LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DESIGN247 meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

dank je wel voor het tel.nr. heb al gebeld, maar kreeg de voicemail eraan.
ben nog niet gebeld geworden.
hopelijk krijg ik nog mijn tafel.

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Ik zal morgen ook even een poging doen om dat nummer te bellen.
Tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord van die lui.
heb alleen wel een heel ander verhaal gehoord over de overname van het bedrijf.....maar of ik het geloven moet?????

Philip1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2013 20:40

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Philip1970 »

sjoegel schreef:Trendsdicasa heeft er inderdaad veel weg van. Weer een pyramide opzet ? Ze spreken er ook over dat ze net verhuisd zijn. :wink:

Wanneer ik de producten en de prijzen zie verbaast het me niets dat ze telkens stoppen wanner heel veel mensen aanbetaald hebben. Dat kan niet uit namelijk. Te mooi om waar te zijn.
Trendsdicasa is inmiddels uitgeschreven uit het handelsregister. Design247 staat wel nog vermeld.

Ik ben dus blijkbaar ook de dupe van deze bende. 10 juli een boekenkastje besteld. We hadden een paar jaar geleden bij voorganger kroon meubelen een tv-kast besteld en hierbij was alles goed verlopen. Daarom niet veel acht geslagen op de paar negatieve ervaringen die toen te vinden waren.
de levertijd zou 6 tot 10 weken zijn. Dit was dus vorige week woensdag. Op een mail met de vraag hoe lang het nog gaar duren kregen we alleen een standaard mail dat wegens drukte binnen 72 uur geantwoord zou worden. Dinsdag nogmaals een mail gestuurd en weer een automatisch antwoord.
Nog maar een boze mail sturen (drie maal is scheepsrecht) en dan maar een brief sturen. Telefoonnummer van de rechtsbijstand ligt al klaar :x

J. de Meij
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2013 23:12

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door J. de Meij »

Heb 31 juli 2 tafels besteld ,ordernummer 39755, en vooruit betaald. Ik heb nu 3 x een email gestuurd of mij een keer verteld kan worden wanneer de tafels geleverd worden. De levertijd is 8-10 weken maar gewoon om te weten of alles goed gaat. Tot 3x toe krijg ik een email dat het druk is en 24/7 hoopt mij binnen 72 uur iets te laten weten. Ik heb de tafels voor iemand besteld op mijn naam dus ik kan straks ook nog eens naar mn geld fluiten.

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ik heb zojuist gebeld met het telefoon nummer06-24963563, om te vragen naar mijn tafel.
die nick vertelde mij, dat hij van het transportbedrijf was, en de mensen belde die daar de meubels nog hadden staan in de opslagruimte, die ze nog moesten ophalen en betalen.
verder had hij niets met disign247 te maken, had ook niets meer van hun vernomen.
er hadden al meerderen daarvoor gebeld.
dus weer niets.

joseverhagen
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 jan 2012 16:32

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door joseverhagen »

Goedemorgen,
ik word er echt niet meer vrolijk van als ik dit allemaal lees. Wat me erg bevreemdt is dat de site van Design 247 nog steeds in de lucht is. Mensen kunnen er nog steeds meubels bestellen, te gek dat dit door niemand te stoppen is. Ik lees ook dat er nog mensen zijn die gemaild worden, ik hoor helemaal niets.
Gistermorgen ontving ik een vreemd emailbericht. Hij werd verzonden vanuit het Hotel dat naast HPJ ligt en er stond alleen maar:

bel me 0040745827912.

Omdat ik dit erg vreemd vond heb ik terug gemaild met de vraag of degene zich kenbaar wilde maken omdat ik niet zo maar een willekeurig tel.nr.ga bellen., Hierop volgende wederom een mail met het onderstaande bericht:

ik ben een nederlander die in roemenie woont u had een e mail gestuurd naar een vriend van mij plus ik heb ook nog wat tegoed van hjp
ik woon ook naast het bedrijf ik kan u wel wat informatie geven over hjp

Vervolgens heb ik nogmaals naar zijn naam etc .gevraagd en wie die vriend dan wel niet is. Hierop heb ik tot op dit moment nog geen reactie gekregen.

Is er misschien iemand die dit tel.nr. kent?
Ik vind het zoooo vreemd allemaal!!
Groetjes
José

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

hallo allemaal.
heb zojuist bericht gekregen, van design247, dat ik de tafel binnen 4 weken geleverd krijg, hadden mij gisteravond gebeld, maar was niet thuis, heb nu gevraagd, om mij de leveringsdatum op de mail te zetten.
ze hadden namelijk nu een ander vervoersbedrijf gevonden, die de bestellingen deed bezorgen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

joseverhagen schreef: ik ben een nederlander die in roemenie woont u had een e mail gestuurd naar een vriend van mij plus ik heb ook nog wat tegoed van hjp ik woon ook naast het bedrijf ik kan u wel wat informatie geven over hjp
Ik denk dat je gewoon even moet bellen. Wellicht kun je rechtstreeks met de fabriek iets regelen of krijg je informatie over een tussenpersoon in Nederland.

