LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bladen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Spotter
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 feb 2008 22:34

bladen

Ongelezen bericht door Spotter »

:D
Laatst gewijzigd door Spotter op 25 jan 2009 14:41, 2 keer totaal gewijzigd.

jaap10
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 okt 2007 23:32

Re: bladen

Ongelezen bericht door jaap10 »

Niet doen :shock:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: bladen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hi spotter, in belgië doen ze niet anders.....

* Prijsafspraak maken
* Keuken plaatsen
* Inmeten
* maximaal 2 weken later blad plaatsen, zijn er bij die productietijd inplannen en het blad na 2 werkdagen komen plaatsen.

Dit is de "Belgische" volgorde, en hierbij ligt het blad nog vaak beter "aansluitend" ook.
Dus is mogelijk, maar let wel met duidelijke afspraken over aansluiten en verantwoording!

Spotter
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 feb 2008 22:34

Re: bladen

Ongelezen bericht door Spotter »

:D
Laatst gewijzigd door Spotter op 25 jan 2009 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: bladen

Ongelezen bericht door pfffff »

""""""""''boring"""""""""""""'

Hobbyistje
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 jan 2009 13:32

Re: bladen

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

@ pffffffff

normaal ben je scherper..... :D

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: bladen

Ongelezen bericht door maxx »

Dus.......

De eerste keus (heb je dat gecheckt?) was ineens niet leverbaar, het inmeten gaat fout, de spoelbakuitsparing wordt verkeerd besteld, je krijgt 10 dagen lang geen noodwerkblad, je wordt niet vriendelijk te woord gestaan en men is niet flexibel en een verontschuldiging zit er ook niet in........

Maar al dit bovenstaande is ok omdat ze zo lekker goedkoop zijn :shock: Het is maar net wat je toelaat natuurlijk. Een verschil van 800 euro is niet normaal. Blijkbaar wilde Ardland je een graniet werkblad aansmeren door het composiet duurder te verkopen.

MVG

Spotter
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 feb 2008 22:34

Re: bladen

Ongelezen bericht door Spotter »

:D
Laatst gewijzigd door Spotter op 25 jan 2009 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: bladen

Ongelezen bericht door loesjes »

wat een waardeloos bedrijf zeg, je een blad uit laten zoeken bij een willekeurig ander bedrijf, hebben ze er neit bij gezegd laat je daar maar voorlichten en kom dan maar bij ons bestellen

ze komen inmeten en dan nog fout en dat terwijl je zelf al eens de maten ook nog had gecorrigeerd en dan moet je er ook nog moeite voor doen om ze te overtuigen

en dan moet je weer 10 dagen wachten???

belachelijk.... nou goed hoor dat je dit berichtje hier hebt geplaatst, dit is absoluut geen reclame voor deze huis tuin en keuken klusser.....stelletje amateurs.....

temeer een hele goede tip voor de toekomstige werkbladen koper......... denk goed na en lees bovenstaande berichten nog maar eens na en vraag je dan af, of het je al die elende wel waard is.

koop toch gewoon vertrouwd

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: bladen

Ongelezen bericht door maxx »

Ik begrijp dat sommige van de heren keukenboeren hier op het forum liever hebben dat men bij hen het blad besteld.
Ik zou niet weten wat een keukenboer liever heeft..... ik verkoop namelijk keukens en plant of verbouw keukens niet op een akker.


Ik wilde met mijn reply aangeven dat je hebt gekocht op prijs in plaats van service. De prijzen van deze shop zijn zo uitgemergeld dat iedere serviceaanvraag of foutmelding in een discussie of onplezierig gesprek gaat verzanden.

Ze hebben je 10 dagen zonder werkblad laten aanmodderen. Als bij onze keukenlevering een werkblad sneuvelt dat maken we direct een gebruiksklare oplossing zodat de klant de keuken naar behoren kan gebruiken. Meubelpanelen en een tijdelijke spoelbak kosten geen vermogen.

Nogmaals, 800,= is inderdaad een groot verschil wat we zonder verdere specificaties van jouw kant niet goed kunnen beoordelen. ZOals ik al zei levert Ardland misschien niet graag composiet omdat zij zelf op granieten werkbladen meer verdienen en hierdoor de prijs van composiet kunstmatig verhogen.

Maar ok, de domper op de feestvreugde, het onplezierige gesprek met alle gezeur en het niet correct tijdelijk oplossen waardoor men 10 dagen zonder werkblad zit nemen we bij een webwinkel voor lief omdat het geld scheelt. Had je dit van een Keukenboer ook geaccepteerd?

Zo, dan spring ik nu weer op mijn tractor om de nieuwe keukenmodellen 2010 in te zaaien. :lol: :wink:

MVG

Hobbyistje
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 jan 2009 13:32

Re: bladen

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

Waarschijnlijk is het opgelost met TS en zijn leverancier.

Maar laat hem/haar dan ook even de uitkomst vermelden.

Gesloten