LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] L & L Allround klussers. omgeving Hilvarenbeek.

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Haimos
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2015 22:26

L & L Allround klussers. omgeving Hilvarenbeek.

Ongelezen bericht door Haimos »

beste,

Ik heb laatst eens een advertentie op marktplaats geplaatst met terras steentjes om deze af te laten halen.
Krijg ik een dag later een mailtje van meneer Piet of ik een stratenmaker zoek, ik vertelde hem dat ik nog niet direct opzoek Ben maar het dan wel in de gaten houd.
Na wat mailverkeer vertelde hij dat hij lou heet en heeft hij wat foto's gestuurd van zijn projecten.
Het zag er allemaal goed en leuk uit dus dat schepte wel vertrouwen.

Afgelopen vrijdag (13-05-2016) is meneer de stratenmaker om de afgesproken tijd van 7:00 gekomen, een gele VW caddy die nogal rammelt, met aanhanger en zonder beloofde kuub zand.
3 mensen in totaal en meteen stak hij van wal omtrent de linea blokken, dit was niet afgesproken en zou dan langer dan een dag duren.
Dus er moest geld bij. Na overleg en met onze handen redelijk gebonden zijn we akkoord gegaan.
Toen het volgende, tegels zijn niet maatvast en geven problemen maar dat kon meneer toch oplossen.
Gelukkig is zijn schoonvader een professionele metselaar en die kan die blokken wel doen de hele dag.

Toevallig dat ik rond de klok van 10 even thuis gekomen Ben en ik zie die heren wat rondkloten en zich afvragen waar ze de blokken mee gaan lijmen.
Ik aangeboden een lijmkam te laten halen en een emmer en water terbeschikkingstelling stellen. Kleine moeite toch?
Ik Ben weer weggegaan om dat ik een drukke baan op dit moment heb en er echt niet bij kon blijven.

Wat er intussen gebeurde weet ik niet maar ik kreeg telefoon van dat het klaar is er wat tegels al kapot geleverd waren en ze nog terug komen als ik nieuwe tegels geregeld heb. Ik in alle drukte gereageerd met okay en het komt wel goed, mijn vrouw belde dat het er een heel eind in zat en het er netjes uitziet en ik geloof haar.

Eenmaal thuis moest ik Lou eventjes Bellen over de terrassen en of ik het mooi vind, meteen stuitte ik op problemen en ellende en belde Lou zoals beloofd op met mijn ontevredenheid.
Meneertje Lou wijst alles op de tegels en de maatvastheid en dat alle lineablokken niet goed zijn en ze daarom zo scheef liggen.

Ik vertelde Lou dat het hele terras de verkeerde kant afwaterd zowel bij de achtergevel als bij de schutting maar meneer weet het beter en vind dat het aan de tegels ligt, zelfs recht omhoog metselen kon schoonvader niet want de hele muur hangt uit het lood, laat staan dat er in een rechte lijn gemetseld is.

Dus dag later weer gebeld en gemaild met dat er niks is aangetrild maar dat kon niet, ondertussen 1500,- schade want het muurtje is niet goed gedaan, de gezaagde tegels zijn zowel verkeerd gezaagd en sommige met de zaagkant de verkeerde kant op gelegd. Verder kantelen de meeste tegels in het zand en is er wel heel simpel te werk gegaan.

Achteraf blijkt dat mijn vrouw nogal geïntimideerd was door Lou en zijn gevolg en dat zei om die reden betaald heeft want Lou heeft overal zand overheen gestrooid en het werk niet afgemaakt maar toch veel geld gekregen, eenmaal aan de telefoon zijn het geen medewerkers meer maar getuigen.
En door schoonpa van 60+ hebben ze er nu maar 5 uurtjes overgedaan.
Oh ja voor ik het vergeet, Bon? Factuur? Nooit van gehoord of schijnbaar gesproken. Meneertje durft een grote Smoel op te zetten en de boel te intimideren maar zijn Bedrijfsgegevens of persoonlijke gegevens niet prijs te geven.
toevallig dat bij vertelde dat hij in de buurt van Hilvarenbeek woont op een chalet park.
T mooiste is dat we 2 kaartjes kregen met zijn 06- nummer en achterop bedankt.
Meneertje Lou vond dat ik reclame moest maken voor L & L stratenmaker dus zodoende mijn bericht, deel het voort want negatieve reclame is evengoed reclame want naar mijn centen kan ik fluiten en ik kan weer opnieuw investeren.

Nogmaals dank voor de wijze les Lou en getuigen!

Nog een vraag, waarom moest de bloembak van de muur en regenpijp in de rondte gegooid worden, zijn mijn spullen die ik je terbeschikkingstelling gesteld heb niet schoongemaakt?

kan ik hier nog iets mee?

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: L & L Allround klussers. omgeving Hilvarenbeek.

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... ik hoef je niet te vertellen dat je bedonderd bent denk ik. Foto's van willekeurige tuinen maken en dan roepen dat ik die gemaakt heb (uiteraard, de foto), dat is niet zo moeilijk nee.

Eerlijk gezegd denk ik dat je er niet veel mee kunt.

Omgeving Hilvarenbeek... was er ook ene 'Jeroen' bij toevallig? Die heeft daar ergens in Gilze een webwinkel in planten, maar die heeft net zoveel verstand van planten als mijn kat van computers.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: L & L Allround klussers. omgeving Hilvarenbeek.

Ongelezen bericht door Brahms »

Een wijze les, wil je wat gedaan hebben, een abonnement afsluiten, van energieleverancier wisselen, zonnepanelen, tuintje gedaan hebben, dakgoot schoonmaken of schoorsteen vegen tot aan anti inbraak voorzieningen aan laten leggen enz enz enz enz enz enz.........

Neem altijd zelf het initiatief, ga nooit in zee met mensen, bedrijven en andere aanbieders welke zich zelf melden via Internet, telefoon, mail of aan de voordeur.

koikarper
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2016 19:55

Re: L & L Allround klussers. omgeving Hilvarenbeek.

Ongelezen bericht door koikarper »

ik heb hetzelfde meegemaakt met deze heren en ook de gele caddy
heb medere keren gebeld
in het begin namen ze nog op nu niet meer en staat de gsm uit raar maar waar
ik zou graag nog eens in contact komen met deze mensen

Gesloten