LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schuifpui

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
sabechan
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 aug 2006 21:42

Schuifpui

Ongelezen bericht door sabechan »

Geachte Forumlezers

Enige tijd geleden heb ik een schuifpui laten vervangen door een schuifpui van plasthoterm uit Breukelen Utrecht, kwaliteit slecht en volgens afspraak niet de juiste kleur geleverd, nl wit van binnen en beige van buiten, moest zijn gebroken wit van binnen en buiten.
10 jaar volledige schriftelijk garantie op montage, kozijn en glas
Ik heb zo vaak moeten bellen,mailen en er zijn zo vaak mensen van plasthoterm bij mij langs geweest voor inspectie en herstel,maar helaas blijft mijn klacht terugkomen; nl piepen en tochten, vooral als het waait.
De pui wat ik voorheen had was stuk en werd door de heer Manten,Directeur van plasthoterm opgemeten en geplaatst met ,maar de maat was klein en werd met stelkozijnen bewerkt. Sinds de pui is geplaatst heb ik aldoor last van tocht,piepen geluiden en als het buiten waait is het heel erg lastig geluid.
Ik heb vandaag de heer Manten,directeur van het bedrijf gesproken en hij zegt dat hij geen zin heeft om bij te komen kijken en herstellen of te vervangen.

Als de Directeur de heer Manten zo eerlijk en een eerlijke uitstraling heeft volgens de onderstaande punten mag hij geen uitlatingen doen zoals hierboven:

persoonlijk advies, afgestemd per project en budget
alle kozijnen naar eigen wens en op maat gemaakt
deskundige, snelle en schone montage
uitstekende service en klantgerichtheid, ook in de toekomst
perfecte kwaliteit door jarenlange ervaring
keuze uit verschillende profielen en kleuren
KOMO attestcertificaten op het complete kozijn
inbraakveilige kozijnen met als extra politiekeurmerk klasse 2
absoluut onderhoudsarm
10 jaar volledige schriftelijk garantie op montage, kozijn en glas

Na een paar mails:
We zullen binnen twee werkdagen contact opnemen via Telefoon.

Met vriendelijke groet,

Plastotherm bv
Utrecht

Gesloten