LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

.

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@el mahdioui:
wanneer heb je besteld? bij nieuwe of oude eigenaar.
Helpdesk of niet, als je klanten woest maakt heeft de tent waar je werkt, daar zelf voor gezorgd. En dan heb ik het niet over service-helpdesk als: "mijn laptop werkt niet" want dat is een hele andere tak namelijk en daar klagen mensen vaak wel onterecht. Dit zeuren hier heeft er mee te maken dat de mm ons constant in de maling lopen te nemen, valse hoop geven, valse beloftes. Het enige wat wij eisen is om geleverd te krijgen that's it, niet meer niet minder. En als dat al te veel gevraagd is voor een bedrijf waarvan de bedrijfvoering bestaat uit: verkoop en leveren (Verwacht geen aftersales of enquetes), is het niet zo vreemd dat mensen gaan klagen of vind jij van wel?

@ping-ping:
terechte opmerking

@iedereen:
luister naar ping-ping

edit: zeìk = **** word maling

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

squareware schreef:@el mahdioui:
wanneer heb je besteld? bij nieuwe of oude eigenaar.
Helpdesk of niet, als je klanten woest maakt heeft de tent waar je werkt, daar zelf voor gezorgd. En dan heb ik het niet over service-helpdesk als: "mijn laptop werkt niet" want dat is een hele andere tak namelijk en daar klagen mensen vaak wel onterecht. Dit zeuren hier heeft er mee te maken dat de mm ons constant in de maling lopen te nemen, valse hoop geven, valse beloftes. Het enige wat wij eisen is om geleverd te krijgen that's it, niet meer niet minder. En als dat al te veel gevraagd is voor een bedrijf waarvan de bedrijfvoering bestaat uit: verkoop en leveren (Verwacht geen aftersales of enquetes), is het niet zo vreemd dat mensen gaan klagen of vind jij van wel?

@ping-ping:
terechte opmerking

@iedereen:
luister naar ping-ping

edit: zeìk = **** word maling
@ sqareware mmm volgends mij verrek jij het om je order nr te vermelden mmm vreemd@ ping -ping het gaat hier over onze ping-ping ik zie je hier voor het eerst mmm vreemd . @ iedereen blijf positief doe ik ook mmm niet vreemd

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

sqawre. jij hoeft mij niet te vertouwen en btw ik ken jou niet.
met jou heb ik niets te maken. ga maar lekker klagen..

@mandris @jasmin @voetballer...met jullie heb ik wel iets gemeen en jullie weten ook dat ik al veel berichten heb geplaats. jullie hadden ook uit zevenaar gehaald he? ik heb met m ong. 20min aan de lijn gehad. hij heeft mij netjes ter woord gestaan omdat ik ook netjes egen hem was. hij heeft mij het een en ander verteld en dat is het zelfde wat andere mensen ook hier plaatste nadat ze hun meubels in goede orde hebben ontvangen.

en waarom maak sqawe zich druk dat ik iets wil terug doen voor hun. dat moet ik helemaal zelf weten..dat is het verschil tussen iemand die het glas half VOL zit dan half LEEG. Ik hoop dat ik jullie einde deze ochtend idd kan vertellen dat ik mijn bank heb, dat het ook de bank is die ik heb besteld en dat alles ook heel is enz.

en nog ff iets..als iemand mijn berichten goed had gelezen had ik het er niet over dat jullie zeuren, maar mijn ...... aangezien het forum openbaar is kan ik ff geen naam erin zetten..dan krijg ik alleen maar meer ''gezeik''. maar dan erbij. ik hoef me niet te verantwoorden. en ik hoop van harte dat idd zijn spullen krijgt. kortom we zitten allemaal in het zelfde schutje..of je nu 50euro hebt aanbetaald of meer. het is idd een principe kwestie.

maar als ik een tip mag geven. als je gebeld wordt krijg je meer voor elkaar als je beleefd en netjes blijft. ik bedoel, als ik een van jullie bel en ik schreeuw en scheld en weet ik veel heb jij ook geen zin om mij te helpen.....

hopelijk tot vanmiddag op het forum....duim voor me! want als je een ander iets gunt, krijg je het zelf dubbel zo goed terug! dat heet...KARMA!

dennyelfring
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dennyelfring »

Geachte MM,

Kunt u ons vertellen wanneer de levering van ons gepland staat?

Ons ordernummer is: 002756

Alvast bedankt!
mvg
M. Elfring

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

tikoes25 schreef:sqawre. jij hoeft mij niet te vertouwen en btw ik ken jou niet.
met jou heb ik niets te maken. ga maar lekker klagen..