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ze zijn niet tel. bereikbaar, staat ook op de site.
je kunt wel mailen naar [email protected]

Carlijns
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 sep 2013 23:03

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Carlijns »

Zojuist het mobiele nummer van ene Nick (zoals eerder hier vermeld) gebeld. Hij geeft aan medewerker te zijn van het transportbedrijf Kuyf uit Utrecht. Heb dit bedrijf nog niet gebeld, maar deze blijken in de opslag nog meubels van Design247 te hebben staan die uitgeleverd/opgehaald moesten worden.
Op de vraag of mijn levering (39645) ook bij hun in de opslag stond, dacht hij van niet aangezien hij iedereen van wie de meubels daar nog op stock staan heeft moeten bellen.... Wellicht moeten we eens aankloppen bij Kuyf, kan me niet voorstellen dat ze niet weten van wie zij de opdracht hebben gekregen om de 'gelukkige' te bellen om hun meubels op te komen halen in hun opslag.

streetcop
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2013 19:41

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door streetcop »

Hallo, had al eerder gereageerd op de site. April besteld, bla bal bla. Vanavond gebeld dat ik binnen 1 1/2 week weet wanneer de bestelling alsnog geleverd gaat worden. Nummer die belde was " een geheim" nummer

Ga maar weer eens afwachten. Valse hoop?

Streetcop

A.Duursma
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2013 09:00

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door A.Duursma »

Hhhhmmm ik blijf oplichters vinden.
Ben nog steeds niet gebeld door Design247....heb ondertussen alle telefoonnummers al gebeld maar er wordt
gewoon domweg niet opgenomen.

Geckoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2013 11:44

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Geckoo »

Beste allemaal,

ook wij hadden een mooie tafel gezien en deze besteld via Design247.
Uiteraard netjes betaald op 2 april maar nooit een tafel gezien.
Zelfs de vader van A. R. gesproken maar niks mocht helpen.
Ook het contact met de Qshop-keurmerk was niet nuttig (deze organisatie kan niks doen behalve "bemiddellen" (lees hetzelfde mailtje door sturen en verder niks)).

Maar nu heb ik via Multisafepay eindelijk stappen kunnen maken.
Deze organisatie behandelen al het betaalverkeer van Design247 en nadat ik twee weken geleden contact met hun op heb gezocht krijg ik vanochtend de bevestiging dat zij (Multisafepay) het gestorte bedrag terug gaan boeken.

Graag wil ik dan ook iedereen adviseren welke nog geld krijgen van Design247 contact op te nemen met Multisafepay.
Via onderstaande link kan je een ticket aanmaken.
https://support.multisafepay.com/index. ... ts/Submit/
Zorg ervoor dat er duidelijk wordt vermeld wat er is besteld (aangevuld met eventueel bestel nummer), datum, bedrag etc. en voeg ook een screenshot bij van je internetbankieren waarop zichtbaar is wat er precies is afgeschreven (incl. bepaalde kenmerken).

Hierbij ook gelijk een dank bericht naar Multisafepay/Kelly H. voor de hulp in deze zaak en dat het hoofdstuk van Design247 voor ons eindelijk kan worden afgerond.

Mvg Martijn

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Hellig »

waarom zou dat bedrijf je het geld geven dat je van 247 eigenlijk hoort te krijgen?

Geckoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2013 11:44

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Geckoo »

Zo ver ik weet verhalen zij het ook weer bij Design247
maar wat mij betreft maakt het mij niet uit waar het vandaan komt maar wel dat ik het terug krijg...

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door noor58 »

ik had gevraagd, om mij per mail te laten weten, wanneer ze mij de tafel leveren,
daarop heb ik vandaag va de klantenservice, bricht gekregen, dat ze mij per mail laten weten wanneer precies de tafel geleverd wordt.alleen moest ik dan nog met de vervoerder contact op nemen, om hoe laat ze ongeveer komen.

Hellig
Berichten: 96
Lid geworden op: 11 aug 2013 03:03

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Hellig »

Geckoo schreef:Zo ver ik weet verhalen zij het ook weer bij Design247
maar wat mij betreft maakt het mij niet uit waar het vandaan komt maar wel dat ik het terug krijg...
Je maakt het wel spannend, maar verder vind ik het je reinste onzin. Dat bedrijf heeft niets met de klanten van 247 te maken maar gaat wel geld "teruggeven" en zelf terugvorderen van 247? Vind je dat zelf ook niet te fantastisch klinken?

