Voor een onderzoek van de Radboud Universiteit Nijmegen naar uw ervaringen met klachtafhandeling van bedrijven zijn wij op zoek naar mensen die het afgelopen jaar geklaagd hebben bij een bedrijf of ondernemer en daarover een korte vragenlijst willen invullen. Een eerste oproep op dit forum leverde reeds 48 ingevulde enquetes op. Dank daarvoor!
Het onderzoek gaat over het belang van drie dingen in de klachtafhandeling: de uitkomst (reparatie, vergoeding e.d.), de interactie (de beleefdheid en vriendelijkheid van de ondernemer) en de procedure (bv de snelheid en eerlijkheid van de procedure).
Het onderzoek heeft een wetenschappelijk doel, en GEEN commercieel doel. De resultaten zijn anoniem. De opsteller van de enquete is als docent en onderzoeker verbonden aan de Faculteit der Managementwetenschappen van de Radboud Universiteit Nijmegen. Het invullen van de enquete kan online.
http://www.thesistools.com/web/?id=249165
Nogmaals vriendelijk dank voor uw medewerking!
H.Maar
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |