LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met de Quooker Comi

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
moikke
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 okt 2007 21:45

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door moikke »

Het is wel zo dat de klant (ik dus in dit geval) al snel beren op de weg ziet, terwijl dit voor een aannemer / loodgieter vaak klusjes zijn die weinig voorstellen. Zeker wanneer zij over het juiste gereedschap beschikken.

Bij ons was het een kwestie van even een leiding een klein stukje omleggen. Of dat voor Lizzy ook geldt, weet ik uiteraard niet.
Ik zou ook niet per se die warmwaterleiding in mijn keuken moeten (icm met die quoocker combi), zeker niet als dat echt flink geld extra gaat kosten. Maar als het toch met de 'grote hoop' aan werkzaamheden meegenomen kan worden die moeten gaan plaatsvinden bij het verplaatsen van de keuken, dan zou IK het wel doen.

Succes!

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door WARNING! »

En wat denk je dat een aannemer/loodgieter ziet? Euro's, ze doen het echt niet gratis hoor. Voor een beetje installatie klus ben je al gauw tussen de € 1500, - en de € 2200, - kwijt.

moikke
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 okt 2007 21:45

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door moikke »

Volgens mij gaat het om de extra kosten (voor het leggen van de warmwaterleding) en niet de kosten die de TS zowieso al begroot had voor het verplaatsen van de keuken.

Of wil jij zeggen dat het verplaatsen van 1 leiding €1500-2200 kost :wink:

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Ik neem het wel op met de aannemer en dan zien we wel verder...
In ieder geval bedankt voor alle input!

zaankanter
Berichten: 130
Lid geworden op: 18 okt 2005 18:59

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door zaankanter »

zou gewoon voor de quooker combi gaan, mocht dit niet bevallen kan je altijd nog voor een boiler kiezen.

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door fits »

geweldig die zinloze moddergooiende keuken discussies hier. Sinds ik op jacht ben gegaan naar een keuken in de wondere wereld van de keukenboeren heb ik hier ook mijn licht op gestoken.
Tussen de regels door wordt je een beetje wijzer maar wat een hilariteit.
Leuk hoor.
Bijna wekelijks kom ik hier nu terug terwijl dat net zo onzinnig is, de keuken is lang en breed besteld.
dank u allen en ga zo door.
gr
f

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Ervaringen met de Quooker Comi

Ongelezen bericht door GWTE »

geweldig die zinloze moddergooiende keuken discussies hier.
Helemaal zinloos is het toch niet fits?.... :oops:

GWTE

Gesloten