LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynalogic heeft mijn mobiel zoekgemaakt

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
jessica76
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2016 13:47

Dynalogic heeft mijn mobiel zoekgemaakt

Ongelezen bericht door jessica76 »

Ik heb 13 november mijn mobiel oplaten door Dynalogic. Toen ik ging kijken waar mijn telefoon was stond er order geannuleerd.
Na veel bellen en geen antwoorden kreeg ik vrijdag 18 november een mail dat de telefoon door de koerier was opgehaald maar ze nog niet wisten waar de telefoon was. Maandag weer gebeld maar kreeg geen antwoorden die vrijdag 25 november het zelfde bericht. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Weet iemand wat voor stappen ik nu kan ondernemen.

scheh02
Berichten: 75
Lid geworden op: 19 aug 2009 23:03
Locatie: Deventer

Re: Dynalogic heeft mijn mobiel zoekgemaakt

Ongelezen bericht door scheh02 »

Deze club staat zeer slecht aangeschreven.
Mijn dure Sony Tablet is hier ook geweest via de Phonehouse, zij doen ook zaken met deze reparatie instelling. Mijn tablet was ook telkens zoek of hij kwam ongerepareerd terug.(3x heen en weer)
Uiteindelijk is er onder druk van Sony geforceerd een reparatie uitgevoerd en heeft men een nieuw moederbord er in gezet.
Inmiddels was er een half jaar voorbij en heb ik ondertussen allang gewoon een iPad gekocht.
Die nieuwe Sony heb ik gelijk doorverkocht aan een vriend.
Communicatie tussen Phonehouse en Dynalogic verliep zeer moeizaam en Phonehouse heeft hun uiterste best gedaan om mij tevreden te houden, alleen jammer dat Sony een beetje zijn handen er aftrok want zij waren eigenlijk degene die het rechtstreeks hadden moeten oplossen niet een tussenpersoon zoals de Phonehouse, ik had hem tenslotte rechstreeks gekocht via de webshop van Sony zelf.

Gesloten