LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sigma33
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:24

ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Ongelezen bericht door sigma33 »

we zijn momenteel bezig met het samenstellen van een nieuwe keuken van het merk systemat.

de basis wordt gevormd door een systemat edition greeploos hoogglans lak in de kleur antiek wit.

momenteel twijfelen we een beetje over het gebruiksgemak van een greeploze keuken (veel poetswerk door vieze handen) en de duurzaamheid van de lak na jaren gebruik (agw gaat de keuken toch min. 15 jaar mee).

als alternatief willen we overstappen naar de systemat met ingefreesde greeplijst (M500 ?) ook lak / antiek wit, voordeel hierbij is dat de kast wat hoger is (6 cm) zodat de plint weer wat lager uitvalt.


kan iemand zijn ervaring mbt de praktische toepasbaarheid van een greeploze keuken met ons delen ?

mischien kan loesjes ons informeren over een prijsverschil in het kastwerk zit tussen de GL edition en de "semi" greeploze variant (% schatting is voldoende).

alvast bedankt voor jullie input.

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Ongelezen bericht door h999 »

@sigma33,je hebt blijkbaar ongeveer dezelfde keuze als ik,eerst keuze was de M500,maar gaan nu toch greeploos nemen,al vele keukenwinkels bezocht,en een greeploze blijft altijd uitblinken.

Ik heb nu eens laten uitrekenen in het merk LEICHT,ben benieuwd.

sigma33
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:24

Re: ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Ongelezen bericht door sigma33 »

heb je iets gemerkt van prijsverschil tussen greeploos en ingefreesde greep ?

h999
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:33

Re: ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Ongelezen bericht door h999 »

Greeploos bij Systemat was ongeveer een 5000€ meer,moet wel zeggen tussen de activ (m500) en de edition (greeploos).moet wel zeggen die 5000 meer was bij ene dealer,ik weet nu niet of ik in het zak ben gezet of niet,er zijn hier verkopers van systemat op het forum,ik weet niet of ze willen of kunnen antwoorden.
Daarom dat ik nu eens ga prijsvragen bij Leicht,ik ben benieuwd.Ik hou je op de hoogte.

Dennis de Boer
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 mei 2008 20:32

Re: ervaring en prijsverschil tussen greeploos en greep systemat

Ongelezen bericht door Dennis de Boer »

Greeploos is wat duurder maar is wel erg mooi, met een strakke lak deur!!

Dennis de Boer

Gesloten