@mandris @jasmin @voetballer...met jullie heb ik wel iets gemeen en jullie weten ook dat ik al veel berichten heb geplaats. jullie hadden ook uit zevenaar gehaald he? ik heb met m ong. 20min aan de lijn gehad. hij heeft mij netjes ter woord gestaan omdat ik ook netjes egen hem was. hij heeft mij het een en ander verteld en dat is het zelfde wat andere mensen ook hier plaatste nadat ze hun meubels in goede orde hebben ontvangen.

en waarom maak sqawe zich druk dat ik iets wil terug doen voor hun. dat moet ik helemaal zelf weten..dat is het verschil tussen iemand die het glas half VOL zit dan half LEEG. Ik hoop dat ik jullie einde deze ochtend idd kan vertellen dat ik mijn bank heb, dat het ook de bank is die ik heb besteld en dat alles ook heel is enz.

en nog ff iets..als iemand mijn berichten goed had gelezen had ik het er niet over dat jullie zeuren, maar mijn ...... aangezien het forum openbaar is kan ik ff geen naam erin zetten..dan krijg ik alleen maar meer ''gezeik''. maar dan erbij. ik hoef me niet te verantwoorden. en ik hoop van harte dat idd zijn spullen krijgt. kortom we zitten allemaal in het zelfde schutje..of je nu 50euro hebt aanbetaald of meer. het is idd een principe kwestie.

maar als ik een tip mag geven. als je gebeld wordt krijg je meer voor elkaar als je beleefd en netjes blijft. ik bedoel, als ik een van jullie bel en ik schreeuw en scheld en weet ik veel heb jij ook geen zin om mij te helpen.....

hopelijk tot vanmiddag op het forum....duim voor me! want als je een ander iets gunt, krijg je het zelf dubbel zo goed terug! dat heet...KARMA!

helemaal mee eens, en tevens @tikoes ik wou er nog wat over typen van dat gezeik, maar ik begreep gewoon, dat dat bij je op het bedrijf was, ik citeer
{nou doen jullie er alles aan, krijg ik hier gezeik (op het werk !!)}
maar ik dacht ik zal toch niet de enige zijn die dat begrijpt,

ik hoop dat we het blije bericht mogen Ontvangen als je straks lekker je bankie binnen krijgt,

ondertussen hou ik mij nog steeds vast aan het goede nieuws wat ik gisteren te horen heb gekregen, MM doet er Momenteel alles aan om het zo snel mogelijk en voor iedereen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen,

ik begrijp de frustratie bij iedereen, maar houdt moed

Citaat @ tikoes HET GLAS IS HALFVOL EN NIET HALF LEEG :)

Groet M

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

WOW!!! :D Ik moet dit ff plaatsen nog.

Mijn bank zou om 10uur komen...net belde een hele lieve aardige jonge meid (die zelfde als jouw manondors ;-)) en die vertelde me netjes dat de chauffeur onderweg is. echter vanwege de filies dat het miss iets later kan worden dan 10uur.

is dat nou goeie service of niet?! Heel leuk/lang gesprek gehad en wat ik al eerder zei. als JIJ AARDIG bent zijn ZIJ DAT OOK!!

Succes iedereen en jullie horen hopelijk zometeen/straks van mij!

en de chauffeur belde ook nog hahah wat top!
10uur zijn ze bij mij...nog 30min in spanning!!!

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Pathyshoe
24-10 heeft u de bank besteld. Zoals op de order vermeld zal deze rond week 6 komen in het nieuwe jaar.

@ Jasmina73
U bank zal morgenochtend bij ons gelost worden. Daarna zal u gebeld worden door de planning om een afspraak te maken.

@ Tessan
Ja wij kunnen u helpen en u kunt bij ons terecht door een e-mail te sturen naar [email protected]

@ Squareware
Wij hebben geen e-mail van u ontvangen. Wij willen graag helpen maar op deze manier kunnen wij niks doen. Het e-mail adres is [email protected]

@ Jade306
U heeft aangegeven bij een van onze medewerkers op 26-10 dat u de meubels in april 2011 wilt ontvangen.

@ Char
U bank is bij ons binnen, alleen de stoelen helaas nog niet :( Wij zullen u vandaag bellen om de bank bij u te komen leveren.

@ FirmaList&Bedrog
U boxspring zal in week 02/2011 bij ons geleverd gaan worden. Daarna zal de planning contact opnemen om het bij u te bezorgen.
U aanbetaling is gedaan op 07/10/2010.

@ Roland1973
Wij nemen contact op met de leverancier en dan zullen wij vandaag telefonisch contact met u opnemen.

