LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door crazyme »

kudelgerrit schreef:Ook wij hebben een garantie voor 5 jaar gekocht voor de relax stoel van moeder helaas is zij na een jaar gebruik gemaakt te hebben van de stoel overleden.
Deze stoel kostte €1600,-
Bij mijn vraag of de garantie bij doorverkoop overdraagbaar is werd gezegd dat dat niet kon.
Ik heb nooit geen voorwaarde gelezen. Dus weg geld. Let dus op bij aankoop van de garantie bij Allin House
Waarom geld weg ? Die stoel is toch niet in rook opgegaan ?
De garantie kostte 60,- dus resteert 48,-

Wat een drama.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door bokkel »

Zolang je de aankoopnota's nog hebt zou je gewoon gebruik kunnen maken van de garantie, indien nodig. Maar ik denk niet dat na het overlijden van moeder de stoel ineens op instorten staat. Of is moeder overleden door het instorten van de stoel? :shock:

albert44a
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2015 11:05

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door albert44a »

Afgelopen oktober 2015 heb ik contact gehad met all in house over het loslaten van de bekleding op mijn relaxstoel. Moest hier foto's van opsturen, na enige tijd kwam er bericht dat de schade waarschijnlijk moeilijk te verhelpen was dus heeft all in house besloten om het totale bedrag! de stoel was op dit moment 3 jaar oud te vergoeden! dus alle lof voor deze snelle afwikkeling. Heb tot januari 2016 de tijd om dat bedrag te gaan besteden bij profijtmeubel waar de stoel ook was gekocht. dus zal zeker weer de nieuwe aankoop verzekeren...
mvg
Don

Akgul
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2017 14:58

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door Akgul »

Ik en mijn vrouw hebben 2 jaar geleden een hoekbank bij pronto in cruqius gekocht.
De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
En uiteraard smeerden ze ons all in house service aan. Voor een beetje geld.
En in die paar jaar zijn ze bij ons wel vier a vijf keer langsgekomen maar het schijnt dat ze niks aan die golfjes kunnen doen omdat het niet in die voorwaardes staan. (Kleine letters weer)
Tot op heden heb ik tegen pronto gevraagd of ze de bankstel terug wilden nemen en een deel van men geld wilden retoureren.
En om maar niet toe tegeven dat ze fout zaten en geld terug willen geven blijven ze koppig volhouden
Dat het normaal is dat bankstel zo doet.
En aan all in house service heb ik in principe ook niks aan.
Had ik liever een goedkope bankstel uit denhaag of ikea gekocht . Was ik veel minder kwijt. En koop ik ieder jaar een nieuwe komt op zelfde neer als je bij pronto haalt met all in house service.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door crazyme »

Akgul schreef: De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
Wat een onzin.

Er is niemand, maar dan ook niemand die langer dan 2 dagen meeloopt in de meubelbranche die dat belooft.

Dat is vergelijkbaar met een auto verkoper die zegt dat er geen krassen in de lak kunnen komen.

Maar goed, u kunt naar de geschillencommissie. Maar u heeft vast geen enkel bewijs voor deze ongeloofwaardige bewering ?

NeoDutchio
Berichten: 12325
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: All in house/service meubel garantie?Ervaring?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Akgul schreef:Ik en mijn vrouw hebben 2 jaar geleden een hoekbank bij pronto in cruqius gekocht.
De medewerkster garandeerde ons dat er nooit golfjes zou ontstaan op de bank. Want dat was de voornaamste reden dat wij hem daarom wilden.
En uiteraard smeerden ze ons all in house service aan. Voor een beetje geld.
En in die paar jaar zijn ze bij ons wel vier a vijf keer langsgekomen maar het schijnt dat ze niks aan die golfjes kunnen doen omdat het niet in die voorwaardes staan. (Kleine letters weer)
Tot op heden heb ik tegen pronto gevraagd of ze de bankstel terug wilden nemen en een deel van men geld wilden retoureren.
En om maar niet toe tegeven dat ze fout zaten en geld terug willen geven blijven ze koppig volhouden
Dat het normaal is dat bankstel zo doet.
En aan all in house service heb ik in principe ook niks aan.
Had ik liever een goedkope bankstel uit denhaag of ikea gekocht . Was ik veel minder kwijt. En koop ik ieder jaar een nieuwe komt op zelfde neer als je bij pronto haalt met all in house service.
Wat verstaat u onder golfjes? Als het gaat om de bekleding gaat plooien, dat is heel normaal. Zodra u namelijk op de bank gaat zitten duwt u de zitting en bekleding naar beneden toe. Dat op en neer bewegen geeft altijd plooivorming. En natuurlijk kunt u na 2 jaar de bank niet meer terug brengen. Dat heeft niets met wel of geen fout toegeven te maken.

Gesloten