LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag aan Hera

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
boemmm
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2007 09:30

Vraag aan Hera

Ongelezen bericht door boemmm »

Hi Hera,

Ik kwam jouw berichtjes tegen over een keuken van Van den Kommer en dat je daar uiteindelijk niet op uit bent gekomen. Ik heb intussen op zijn site gekeken en vond het er wel heel mooi uit zien. Maar de interieurbouwer waar jij op uit bent gekomen spreekt me ook aan. Heb jij foto's van jouw keuken en zijn die toevallig ergens te bewonderen?

En jouw keuken is uiteindelijk voor 16.500 gemaakt begrijp ik, weet je nog wat Van den Kommer voor wilde hebben? Qua vergelijk...

Wij wonen ook in NH en willen ook een eikenhouten keuken met belgisch hardstenen blad (alhoewel we ook nog twijfelen over cesarstone met betonuitstraling). En wij willen wel een Viking fornuis.

Als iemand anders nog goede tips heeft, of ervaring met Piet Jan van den Kommer, dan hoor ik het ook heel graag!

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Vraag aan Hera

Ongelezen bericht door hera »

Van den Kommer gaf toendertijd geloof ik 20.000 door ex apparatuur en met een betonnen blad. Dat was de budgetversie.

Wij hebben m door Karsten Interieurbouw in Nibbixwoud laten maken. Maar in HHW zit geloof ik ook een timmerfabriek. Timmerfabriek Heiloo heet dat geloof ik. Die kunnen dit soort keukens ook maken. En De Stoof keukens in Heiloo. Het schijnt trouwens dat Eco Keukens in Gieten ook heel betaalbaar is en Pronk Keukens in.... heeft ook een eiken keuken in het assortiment.

Maar volgens mij kan iedere goede interieurbouwer zoiets maken. Je moet dat zelf foto's en ideeen aanleveren.

Scara

Re: Vraag aan Hera

Ongelezen bericht door Scara »

v.d Kommer heeft uitstekende naam in de regio.
Jammer dat de stagiare daar weer weg is, had er niets mee te maken dat het familie van me is :lol:
Timmerfabriek Heiloo heet dat geloof ik. Die kunnen dit soort keukens ook maken. En De Stoof keukens in Heiloo.
Heiloo en HHwaard, beiden de Stoof ( ook nog spuiterij ) , persoonlijk vind ik ze erg duur in verhouding tot.

Zeer naaste familie kocht in Heiloo een keuken daar, voor betrekkelijk veel geld, keuken was na 8 jaar totaal afgeschreven

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: Vraag aan Hera

Ongelezen bericht door hera »

Als ik het budget had, had ik ook een Van den Kommer willen hebben. Ik vind wat hij heeft bereikt erg bijzonder. Geweldig huis trouwens en showroom. Ik ben er al tig keer langsgereden. En zijn ontwerpen vind ik ook heel mooi. Vooruitstrevend maar ook traditioneel.

Wij hebben onze keuken in een "doorstroomwoning" (middenwoning in nieuwvbouwwijk) geplaatst dus dat is toch al best een gok. |Zo'n keuken vindt niet iedereen mooi. Misschien als we ooit een eigen huis bouwen dat we dan wel bij Van den Kommer terecht komen.

Ik heb ooit een huis verkocht in Purmerend waar een keuken van De Stoof in zat. Dat was qua ontwerp niet heel denderend maar wel van massief hout (gedeeltelijk gespoten, gedeeltelijk gelakt) wat de mogelijkheid van een ander kleurtje bood. Ik had het idee dat het wel een degelijke keuken was en deze was al 9 jr oud oid. Maar verder ken ik ze niet. Ze hebben ook wel een dure uitstraling.

boemmm
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jun 2007 09:30

Re: Vraag aan Hera

Ongelezen bericht door boemmm »

Wij wonen echt in ons droomhuis, willen we nooit meer weg. Dus dan is een iets grotere investering misschien wat meer de moeite waard. Ik denk dat we toch maar es een afspraak gaan maken met Van den Kommer. Moet je daar eigenlijk betalen voor een advies/ontwerp?

Gesloten