@ Gekkedwerg
Wij nemen contact op met de leverancier en dan zullen wij vandaag telefonisch contact met u opnemen.

Mvg

dia
Berichten: 185
Lid geworden op: 08 dec 2007 10:06

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dia »

In plaats van hier dergelijke dingen te zetten kan je beter je werk doen en deze mensen hun meubels leveren,ik weet ondertussen dat ik zeker nooit iets bij jullie zal kopen.
Om op het ionternet te zitten heb je dus tijd genoeg!!

tikoes25
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 dec 2010 20:25

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tikoes25 »

dit is mijn laatste bericht

IK HEB DE BANK!!!!!!!! :D :D :D :D
hij is precies zoals ik had besteld. leer zwart. hij is in super staat naar mijn woonkamer gebracht

m...ze waren heel lief ;-) bedankt!

echt ik ben heel gelukkig!!!

ik hoop dat iedereen uit eindelijk krijgt wat hij besteld heeft
ik bedankt mm en alle lieve medewerkers voor je goede hulp!!!

bedankt!!!!

en beloofte maakt schuld voor mm ;-) het komt eraan!!

suc-6 allemaal!!!

xeta
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 15:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door xeta »

@tikoes25

een beetje jaloers, maar ook erg blij voor je, geniet van uw bank

fastestkoning
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 dec 2010 12:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door fastestkoning »

dia schreef:In plaats van hier dergelijke dingen te zetten kan je beter je werk doen en deze mensen hun meubels leveren,ik weet ondertussen dat ik zeker nooit iets bij jullie zal kopen.
Om op het ionternet te zitten heb je dus tijd genoeg!!

Beste @dia, MM doet via dit forum Vreselijk zn best om zoveel mogelijk mensen te helpen.

Daarnaast komt er een stukje commercieel Talent bij kijken om steeds maar weer rustig en attent te blijven Terwijl iedereen maar steeds geirriteerd en boos doet voorral nu de kerstperiode er aan komt en iedereen tijd krijgt om eens lekker te gaan zeuren.

MM doen vreselijk hun best om iedereen te helpen en te woord te staan (Respect) ze hadden ons ook kunnen laten barsten en in het ongewisse kunnen laten, maar dat doen ze niet

en daarbij komt dat ze via O.a dit Forum de mensen enigzins op de hoogte houden van de momenteel onzekere Periode (ook voor hen die daar werken)

nogmaals ik begrijp de Frustratie, maar houdt moed het Glas begint langzaam weer vol te stromen.

@Tikoes

Grandioos ben blij voor je hoop dat ie ook nog lekker zit ;) lekker vanaaf filmpje erbij rose'tje

Groet M

Groet M

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Tsja dat is natuurlijk geweldig nieuws!
Wacht nu helemaal met smart op het toegezegde telefoontje van @MM t.b.v order 002109 vanmiddag.
Hopelijk staat m'n bankstel op de bewuste pakbon

rooie60
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 feb 2007 11:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door rooie60 »

dia schreef:In plaats van hier dergelijke dingen te zetten kan je beter je werk doen en deze mensen hun meubels leveren,ik weet ondertussen dat ik zeker nooit iets bij jullie zal kopen.
Om op het ionternet te zitten heb je dus tijd genoeg!!

Jij snapt het geloof ik niet helemaal he 'dia'

nacev
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door nacev »

Beste mm.

kunt u ons vertellen wanneer de levering van ons gepland staat.
ons onrdenummer is:002787

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

@ MM

Hebben jullie al enig idee wanneer onze boxspring geleverd gaat worden die we 3 a 4 weken geleden bij jullie opnieuw besteld hebben? klopt het dat het volgende week is of wordt het nieuw jaar?

graag hoor ik van jullie, lees hier al zoveel positiefs :) nu wij nog :roll:

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Mariet/bijl
Zou u ons een ordernummer kunnen geven zodat wij in de order kunnen kijken?

@ Nacev
Wij gaan contact opnemen met de leverancier en wij bellen u vandaag nog even.

Allemaal bedankt voor het begrip wat u toont! :)

Bosch73
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2010 14:54

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Bosch73 »

Is er al wat bekend over het vrijgeven van het magazijn in Montfoort?

manke
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manke »

M.M. medewerker mijn ordenummer is 002873 zou je me meer kunnen vertellen.

Gr.Verm.

M.Helwig
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2010 13:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door M.Helwig »

Hallo MM,

Ik ben ook benieuwd wanneer mijn bankstel (ordernummer 854) geleverd kan worden?

Ik hoor graag van u.

M. Helwig

Gesloten