man...een evergreen althans dat dacht ik..was het jullie ah merk...zo zegt ie die zijn lekker ..okee...weet ik veel ik had niet goed gekeken...pijn en dan denken hoppa klaar.. :D
ik heb veel winels uitgeprobeerd jumbo kwam hier...not...hoogvliet...not....
enz....bas ja...groente,vlees,brood...ik vind het niet te kanen...mag ik toch zeggen?ieder toch voor zijn mening?
dus ja dan maar gewoon lekker naar appie en ik heb alle vergelijkingen overal gezien...het scheelt niet gek veel...
moet wel zeggen we zijn met zijn tweeen..nou ja ben nog een hoop kwijt per mnd...maar als je kids hebt snap ik donders goed dat je naar wat anders gaat!! of het minder hebt!!!! dat snap ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed..
maar we hebben het nu even over mijn ervaring...
ik heb op echt alle afdelingen vroeger gestaan ,niks was te gek,sjouwen met containers aardappelen enz ...pallets..wat je nu niet meer ziet in de winkels..
ik liep er gisteren nog en zij nog tegen mijn man ik zei me nog om 5 uur beginnen op za...alles uitsplitsen..wat?ja zuren bij de zuren zetten,wat?ihihihih
jij zal wel snappen wat het betekend..

oh ja nou...ik kijk meestal of de reklame dingen gedaan zijn op de bon en gooi hem dan weg..dom dom dom...ik kkop veel boekjes..ja zit thuis...
en nu 3 mnd terug had ik weer een oud boekje..IDD ZELF OP LETTEN,maar ja je gaat er ook van uit..he?ook mijn schuld..hey en ik had de bon nog ik bellen.//ja hoor mocht het terug brengen geen gezeur...

ja dan kan je zeggen..hey je ziet toch wel wat je leest,nee ik had zo'n primo pakket wist ik veel inpakken wegwezen,hele stapel(ja lees alles wat los en vast zit..nog net niet over breipatronen enz ihihih)nee de leuke hippe dames bladen..en roddelbladen maak mij het uit,moet me vermaken..

ik ben nu spuper tevreden over de xl.....nou xxl dan idd rolschaatsen...denk niet dat die er hier snel zal komen...geen ruimte...denk ik...who maar als die er komt dan wil ik wel ff stukkie rijden op za... :D .


nou hier doen ze dus wel,voorpakte groente aprijzen en salades enz..toch neem ik het niet...ja?we doen voor heel de week..
idd het fifi en lifo vullen dat ken ik maar al te goed vandaar dat ik ook weet waar ik moet graaien en zoeken weet ook de codes van de aardeappels enz..weekcode met letter..ja dat is dan weer voordeel..

wens je veel werkplezier nog,weet niet wat je daar doet,misschien nog leuke carriere mkane?

ik heb nu een uur over die stukje gedaan dus sorry voor de fouten maar de armen enhanden willen niet meer

fijen zondag en werkweek verder

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door RTD-Z »

ja er verandert veel in der jaren :) ik zit er ondertussen ruim 19 jaar dus ik weet het allemaal van zelf bestellen tot nu nu doe je niks bestellen dat doet de computer weet precies wat er in en uit gaat heel mooi , enige dat wij doen is controle dus lege vakken onderzoeken waarom (bv niet gelevert of ipv jonge kaas oude gehad dus dat herstel je dan ) tuurlijk kunnen we wel bij orderen (bv klanten bestellingen ) maar in principe gaat alles vanzelf :)

En zo is er nog wel meer maar dat kan ik hier niet neer zetten is dan weer off topic :D

iig komt er nog veel meer moois aan waar andere weer een punt aan kunnen zuigen (maw kopieren als zoveel) ..

ik doe overigens zobeetje alles runnen met als hoofdafd ,Vlees/kip , diepvries ,agf erg leuk allemaal ..

hoop niet dat je je eehh gebrek/ziekte ? door ah heb gehad dan stata me nog wat te wachten ..? hoewel mn rug is aardig op en zo oud ben ik nog niet :D

Gesloten