LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pascalvanvliet
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2010 14:25

Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Ongelezen bericht door pascalvanvliet »

Ik heb mij aangemeld op dit forum om mensen die geintereseerd zijn om bij Goedhart keukens een keuken te gaan kopen, te behoeden voor een lange onprofessionele nasleep die wij helaas ook hebben moeten ondergaan. Heeft u interesse, maar wilt u meer weten over dit bedrijf en hun werkwijze. Dan kunt u uw vragen mailen naar het volgende emailadres. [email protected]

Wendy Naerebout
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2010 12:24

Re: Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Ongelezen bericht door Wendy Naerebout »

Helemaal eens - zojuist is onze magnetron gerepareerd. Bleek, dat de aansluiting die Goedhart gemaakt heeft, totaal ongeschikt en gevaarlijk is. Er kan met gemak brand uitbreken zelfs. Waardeloos! En dit is niet het eerste waar we tegenaan lopen bij hen helaas....ze vragen de hoofdprijs, je krijgt de service met een niveau van nul. Ik ga dus maar weer een keer contact opnemen...

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 dec 2010 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Met projectkeukens weten ze anders de hoogste prijs voor Pronorm en Nextjes..

Tubantia1983
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2012 14:23

Re: Goedhart keukens Alphen a/d Rijn

Ongelezen bericht door Tubantia1983 »

Ik moet eerlijk zeggen met Goedhart Keukens in Alphen a/d Rijn tot dusverre wel goede ervaringen te hebben. Er wordt actief meegedacht met de wensen van de klant en bij installatie waren ze zeer flexibel om voor de laatste puntjes op de -i (zoals vloerplinten plaatsen na het leggen van de vloer) terug te komen.

Gesloten