LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] met of zonder handgrepen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Pfffff »

is een keuze die ik de klant laat maken.
Maar mijn beste maxx, je probeert toch meer een goede adviseur te zijn en geen verkoper ?
Adviseer de klant de juiste keuze zodat deze kan genieten van een aankoop.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door maxx »

Jazeker beste Pffff,

We vertellen de mensen alle opties. Maar de klant bepaalt wat en hoe, niet ik. Nogmaals, wij bekijken iedere situatie anders.

De "juiste keuze" is natuurlijk een ongelovelijk relatief begrip.

MVG

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door rayke »

@ GWTE
Alle greeploze merken die ik ken
zou je toch es verder moeten kijken dan je eigen showroom.

Iedere fabrikant wil van de greeploos "hausse"een graantje meepikken en heeft gedacht "kom, ik schroef even een greeplijsie op m'n keuken en klaar", "laat die keukenverkoper maar effe met de diepte rekening houen".
En vervolgens plakken ze hun standaard deurtje er voor.

dat het met 58 cm kan wil niet zeggen dat we het ook zo maken.
90% van onze verkochte keukens hebben een 70cm of dieper blad.

kwou alleen even zeggen dat maxx gelijk heeft.

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door WARNING! »

kwou alleen even zeggen dat maxx gelijk heeft.
Dat zullen we dan eens aan die monteurs vragen die met de beste wil ter wereld die vervloekte gaskookplaat niet ver genoeg naar achteren krijgen vanwege de gasaansluiting! Of aan de voorkant alle regels uit de kast weg moeten zagen waardoor de kast zowat uit elkaar valt en de lade niet meer zijn af te stellen! Of omdat de beugels er niet meer tussen passen (bij veel kookplaten zitten de beugels aan de voorkant). Dat je een keuken weet te verkopen wil nog niet zeggen dat het ook montage technische allemaal oke is. Enig technische inzicht en ervaring zijn natuurlijk wel een pré....als keuken adviseur...

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Volgens mij ging de topic toch echt ergens anders over, beginnen jullie zelf toch een topic genaamd, welles nietes.

Kuchegirl

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Prospect »

Prospect neemt afscheid van zijn naam! Prospect is klant geworden.

Na maanden van orientatie, wat ik overigens met veel plezier heb gedaan zijn wij geslaagd bij Maxx met een prachtige greeploze Format hoogglans keuken!

Kwaliteit van Format nagevraagd en afgelopen maanden bij meerdere zaken bekeken. Ben terecht gekomen in Heemskerk nadat ik door mijn collega's ben getipt over blum en format! (kwaliteit van installatie en hang en sluitwerk is opgevallen. Tevens werd mij geadviseerd toch ook te gaan voor BLUM! Dit alles samen; de mooie Format keuken,prachtige Siemens apperatuur, persoonlijk en kundige advies, meedenkwerk en de leuke prijs was voor ons de doorslag.
Wij kijken uit naar de installatie, waar wij overigens alle vertrouwen in hebben.

Hebben de merken Siematic, Eggersmann, Next125 en Pronorm en Comprex allemaal goed bekeken. ( laatste 2 vielen overigens snel af door beperkingen in kleur ( sorry sr) en buikgevoel over onbekende italiaanse merk). Mijn aanbeveling over Format, BLum en Maxx zal ik ook zeker niet achterwege laten bij onze toekomstige nieuwbouwburen! en andere geintresseerden.

Denk dat ik hier een aardige voorzet heb gedaan. Mochten mensen meer willen weten benader mij gerust.

Tevens heb ik op deze site ook inhoudelijk mijn bevestiging gekregen over de kennis van de keukenspeciaalzaak in Heemskerk terwijl ik dit op voorhand niet wist ( ook deze site was nuttige tip en moest zelfs even puzzelen).

Jullie kunnen zeuren wat jullie willen maar verstand en passie van en voor het keukenvak en INSTALLATIE is in Heemskerk geheel aanwezig.

Succes allen en ik laat jullie weten hoe de installatie is verlopen zodat ik nog wat veren kan uitdelen

Tevens nog even zeggen dat ik nicks als "zelfstandige" "pfff" """sr" kuchegirl allemaal nauwlettend heb gevolgd.
Dank u allen voor uw input en uw betrokkenheid ! Zal dit platform missen! en hoop dat u menig prospect van inhoud voorziet.

Mocht de maag enigzins draaien na lezen van dit bericht ( pffff? ) dan kan deze geleegd worden in onze nieuwe prachtige spoelbak Franke Kubus KBX 110.45. U bent van harte welkom net als alle fanmail!

xray
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2007 13:23

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door xray »

Hebben de merken Siematic, Eggersmann, Next125 en Pronorm en Comprex allemaal goed bekeken. ( laatste 2 vielen overigens snel af door beperkingen in kleur ( sorry sr) en buikgevoel over onbekende italiaanse merk).

?????
Die snap ik niet....
Comprex kan alle kleuren van de RAL regenboog leveren namelijk.
Zo onbekend is het ook weer niet!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Xray,

Prospect wilde een kleur uit de NCS-regenboog. Met 1950 kleuren.

MVG

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door GWTE »

Zeker vanille gekozen...die waaghals!

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Prospect »

Hoi even een toelichting.

Carpentier Aalsmeer had zowel Siematic, Comprex, als Proline van Prnorm. (aardige verkoper moet ik mij nog excuseren sorry frans. Het deurtje hebben we gescand voor de NCS kleur).

