LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoekprobleem Hulp gevraagd

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door h999 »

We zijn bijna rond met de indeling van onze keuken,juist nog een paar probleempjes,misschien zijn er hier die mij kunnen helpen.

Muur B (2870 lang) is niet te verlengen maar Muur A (2400 lang) wel.

Op muur B hebben we een ruimte van 2200 bezet,dus we hebben nog 670 (C) over,muur A is voor 1800 bezet ,dus hebben we nog 600(D) over,bestaat daar een hoekkast voor? Of een andere oplossing,we kunnen Muur A wel verlengen en dit is ook de bedoeling maar liefst zo weinig mogelijk,welk zijn de kleinste hoekkasten voor mijn probleem.Tekening is niet zo duidelijk,soory daarvoor.
Alavst bedankt

Afbeelding

mezorro
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 okt 2007 23:58

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door mezorro »

ga eerst maar eens naar de ikea om te kijken wat er allemaal is

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

Hier is geen kast voor.
Denk aan een hoekpasstuk of evt. iets laten maken (afhankelijk van het merk) waarbij het onderste deel van de kast met de combi wel tot in de hoek komt, en het bovenste deel niet...
Beetje moeilijk zo uit te leggen wellicht...

josna
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 sep 2007 16:26

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door josna »

Waar ga je koken en waar spoelen?

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door Eek »

..eehhh..tsja ...zou er nog eens iemand die zoiets al vaker heeft gedaan naar laten kijken... :shock:

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door rayke »

tekening is zeker slecht want het lijkt of je nog ruime in de hoek hebt. Bij een gemiddelde onderkastdiepte heb je niet meer dan 7 bij 4 cm aan de voorkant.
Dus een passtuk is de enige oplossing, zelfs als je die andere kant verlengt, of dat moet met tenminste 45cm zijn.

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door h999 »

Heb vandaag een ontwerp laten tekenen,als het af is zal ik het eens posten,zou om een hoekkast zijn van 65 op 115.

Fordje
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2007 21:29

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door Fordje »

Goedendag,

Ik had een gelijk probleem. En heb zelf een ontwerp gemaakt met twee carrousselkasten in de hoek. Alle apparatuur zit erin met zelfs besteklade's boven de ijskast en vaatwasser plus eentje tussen de combi-magnetron en de inductieplaat. Alle apparaten zijn van siemens en de keuken is een Nolte. De keukenmaten zijn bij mij 231 en 185cm.
Als je email adres geft wil ik wel de plaatjes en eventueel foto mailen. Komen kijken is ook nog mogelijk. Groetjes en sterkte

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: Hoekprobleem Hulp gevraagd

Ongelezen bericht door h999 »

Hoe zend ik u mijn e mail adres,ik vind geen PM link of e mail link

Gesloten