LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badkamer in nieuwbouwwoning

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
paulak
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2007 17:43

Badkamer in nieuwbouwwoning

Ongelezen bericht door paulak »

Onlangs hebben wij een offerte aangevraagd bij een sanitairwinkel. Aangezien het een nieuwbouwwoning is moeten alle leidingen nog verlegd worden. We hebben inmiddels een badkamer uitgezocht met een totale waarde van 6.900,- Deze prijs is incl.

-hoekbad met alle toebehoren
-soort van inloopdouche (geen douchecabine) die omgeven is door een 2-tal muurtjes met alle toebehoren
-badmeubel ad. 1750,-
-toilet (inbouw Geberit) 350,-
-designradiator 500,-
-tegels + alle toebehoren en
-materiaal voor verlaagd plafond incl. spotjes e.d. Dit laatste doen we zelf omdat ze hier 14 uur voor berekenden.

De kosten voor de werkzaamheden bedragen 4.739,25. Ze vragen 44,50,- per uur.

Kosten kleinmateriaal komt uit op 894,10 (o.a. electra, gipsblokken, koperleidingen, hout, stucadoorsmaterialen e.d.)

IS ER IEMAND DIE ER VERSTAND VAN HEEFT EN ONS KAN MEEDELEN OF DIT NORMALE PRIJZEN ZIJN.

De gehele badkamer (materiaal + werkloon) komen uit om 12.500,-. We hebben een vrij grote badkamer. Ongeveer 3m bij 2,5m.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Badkamer in nieuwbouwwoning

Ongelezen bericht door NAK »

De kosten voor de werkzaamheden bedragen 4.739,25. Ze vragen 44,50,- per uur.
Dit is omgerekend ruim 13 dagen werken.
Ik zou andere montage bedrijven benaderen en om een offerte vragen.

DHB
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 dec 2006 14:48

Re: Badkamer in nieuwbouwwoning

Ongelezen bericht door DHB »

Ik vind de prijs erg meevallen. Wij hebben dit jaar ons nieubouw huis opgeleverd gekregen en waren (als wij het lieten doen) € 9000 excl BTW, excl tegels en plaatsing kwijt... (simon de haas)

Even voor de duidelijkheid we hadden dan niets bijzonders gekozen, gewoon alles vrij standaard en niet echt afwijkend van jou prijzen Paulak.

Uiteindelijk heb ik al mijn sanitair via internet gekocht en dat vele male goedkoper dan bij een sanitairzaak. Ik heb de leidingen laten verleggen en een tegelzetter ingehuurd. Heb nu wel alle luxe die je maar kan bedenken en was net zoveel kwijt als anders bij simon de haas.

oftewel: het kan altijd goedkoper dan bij een sanitairzaak! maar de gegeven prijs is volgens mij al wel erg scherp....

paulak
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2007 17:43

Re: Badkamer in nieuwbouwwoning

Ongelezen bericht door paulak »

Wij hebben inmiddels de badkamer gekocht. Een hele luxe badkamer voor een scherpe prijs. De 35-50 euro arbeidsloon per uur ben je gewoon kwijt.

Bedankt voor jullie reacties.

soulsister
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2007 16:45

Re: Badkamer in nieuwbouwwoning

Ongelezen bericht door soulsister »

Hallo,

Wij willen onze bestaande badkamer laten verbouwen. Uit de vele reacties (met slechte ervaringen) begrijp ik dat ik niet bij Brugman en/of de Baderie moet zijn. Maar wie heeft met welk bedrijf goede ervaringen. :?: :?: Ik woon in omgeving Amsterdam.

Soulsister

Gesloten