Comprex ( het italiaanse merk :idea: )kon inderdaad meerdere kleuren leveren. Echter mijn/ons buikgevoel over ( een voor ons) onbekend italiaans merk gaf de doorslag ( gingen voor de duitse degelijkheid en van alfa romeo zijn we ook niet zo gecharmeerd).
Pronorm kon de NCS kleur niet leveren. (beperkte flexibiliteit) dus dat was jammer.


Wij hebben de koffie bruine kleur in hoogglans gekozen van Format

Tjsa das onze toelichting en koffie bruin vindt ik gewaagd genoeg!
Laatst gewijzigd door Prospect op 09 jun 2007 09:55, 4 keer totaal gewijzigd.

Pfffff

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 nov 2007 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Prospect »

zeg zak lekker in de stront omhoog gevallen drol

Pfffff

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 14 nov 2007 00:24, 1 keer totaal gewijzigd.

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Ja, daarom ook gelijk nieuwe aangemaakt tot snel.
Mijn excuses, liet mij even gaan.
Laatst gewijzigd door KlantAdam op 09 jun 2007 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door GWTE »

Je hebt vast niet te veel betaald bij Maxx.....die zaak van Maxx....klein maar fijn....de prijs ook. En Siemens uit eigen zak? Jullie kennen elkaar toch, dikke vriendjes geworden? Een betalende klant is toch anders Maxx! (betalen zodat je ook nog iets verdient, snap je).

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Je hebt vast niet te veel betaald bij Maxx.....die zaak van Maxx....klein maar fijn....de prijs ook.
zijn inderdaad tevreden. Ga ervanuit dat Max er een boterham aan verdient en heb daar geen probleem mee.( Siemens niet uit eigenzak)

Toch even wat nuances:
Ik ben geen merkfreak heb nu voor Format gekozen echter had net zo goed Next of Systemat of Eggersmann kunnen zijn.
Uiteindelijke keuze moet worden gezien over het gehele traject; tekeningen mee samen met offerte, meedenken, praten aan gezellige opentafel zonder in een hokje, open benadering en gezonde klik en overtuiging van vakkennis.

Vriendjes?: Een zakelijke overeenkomst waarover ik gewoon tevreden ben! ( euforie over gemaakte keuze blijft meestal even hangen). Tevens het gehele traject als prettig ervaren.

Tevens snapt MAX wel degelijk dat het gehele traject nog niet is afgerond. Installatie enz. moet nog plaats vinden. Max neemt wel degelijk het risico dat wanneer het misgaat dit ook hier terug te vinden zal zijn. Getuigt toch enigzins van lef ! Is voor mij wederom een bevestiging van een goede keus!

Voordat we verder afdalen na het gooien met modder ga ik voorlopig even lekker op de achtergrond waar ik het eea zal volgen.
Wanneer mijn keuken geplaatst is kom ik terug om ook hiervan mijn ervaring uitvoerig te delen.

Wil het daarbij laten.Want mijn boodschap en ervaring is voor iedereen nu wel duidelijk.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door maxx »

Je hebt vast niet te veel betaald bij Maxx.....die zaak van Maxx....klein maar fijn....de prijs ook. En Siemens uit eigen zak? Jullie kennen elkaar toch, dikke vriendjes geworden? Een betalende klant is toch anders Maxx! (betalen zodat je ook nog iets verdient, snap je).
Beste GWTE,

Je neemt allerlei dingen aan die je, zonder enige verificatie, op het forum slingert terwijl het geheel offtopic is.

Kleine zaak, weinig betalen, niets verdienen, kom eens langs en check dat soort dingen een keer. Je krijgt nog een bakkie koffie ook en als je wilt mag je ook, net als de kleine van Prospect, een dvd-tje SpongeBob of Dora kijken :wink:

Prospect heeft gewoon een normale prijs betaald die andere klanten hier ook aangeboden krijgen. Wie niet verdient heeft gaan bestaansrecht. Het is alleen typisch Nederlands dat, als je dan een boterham verdient, de hele wereld over je heen valt op een forum als dit.

Laten we het netjes houden, daar is iedereen mee geholpen.
Tevens snapt MAX wel degelijk dat het gehele traject nog niet is afgerond. Installatie enz. moet nog plaats vinden. Max neemt wel degelijk het risico dat wanneer het misgaat dit ook hier terug te vinden zal zijn. Getuigt toch enigzins van lef ! Is voor mij wederom een overtuiging van zijn kunnen!
Is geen lef voor nodig. Een fout bericht op dit forum heeft dezelfde uitwerking als iemand die een straat verderop woont die niet tevreden is. Dan zou ik bij iedere keuken lef moeten hebben. Vertrouwen in een goede afloop is beter op zijn plaats.


MVG

KlantAdam
Berichten: 151
Lid geworden op: 09 jun 2007 07:58

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door KlantAdam »

Vertrouwen in een goede afloop is beter op zijn plaats.


Beter verwoord en kan ik mij geheel in vinden!

Bedoel alleen eigenlijk aan te geven dat de rest wat minder tranparant is. :roll:

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Maxx, je zegt dat ik allerlei dingen aanneemt, en zonder enige verificatie, op het forum slingert. Maar hoe moet ik dit begrijpen dan?

Door prospect,
Tenslotte heb jij mij getriggerd op je eerdere boodschap ( hier ) dat ik als S..... medewerker een leuke prijs zou krijgen!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: met of zonder handgrepen

Ongelezen bericht door GWTE »

En natuurlijk de reactie van jou,
Als jij met S..... hetgene bedoelt wat ik denk dat je ermee bedoelt dan komt dat wel goed.
Maxx het is niet verkeerd om een bekende een leuke deal te gunnen, geef het gewoon toe....

Gesloten