LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werkwijze DMG

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Hobbyistje
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 jan 2009 13:32

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door Hobbyistje »

Zal voor de zekerheid nog eens navragen.
Dan kan ik me er voor bereiden.
Waarschijnlijk kom ik volgende week daar in de buurt, zal gelijk bij ze binnenlopen om te vragen.

brsnbaarsen8
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mar 2009 16:55

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door brsnbaarsen8 »

Hacker greeploos, daar zitten we ook naar te kijken.

ps: ik zat laatst bij de Superkeukens die verkopen Nolte en Nobilia,
wat me opviel was dat de kwaliteit wel erg minder is dan de Hacker of Rotpunkt de greeplijsten waren wel erg lelijk.
En ze hebben ook geen binnenlades (zei de verkoper), tevens was de prijs evenveel als die van een Hacker.

@ brsnbaarsen8
zet je enveloppe maar even open dan stuur ik gegevens wel door.
Het gaat om een Hacker greeploos.
envelopje moet er nu staan, bedankt

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door fits »

ik vind meergranen brood een stom advies, is heel smerig namelijk.
slechte bakker.

hark
Berichten: 447
Lid geworden op: 19 dec 2006 11:41

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door hark »

allemaal leuk een aardig dat aansluiten en betalen maar dat is het hem nu net...

Waarmee schreeuwen de Mandemakers winkele allemaal?
Nou ???
1 ) Geen aanbetaling !!!!

Nou ?
Gewoon alles vooraf betalen. jaja 100%

2 ) Gratis montage !!!
En hoe zit het werkelijk nadat je getekend heb ??
Nou ???
Ja meneer, we monteren de zaak wel maar sluiten helaas niet de boel aan...Zelf een loodgieter regelen.....kunnen wij ook wel hoor meneer....kost wel een paar centen (maar dan heb je ook wat....)

Kijk, en daar wordt ik nu schijtziek van !!!!! :twisted:

mich007
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mar 2009 13:15

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door mich007 »

Is helemaal niet waar hoor.
Weet toevallig dat Brugmans wel alles plaatst EN aansluit als dat van te voren netjes samen overeengekomen is....

Je moet alleen wel opletten dat je met het afronden van je keukenofferte het verschil weet tussen plaatsen en aansluiten.
Dus misschien zelf beetje beter opletten in het vervolg....

Oh ja... Heb trouwens geen belangen bij Brugmans of DMG vind het alleen altijd zo makkelijk als mensen gaan schreeuwen dat iets niet goed is terwijl het dikwijls voortkomt uit eigen onoplettendheid.

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door hyama »

juist :lol: eindelijk iemand die het begrijpt

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door 16again »

Je moet alleen wel opletten dat je met het afronden van je keukenofferte het verschil weet tussen plaatsen en aansluiten.......eigen onoplettendheid
Het lijkt mij wel zo netjes om vooraf duidelijk te melden dat je maar half werk komt doen en de keuken niet kookklaar oplevert.
Nu dient de klant de kleine letterjes te spellen, om er achter te komen dat er verschil bestaat tussen aansluiten en monteren.

mich007
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mar 2009 13:15

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door mich007 »

Moet een autoverkoper ook elke keer weer zeggen dat er benizine of diesel in de auto moet omdat hij anders nog niet rijdt?!

Mensen worden lui!, mogen zelf ook wel een klein beetje moeite doen, maar volgens mij is het de tendens heden ten dagen om meteen te beginnen met klagen en met een beschuldigende vinger te wijzen....
Wordt er gewoon moe van!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Moet een autoverkoper ook elke keer weer zeggen dat er benizine of diesel in de auto moet omdat hij anders nog niet rijdt?!
Blijkbaar wel, en hij mag tevens vermelden dat de banden slijten en de olie af en toe gecontroleerd moet worden en zonnodig bijgevuld of ververst. Maar.....bovenal hoort dit allemaal bij de prijs in te zitten inclusief korting en overig onderhoud en af te rekenen met verrekening van de dan geldende slooppremie :wink:

Inderdaad, daar wordt je moe van.....

16again
Berichten: 16105
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door 16again »

De vergelijking die met een auto gemaakt wordt gaat geheel mank:
Autos worden rijklaar opgeleverd, dan zit de tank of helemaal vol, of er is voor enkele tientjes brandstof getankt.
In mijn optiek kun je een niet aangesloten keuken beter vergelijken met een auto, waar de klant zelf de wielen nog onder moet schroeven!

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door legoleek »

dan wel typisch dat niemand na een week of wat bij een dealer zeurt dat er krasjes en vlekken op de auto zitten.

striker009
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jun 2008 13:47

Re: Werkwijze DMG

Ongelezen bericht door striker009 »

Maar waarom sluiten ze dan liever niet aan?

Is dit misschien omdat de meeste monteurs geen diploma's daarvoor hebben en helemaal niet aan de gasleiding of het elektra mogen komen.

Gesloten