LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Ongelezen bericht door BL2 »

Dat inmiddels ook mijn eettafel begint te scheuren, maar dat ik die dan maar laat staan. De tv meubel en salontafel moeten worden opgehaald.
Opvallend, waarom mag de schijnbaar uit elkaar vallende eettafel wel blijven staan ?

Lwe
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2016 13:35

Re: Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Ongelezen bericht door Lwe »

Omdat ik het zat ben om te blijven omruilen. Als ik het rond krijg met de 2 andere meubels hoop ik nooit meer iets met ze te maken te hebben.

Lwe
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 dec 2016 13:35

Re: Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Ongelezen bericht door Lwe »

Hallo allemaal,
We zijn weer een tijdje verder. Ik heb enige tijd geleden alle foto's en correspondentie verstuurd naar Rofra en mijn wensen geuit.
Ze besluiten me nog steeds aan het spreekwoordelijke lijntje te houden en ik heb er genoeg van.
Als ik voor 18:00 uur vandaag niks gehoord heb deel ik alle foto's hier met de amateuristische correspondentie.
Als zij niet het fatsoen hebben om dit netjes op te lossen zie ik geen andere mogelijkheid dan het zo te doen.

Suzanverbruggen
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2017 14:37

Re: Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Ongelezen bericht door Suzanverbruggen »

Ik heb pas al mijn stoelen in mijn huis ingesmeerd met beits omdat ik vroeger wel is heb gehad dat er een stoel helemaal was aangevreten door een houtworm. Dat wil ik niet nog ik niet nog een keer laten gebeuren dus heb ik preventief mijn stoelen behandeld.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2017 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel reactie verwijderd: Commerciële uiting

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Rofra helpt mij niet aan de juiste meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Suzanverbruggen schreef:Ik heb pas al mijn stoelen in mijn huis ingesmeerd met beits omdat ik vroeger wel is heb gehad dat er een stoel helemaal was aangevreten door een houtworm. Dat wil ik niet nog ik niet nog een keer laten gebeuren dus heb ik preventief mijn stoelen behandeld.
Beitsen helpt niet. En denkt u werkelijk dat houtworm alleen maar trek heeft in stoelen en de andere meubels ongemoeid laat ? Gezien de verwijderde commerciële uitting zal er wel wat anders zitten achter deze onzin.

Gesloten