LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werkzaamheden annuleren ?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

werkzaamheden annuleren ?

Ongelezen bericht door pinky »

Ik ben mondeling in zee gegaan met een aannemer die 1 dag werkzaamheden bij bij komt verrichten.
De eerste keer belde hij de avond ervoor af omdat het matteriaal nog niet binnen was, balen koste me een vrij dag.
Vandaag zou hij weer komen maar jawel hoor gisteren avond telefoon, ik weet niet of ik kom omdat het misschien gaat regenen. Nu is het mooi droog weer, maar geen aannemer. Weer een vrije dag naar de maan.

Van mij mag hij helaas voor hem wegblijven, maar ja we hebben een mondelinge afspraak. IS hier makkelijk onderuit te komen, want ik hou hier niet van en zeker omdat ze volgens mij gewoon ergens anders aan de slag zijn want je kunt mij niet wijsmaken dat het bedrijf vandaag gesloten is.

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: werkzaamheden annuleren ?

Ongelezen bericht door fj »

blijkbaar is hij die al 2x niet nagekomen 8)

opzich is een mondelinge afspraak wel bindend, echter kan niemand dit bewijzen.

jij zegt nee en hij zegt ja.

hij gaat je echt niet aanklagen.

gewoon zeggen dat hij zich al 2x niet aan zijn afspraak heeft gehouden, en dat je er geen vertrouwen meer in hebt.

Gesloten