LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring Rofra meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mcp
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2006 12:16

Slechte ervaring Rofra meubelen

Ongelezen bericht door mcp »

In September 2006 hebben wij een 3 zits bank en een salontafel bij Rofra home besteld en aanbetaald.

Wij wonen op tweehoog op een etagewoning in de stad en hebben in de winkel aangegeven dat de bank niet over de gang/trap naar boven past maar wel naar twee hoog moet. Bij voorkeur via het balkon aan de voorzijde van de woning. Dat is daarna nog tweemaal telefonisch doorgegeven dus drie keer in totaal.

Bij levering was de salontafel de verkeerde en niet die wij hadden besteld. Voorts kwam Rofra erachter dat de bank niet over de trap kon. Ja, dat was dus drie maal gemeld maar daar wisten ze niets van.
De oplossing was dat ik dan zelf de bank maar naar boven moest zien te krijgen.

Ik kon kiezen: de bank werd voor de deur neergezet (het regende) of de bank werd mee teruggenomen. Wij zijn toen overeengekomen dat Rofra de bank mee terugneemt. We spraken een datum af om de bank door een door ons te betalen en in te huren verhuisbedrijfje dan maar zelf bij Rofra af te komen halen.

Op de recentelijk afgesproken dag echter geen bank. "Tja, de bank is helaas niet geleverd", was de boodschap. Het verhuisbedrijfje moesten we minimaal een dag van te voren afbellen dus te laat.

Affijn, de bank is er nog steeds niet en we vertrouwen erop dat het wel zal goedkomen maar bij Rofra kopen wij dus nooit meer wat.

hansje64
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 apr 2007 19:46

Re: Slechte ervaring Rofra meubelen

Ongelezen bericht door hansje64 »

halo Ester G met hansje64
hier is mij verhaal van rofra meubelen
pasen 28-3-2005 gekocht
een aubergine fluwelen bankstel,die in de winkel stond was een paas aanbieding 3 zit bank en 2 clubs ik heb een kussen met de rits open gemaakt, en er zat echt rubber in,dus dat was goed,we hebben de aan koop getekend,en ze ging naar de kassa,ze kwam terug met de mededeling dat dit al verkocht was,maar dat er nog 5 in het magazijn stonden,ik vroeg nog of dat de zelfde waren,en ze zij ja,we hebben gezegt dat we eerst op vacantie gingen,en na de vacantie het gelevert zou worden.eind april,mij eigen bankstel heb ik aan mij dochter gegeven,met de veronder stelling dat het eind april gelevert werd,dus niet,en toen begon de ellende met Rofra meubelen....
ik heb bijna 2 maanden op een tuinstoel gezeten,met veel op enneer gebel en allerlij belofte,zoals volgende week heeft u het,dus niet,en tot mij verbazing kwam het toch,maar op 22 juni,ze hebben het binnen gebrachten uit gepakt,en tot mij verbazing,dacht ik dat het 2 dehands was,luningen van de clubs in gezakt,achter plaat club zat los.een poot zat los,en een club onder zijde had geen noppen,en kussen van een club was te klein,om dat de club groter was.
ik heb gelijk een klacht ingediend bij de bezorgers en fabriek.
en toen begon het.
service monteur 4 juli 2005 stoelen moeten terug.
bericht rofra 18 augustus opgehaald worden en zouden binnen 10 dagen weer retour zijn,maar was een foute brief ging niet door,zouden nu twee nieuwe clubs krijgen,zijn besteld,zo fantastich wat een service,mis dus naar de kortste keren het zelfde, kussens weer plat.
25-11-2005 klacht ingediend monteur geweest,zag er zelf geen gat in,en alles was niet goed volgens hem,de vuling kwam door de stof heen.
na vele klachten word het bankstel op 19 april 2006 weer meegenomen,zouden alles in orde maken,weer leuningen maken,zorgen dat er bekleding onder de stof zou komen,zodat er geen vulling door de stof zou komen,kussens met goede rubber doen.
na twee maanden weer op een tuin stoel te hebben gezeten,kwam het eindelijk weer thuis,tot mijn grote verbazing was er een ding veranderd ,de kussens daar was 5 centiemeter blauw schuim in aan gebracht dat ze niet meer zo plat waren,2 uur werk. 2 maanden tuin stoel.
na vele klachten hebben ze een brief gestuurd,dat het bankstel naar behoren is gemaakt,en ze verder niets kunnen doen.einde oefening.
ben nu ondertussen al een half jaar aan het klagen,en beloven van alles ,maar komt geen doorbraak in, enzit gewoon weer op platte kussens, heb een aangetekende brief gestuurd maar geven niet thuis..........
Naar boven

Gesloten