LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Poppeliers

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door Wheeler »

Een leren bank voor € 1.500,00????

Dat kan niet veel goeds zijn, dat betaal je alleen al voor een goeie stoel!
Poppeliers, blijf er nou alsjeblieft heel ver vandaan, het is vragen om ellende als je daar iets koopt.

En voor de twee goede reactie's, medewerkers/sters kunnen natuurlijk niet anders dan zulke reactie's plaatsen :!:

Kaki
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2008 20:38

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door Kaki »

Laat ik nu net geen medewerkster zijn bij Populiers...... :!: :D

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Wij hebben ook al enkele jaren een bankstel van Poppuliers maar dat is prima verlopen, misschien ligt het ook aan de winkel waar je geweest bent.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door D1RK »

Het zijn niet de duurste banken maar een bankstel van €1500 is te kort geld...
Maar een 3zits bank met 2 relax delen is wel goed mogelijk.
Door grote massa te verkopen met minder marge kan dit.

Verder moet je het Echte Leder met 6 maanden garantie gewoon niet nemen, dit is splitleder dus rotzooi en dat zeggen ze ook meestal wel.
Met 3 jaar en top leer is het geen probleem.
Ook stof is goed.
Je betaalde meestal €300 tot 600,- meer maar dan is het wel goed.
Dus nooit die uit de aanbieding maar gewoon iets meer betalen als de huis aan huis folders!

irenan
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2008 01:45

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door irenan »

POPPELIERS??????????????brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wij waren al 25 jaar getrouwd voor dat wij eindelijk is een nieuw
bankstel konden kopen!!!!!!!!!na ongeveer 2 maanden begon de bank
in het midden door te zakken ! dan ging je gewoon naar elkaar toeglijden!!!!! even later hoorden wij een knal van de stoel en was er een lat gebroken! wij hebben de stof van de onderzijde losgemaakt om te kijken nou......................om te janken echt waar bordpapier vilt en
spaanplaat daar moesten wij oen 4600 gulden voor betalen!
om kort te gaan we kregen een gammel bankstel te leen die ik echt zelfs niet bij het grofvuil had willen pakken!!
toen kwam de bonus....wij hadden nooit de onderzijde van die stoel
los mogen maken!!!!! wij zeiden nou...... volgens ons is dit ons goed recht!!!!!! nou mooi niet hoor daar hadden we af moeten blijven!!!!
plus hadden we op moeten letten dat de vulling koud schuim had moeten zijn!!!!! Hoe moet je dat weten???????? smeerpijpen zijn het!!!
ze hebben niets gedaan en mamsie heeft ontzettend gehuild! zal ze
een biet zijn dat wij ons zuur gespaarde geld kwijt waren! DUS>>>>>
pas op met poppeliers dan hou je je geld in je zak!!!!!
denk er goed over na ze laten je gewoon stikken! Vr gr IRENAN

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door 16again »

Je had inderdaad de onderkant beter kunnen laten zitten.
De ontstane schade is daar echter niet door ontstaan, en je hebt nog steeds gewoon recht op garantie en een deugdelijk product.

Hooguit hoef je zelf op te draaien voor vervangen/herplaatsing onderkant. (dit is gewoon vastgeniet goedkoop spul waar de onderkant mee is afgewerkt)

Poppeliers is bij CBW aangesloten, maak duidelijk dat je dit aan de geschillencommissie wil voorleggen.

hensbroek
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 mei 2007 19:44

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door hensbroek »

Ik heb al 4 bankstellen bij popeliers gekocht en nog nooit wat mee gehad. Er was zelfs een keer een stoel beschadigd, waarop de chauffeur zei, dat hij deze niet had meegenomen en er gelijk een nieuwe was besteld. Ik heb 3 x in Almere en 1x in Veenendaal een bankstel gekocht. Nee dan seats en sofa, wat een vreselijke winkel om te kopen, ze lopen zelfs met je mee tot aan de auto om wat te verkopen.

richard87824
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2012 14:28

Re: Poppeliers

Ongelezen bericht door richard87824 »

ik kom uit arnhem heb voor 3000 euro aan meubels gekocht niks anders dan ellende heb inmiddels al een nieuwe eettafel nieuwe vitrinekast maar die moet alweer terug dus weer een nieuwe vitrinekast word er niet goed van elke keer maar vrij nemen maar als je begint over een compensatie oftewel vergoeding dan zijn ze ineens niet thuis ik wil hierbij zeggen als ik zo behandeld word ik daar nooit meer iets koop en ook niemand die meubelzaak aan zal raden gr uit arnhem

Gesloten