LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] meubels

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
vselm49
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2010 19:39

meubels

Ongelezen bericht door vselm49 »

Bij woonsquare een 3 en 2 zits bank gekocht en bij afleveren bleek een naad te zijn scheef genaaid en als je ging zitten kwamen er tussen de arm en rug leuning flappen stof uit welke dan moest terug drukken.
Daardoor ook het bankstel geweigerd. Volgens woonsquare mankeert er niets aan het bankstel.
Ondanks dat ik in een aangetekend schrijven had aangegeven dat ik met vakantie was hebben versnelt een incasso procedure opgstart.
Ze willen namelijk geen ander bankstel leveren en ik moet dan maar 50% van het totaal bedrag als schde voor hun betalen.
Deze zaak loopt inmiddels bij de rechter

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: meubels

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als je eerst even had gegoogeld op Woonsquare en poppeliers voordat je wat kocht was je honderden klachten tegengekomen en had je beter geweten. Ze staan niet best bekend. Nu zit je met de brokken.

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: meubels

Ongelezen bericht door 16again »

Het geschil betreft een al of niet ondeugdelijk/gebrekkig product, ik verwacht dat de rechter dan geen uitspraak kan doen zonder dat de bank door externe deskundige bekeken is.

Echter, hoe ga jij controleren of de bank welk woonsquare laat checken daadwerkelijk jouw oude bank is?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

Door aanwezig te zijn bij de beoordeling ?

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: meubels

Ongelezen bericht door 16again »

Ik zou niet alleen zelf aanwezig willen zijn, maar zelfs eigen expert meenemen!

Volgens mij is woonsquare bij CBW aangesloten, en kunnen ze niet direct naar de rechter stappen. Ze hadden eerst moeten voorstellen om dit bij de geschillencommissie voor te leggen, is dat gebeurd?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: meubels

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:Ik zou niet alleen zelf aanwezig willen zijn, maar zelfs eigen expert meenemen!
Waar haal je die vandaan ?

De buurman die timmerman is geweest ?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: meubels

Ongelezen bericht door Rebellian »

crazyme schreef:
16again schreef:Ik zou niet alleen zelf aanwezig willen zijn, maar zelfs eigen expert meenemen!
Waar haal je die vandaan ?

De buurman die timmerman is geweest ?
CBW bellen, verhaal voorleggen, misschien hebben ze een expert in het bestand staan die mee kan? Kost geld uiteraard, maar dat kost het niet deugdelijk verweren in een rechtszaak ook (verliezen = betalen).

Gesloten