LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Visualls achterwanden

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marieke swaanenburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2011 11:32

Visualls achterwanden

Ongelezen bericht door marieke swaanenburg »

Graag wil ik onze goede ervaring met jullie delen. In onze nieuwe keuken waren wij op zoek naar een achterwand, maar iets anders dan het gebruikelijke.
Naar zoeken op het internet kwamen wij terecht bij Visualls.nl. Achterwanden die goed te monteren zijn (geen fotopapier) maar mooie kunststof wanden, die ook nog eens goed schoon te maken zijn.
Wij haden het idee om onze 3 kinderen in de keuken waar mijn man werkzaam is te laten fotograferen en zo onze keuken compleet te maken. In goed overleg met visualls hebben we dat ook gedaan en van die foto's is een fantastische achterwand gemaakt (zie de site van Visualls voor het resultaat). Visualls heeft fantastisch werk geleverd! Echt een aanrader. Marieke Swaanenburg Nootdorp.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Visualls achterwanden

Ongelezen bericht door maxx »

Leuk idee maar weet niet hoe duurzaam de opgeplakte delen zijn. Op de website zie je de productie waarbij de achterwand wordt beplakt?! Lijkt me dat een sticker bij verhitting met stoom nog steeds los gaat laten. Stoom en kookplaten schijnen elkaar nog wel eens tegen te komen.....

Tegenwoordig kun je ook foto's/afbeeldingen laten plinten in Duropal/laminaat (geen geplak dus). Dit is kleurecht en net zo keukenbestendig als een werkblad en achterwanden van hetzelfde materiaal. Niet alleen verkrijgbaar bij keukenzaken maar ook bij interieurbouwers.

MVG

jolanvp
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2011 14:26

Re: Visualls achterwanden

Ongelezen bericht door jolanvp »

ook wij hebben voor onze keuken een achterwand besteld bij http://www.visualls.nl/ en zijn tot nu toe erg te spreken over de bestelling. reageren snel op mail en als je een foto van je keuken stuurt, maken ze vooraf een impressie van hoe het gaat worden, kreeg echt een goed beeld. Onze curlz visuall moet nog wel geleverd worden, dus nog even afwachten.
op de site staat dat ze 3 jaar volledige garantie geven, dus wij hebben er vertrouwen in en we vinden het gewoon heel mooi en origineel.
grt

Gesloten