Geckoo
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 aug 2013 11:44

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door Geckoo »

Hellig schreef:
Geckoo schreef:Zo ver ik weet verhalen zij het ook weer bij Design247
maar wat mij betreft maakt het mij niet uit waar het vandaan komt maar wel dat ik het terug krijg...
Je maakt het wel spannend, maar verder vind ik het je reinste onzin. Dat bedrijf heeft niets met de klanten van 247 te maken maar gaat wel geld "teruggeven" en zelf terugvorderen van 247? Vind je dat zelf ook niet te fantastisch klinken?
Ja dat heet service.
via hun website https://www.multisafepay.com/nl/Fast-Ch ... ening.html
zag ik dat aankopen tot 200 euro waren beschermd (zie rechter kolom) naar aanleiding daarvan heb ik contact opgenomen met hun (met de gedachte beter €200 euro dan helemaal niks). Na dat ik mijn beklag had gedaan bij hun hebben zij een ticket geoppend en zojuist heb ik het volgende mailtje ontvangen;
Geachte heer,

Het bedrag is vanuit ons systeem gerefund.
U kunt dit binnen 1 week op uw rekening verwachten.

Mocht u verder nog vragen hebben kunt u contact opnemen met ons of op ons Support Center kijken voor meer informatie en uitleg in de kennisbank en stappenplan, tevens kunt u hier uw tickets inzien en de status hiervan wijzigen.

Met vriendelijke groet,

XXXX
Screening

T: +31 (0)20 850 05 00
Vlierweg 12 | 1032 LG Amsterdam
[email protected] | http://www.multisafepay.com
Volg ons via
Facebook |Twitter |LinkedIn
Dus ik ga ervanuit dat ik hier mijn geld van terug krijg. Hoe dat verder zit interesseert mij vrij weinig.

Daarnaast heb ik ook zojuist een mailtje ontvangen van mijn online aangifte bij de politie
Geachte Heer/Mevrouw,



Wij hebben een aantal aangiftes ontvangen met betrekking tot de webshop http://www.design247.nl. Inmiddels zou u als klant op de hoogte moeten zijn gesteld van de situatie waar het bedrijf in verkeert en de oplossing voor uw geschil. Vanuit http://www.mijnpolitie.nl sturen wij alle aangevers wiens aangifte niet is ingetrokken ook nog deze mail. Wij mogen de gegevens van de aangevers niet direct aan de webshop beschikbaar stellen. Wij hebben de aangever(s) daarom toegevoegd aan deze mail in de BCC. Wij vragen hen (nogmaals) te reageren naar het emailadres van de verkoper onder vermelding van het aangiftenummer om hier het geschil nogmaals voor te leggen en tot een gezamenlijke oplossing te komen als deze al niet eerder overeengekomen is.


Wij willen de aangevers vragen de aangifte in te trekken met hun DigiD via de website http://www.mijnpolitie.nl zodra het geschil is opgelost. Als dit niet lukt kunnen zij ons op dit emailadres benaderen, wederom ovv het aangiftenr. en zullen wij de aangifte namens hen intrekken.


Met vriendelijke groet,





Landelijk Meldpunt Internetoplichting

Politie | Noord-Holland | Landelijk Meldpunt Internet Oplichting
Postadres: postbus 57, 2000 AB Haarlem

[email protected]
Dus mocht Multisafepay niet betalen dan kan ik altijd daarmee nog verder gaan. Maar voorals nog denk ik dat ik mijn geld gewoon terug krijg.

@heilig. verder wat jij er van vind interesseert mij ook vrij weinig als ik met eerder genoemde tip ook maar een paar mensen kan helpen dan vind ik het al prima. Multisafepay is het bedrijf wat ook wordt genoemd bij de overboeken van de tafel.

verder succes allemaal met het terug krijgen van jullie geld.
Laatst gewijzigd door Geckoo op 01 okt 2013 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

Ook ik heb vandaag het zelfde mailtje gekregen van de politie.

manonk
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:50

Re: DESIGN247 meubels

Ongelezen bericht door manonk »

Zojuist heb ik eindelijk een mailtje ontvangen:
Ik hoop dat we eindelijk onze spullen krijgen! afwachten maar weer!


Geachte mevrouw,

Wij hebben getracht u afgelopen week te bereiken om de orderstatus met u te bespreken. Helaas hebben wij u niet te pakken kunnen krijgen.
Vanaf afgelopen week hebben we een nieuwe klantenservice (telefonische service vanaf komende week)
Mails worden dagelijks beantwoord. Het nieuwe mailadres is: [email protected]

Aanstaande vrijdag wordt iedereen ingelicht over de exacte leverdatum. Dit zal in ieder geval uiterlijk 3 weken gaan duren afhankelijk van de besteldatum

Onze welgemeende excuses voor de late levering.

Met vriendelijke groet,

Design247

Gesloten