LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Pff doet toch iets back-office voor SieMatic in A'dam volgens mij?
Ook dan, "I've been there, done that .........", en hoe weet pffffff in godsnaam dat ik graag een terrasje pak in Mol?

Hou je ook van fietsen? kunnen we een keer een Kriekje vatten gedurende een tochtje door de Kempen :wink:

(is geen oneerbaar voorstel als in ander topic!)

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 06 apr 2009 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door maxx »

Nou ik voel een hoop love in the air op dit forum. Who needs Lexa when you've got the Tros Radar Forum :lol:

Ontopic:

Ik ben maandag en dinsdag bij mijn Duitse Formatvrienden geweest. De ontwikkelingen van het product gaan gewoon door. De zwevende keuken is nagenoeg leverbaar en de flexibiliteit wordt nogmaal versterkt door het toevoegen van extra mogelijkheden wat fineersoorten en afwerkingen betreft.

Ik heb in ieder geval met eigen ogen gezien dat de recente investeringen in mijn winkel niet op onvruchtbare grond terecht zijn gekomen.

MVG

P.s. 1 ding is altijd wel jammer van een bezoek aan zo'n fabriekshowroom...... Net als je denkt klaar te zijn met de showroom en weer een tijdje voort kan zie je weer nieuwe mooie dingen. Je bent gewoon nooit klaar met verbouwen. Nog iemand trek in een showroomkeukentje? :lol:

Vermetten
Berichten: 57
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:06

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door Vermetten »

Voor hoe lang nog? Pas op want het is bijna over en uit!!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door maxx »

Geplaatst op 28 Mrt 2006 15:02 door Vermetten


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zit niet in de keukens maar ik ben blij dat mijn klanten niet zo zijn zoals U!!!
en...


Geplaatst op 23 Feb 2008 18:16 door Vermetten


--------------------------------------------------------------------------------

Waarom al deze heibel? U koopt een keuken en bent tevreden en u laat zich door allerlei dwazen via dit forum afzien van een keuken waar u een goed gevoel bij hebt!............... Al de reacties op dit forum zijn van keukenverkopers en die reageren toch standaard negatief als het over een ander gaat!!


Ok Vermetten, je werkt zelf dus blijkbaar niet in de keukens maar kan wel net zo standaard negatief brallen. Typisch gevalletje pot verwijt de ketel.

Hoe kom je aan jouw informatie terwijl je niet in de keukenwereld werkt? Dit soort meldingen zonder onderbouwing met feiten zijn net zo waardeloos als jouw principes.



MVG
Laatst gewijzigd door maxx op 26 mar 2009 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Format Küchen ontslaat 35 van de 160 medewerkers :(

Ongelezen bericht door rayke »

einde topic.

Gesloten