LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de teakschuur

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
biancajans
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2011 15:21

de teakschuur

Ongelezen bericht door biancajans »

heeft iemand ervaring met de teakschuur in uden,heb contact gehad maar naar mijn idee gaat het allemaal vaag en stiekem,afspraak maken lukt niet kan pas over enkele dagen al een aantal maal geprobeerd

Misschien iemand die met deze zaak ervaring heeft?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Waarom wil je een afspraak maken dan ?

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door sjoegel »

Bianca, ben jij van de belastingdienst ?

biancajans
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2011 15:21

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door biancajans »

kunt hen enkel bezoeken op afspraak,zitten in een loods ergens achteraf vandaar dat ik een afspraak wil maken

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Wanneer het al zo moeilijk is om te komen kijken en eventueel meubelen te kopen.....hoe zou het gaan wanneer de bestelde meubelen geleverd moeten worden....ik zou zeggen, lekker ergens anders gaan kijken/kopen

Srieske
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2011 23:20

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door Srieske »

Het ligt er heel veel aan wie je te spreken krijgt. Mijn ervaring is dat ik met de eigenaresse geen enkel probleem heb gehad. Goede service, en goede prijs. Duidelijk om afspraken met haar te maken.

de Teakschuur
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2011 20:51

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door de Teakschuur »

Beste Bianca,

Ik had een afspraak met u op 6-12-11 om 17.00 uur echter heeft u zonder afmelding verstek laten gaan dus waarom deze rare vraag stelling op dit forum. U vroeg naar kasten die ik gewoon voorradig heb. U zou de kasten meteen mee willen nemen, wat geen enkel probleem is, levering is een service die we aanbieden. Wij zijn een net bedrijf en bij ons hoeft u zich niet druk te maken dat e.e.a. niet goed zou zitten.
Mocht u nog intresse hebben u kunt me altijd bellen mijn 06 nummer is u bekend.

sjakkie83
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2007 13:16

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door sjakkie83 »

Geweldig verhaal weer, dit... :lol:

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

ben het met sjaaki eens.....geweldig verhaal.....gaat weer helemaal nergens over

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Soms vraag ik mij wel eens af of de mensen welke zo'n topic openen wel helemaal bij hun volle verstand zijn.

alloallo
Berichten: 93
Lid geworden op: 03 nov 2011 14:16

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door alloallo »

crazyme schreef:Soms vraag ik mij wel eens af of de mensen welke zo'n topic openen wel helemaal bij hun volle verstand zijn.

Helemaal mee eens!

Gelijktijdig vreemd dat grote misstanden binnen onze branche (bv bycast leder) niet er discussie komen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

??? :?
Misschien omdat het geen misstand is ?
(en offtopic)

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door Umad »

de Teakschuur schreef:Beste Bianca,

Ik had een afspraak met u op 6-12-11 om 17.00 uur echter heeft u zonder afmelding verstek laten gaan dus waarom deze rare vraag stelling op dit forum. U vroeg naar kasten die ik gewoon voorradig heb. U zou de kasten meteen mee willen nemen, wat geen enkel probleem is, levering is een service die we aanbieden. Wij zijn een net bedrijf en bij ons hoeft u zich niet druk te maken dat e.e.a. niet goed zou zitten.
Mocht u nog intresse hebben u kunt me altijd bellen mijn 06 nummer is u bekend.
Wat is er zo raar aan de vraag of mensen ervaring hebben met uw winkel? Er word niet de indruk geschetst dat er iets mis is met uw winkel (behalve dat de winkel op afspraak is te bezichtigen).

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Umad, OP niet gelezen ?
biancajans schreef:heb contact gehad maar naar mijn idee gaat het allemaal vaag en stiekem,

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door Umad »

crazyme schreef:Umad, OP niet gelezen ?
biancajans schreef:heb contact gehad maar naar mijn idee gaat het allemaal vaag en stiekem,
Vind je dat vreemd? Als ik een winkel op afspraak kan bezichtigen, vind ik dat ook vaag, aangezien je bij bijna alle winkels zo naar binnen kunt lopen. Informatie inwinnen op internet is dan logisch?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Misschien heb jij een te beperkt beeld van retailers.

biancajans
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2011 15:21

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door biancajans »

de Teakschuur schreef:Beste Bianca,

Ik had een afspraak met u op 6-12-11 om 17.00 uur echter heeft u zonder afmelding verstek laten gaan dus waarom deze rare vraag stelling op dit forum. U vroeg naar kasten die ik gewoon voorradig heb. U zou de kasten meteen mee willen nemen, wat geen enkel probleem is, levering is een service die we aanbieden. Wij zijn een net bedrijf en bij ons hoeft u zich niet druk te maken dat e.e.a. niet goed zou zitten.
Mocht u nog intresse hebben u kunt me altijd bellen mijn 06 nummer is u bekend.

Inderdaad hadden wij een afspraak,maar zoals in mail gevraagd wat de prijs van de kasten zijn en het adres bleven onbeantwoord na diversen malen vragen.
Als ik geen antwoord op mijn vragen krijg lijkt het mij dat er om de pot gedraaid wordt,en dan maar afwachten wat ik te horen krijg als ik een uur in de auto gezeten heb,ga dat risico niet nemen omdat jullie erdan maar vanuit gaan als de klant binnen is koopt hij ook wel.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door crazyme »

Dames, dames, toch !

de Teakschuur
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2011 20:51

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door de Teakschuur »

Nou sorry Bianca maar de prijzen kunt u gewoon vinden op .com en daar had u niet naar gevraagd, maar ik heb geen zin om een kat en muis spelletje met u te spelen.
Heb meer het idee dat ik het te doen heb met een jaloerse ex-partner en vind het forum van Tros radar niet de uitgeproken plaats om daar je frustratie op bot te vieren.
Dit boven genoemde denk ik omdat al mijn klanten tevreden klanten zijn en ik alleen maar complimenten van ze krijg.Ik ben een kleine ondernemer die 17 jaar in Indonesie heeft gewoond en het bijzonder leuk vind door op deze manier toch nog gebruik kan maken van mijn ervaring en relaties daar.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: de teakschuur

Ongelezen bericht door sephora30 »

de Teakschuur schreef: levering is een service die we aanbieden.

:shock: :mrgreen:

Gesloten