LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Bolderman Reizen?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sanne28978
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2011 21:24

Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door sanne28978 »

Hallo,

Ik wil binnenkort met mijn moeder naar Parijs. We willen graag en stedentrip boeken inclusief busreis.

We willen 4 dagen/3 nachten naar Parijs. Alle vindbare touroperators vragen hier minimaal €300,- voor per persoon.
Echter bij Bolderman is dit maar €109,- of €119,-

Het lijkt allemaal zo goedkoop! Hoe kan het dat ik met Bolderman voor iets meer dan honderd euro 4 dagen naar Parijs kan en dat andere maatschappijen hier altijd meer dan 300 euro voor vragen?

Ik hoop dat mensen mij iets kunnen vertellen over hun ervaringen met Bolderman reizen, want qua prijs klinkt het allemaal te mooi om waar te zijn.

Bedankt alvast,

Sanne

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

stip en peter langhout ook zo goedkoop
en vandaag kreeg ik dit binnen:
http://www.actievandedag.nl/maandag-2
4 dagen 69 euro
is met eigen vervoer
en bv
http://www.kras.nl
4 dagen parijs in het mariot hotel incl ontbijt 123 euro
als jij google busreis parijs
krijg je er een boel te zien oa:
www.effeweg.nl
krijg je 4 dg met de bus naar parijs 119 euro

Rinyvdboom
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2011 09:15

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door Rinyvdboom »

Mijn vrouw en ik zijn al 6 keer met Bolderman op reis geweest. Dit is een prima organisatie met reizen voor een betaalbare prijs. Wij hebben Londen, Parijs, Praag, Berlijn, Ierland en Zuid Engeland bezocht. De bezochte hotels zijn geen 5 sterren maar wat wil je ook voor deze prijs. Wel waren ze schoon, nette kamers met goede bedden en goed eten (voor zover van toepassing). De chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam waar nodig en de aangeboden excursies waren prima. Ook is er voldoende vrije tijd. Je kunt er voor kiezen om s'morgens met de bus mee te gaan naar het centrum, zelf bekijken wat je gaat zien en s avonds met de bus mee terug te gaan naar het hotel.
Het hotel in Parijs was buiten het centrum maar wel bij een metro station maar de bus vertrok ook om ong. 09.00 uur naar het centrum.
Het ontbijt was wel echt Frans en voor onze begrippen karig. De chauffeur regelde voor de liefhebbers savonds een diner voor ong. € 18.00 p.p. We gingen naar een goed restaurant midden in het centrum, bij de Moulin Rouge, en dit was een uitstekend diner. Echt aan te bevelen.
Wij gaan zeer zeker nog vaker mee met Bolderman en vele kennissen van ons zijn ook al eens mee geweest en gaan nog vaker mee.

dedixies
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2007 21:23

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door dedixies »

Wij zijn 2 jaar geleden met Bolderman naar Praag geweest en als voormalig reisleidster kan ik zeggen, dat het goed geregeld was. Uiteraard geen luxe, maar wel goed en schoon. Een Frans ontbijt is altijd karig, maar dat kun je zelf gemakkelijk wat uitgebreider maken. Veel plezier.

Tom24
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2010 18:44

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door Tom24 »

Bolderman komt uit Veenendaal en is lid van ANVR & SGR. Als je kijkt naar de ervaringen die je op internet kunt vinden dan scoort deze reisorganisatie een hele dikke voldoende. Ik denk dat je heel gerust met hen op vakantie kunt gaan. Lees ook meer informatie over Bolderman

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door geengast »

Hier wordt steeds gedaan of 'goedkoop' iets positiefs is. Dan wordt maar alles over één kam gescheerd (een Frans ontbijt is altijd drie keer niks etc).

Ik ben het daar niet mee eens. Alles heeft zijn prijs en er zijn reisorganisaties die in 1 ster hotels slapen, er zijn er ook die 3, 4 of zelfs 5 sterren hotels nemen. Natuurlijk kunnen 5 sterren hotels wel een aanbieding hebben, maar nee, die krijg je inclusief ontbijt nooit voor 25 euro of nog minder.

Dus laat svp iedereen in zijn waarde. Sommigen willen graag wat meer betalen voor wat meer luxe, anderen hoeven dat niet zo. Maar om dan te beweren dat de allergoedkoopste goed is OMDAT hij goedkoop is gaat me veel te ver.

Ook de uitspraken 'maar wat wil je, het kost ook niet veel' kan er bij mij niet in. Ik wil wél wat! Ik wil een luxe kamer en een behoorlijk ontbijt. Soms moet ik daar wat meer voor betalen, maar daar is toch ook niets mis mee?

MildredKervel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2012 17:51

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door MildredKervel »

Hallo Sanne

Wij zijn al verschillende keren met Boldermanreizen weggeweest echt super, wij gaan 18 oktober weer 4 dagen naar Berlijn, we hebben tot nu toe altijd in zeer goede hotels gezeten en de bussen zijn ook prima voldoende beenruimte en goede chauffeurs, je krijgt echt waar voor je geld
Ik hoop dat je wat aan deze reaktie hebt

Groetjes

Mildred Kervel

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door Jolijn »

MildredKervel schreef:Hallo Sanne

Wij zijn al verschillende keren met Boldermanreizen weggeweest echt super, wij gaan 18 oktober weer 4 dagen naar Berlijn, we hebben tot nu toe altijd in zeer goede hotels gezeten en de bussen zijn ook prima voldoende beenruimte en goede chauffeurs, je krijgt echt waar voor je geld
Ik hoop dat je wat aan deze reaktie hebt

Groetjes

Mildred Kervel
Sanne zal er waarschijnlijk niets aan hebben, want ze schreef bijna een jaar geleden:

17 okt 2011 21:33
Hallo,

Ik wil binnenkort met mijn moeder naar Parijs

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door Juist ja »

Lekker doorzichtig allemaal weer. Iedreen die positief over Bolderman Reizen is hier 1x geweest en vindt het een top organisatie met topreizen. Als je toch op z'n manier reclame moet maken voor je bedrijf....triest.

Rinyvdboom
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2011 09:15

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door Rinyvdboom »

Dan lees je toch niet goed. Ik heb al eerder geschreven dat ik 6 keer mee ben geweest en inmiddels is dit al 7 keer.In de bus zie je heel vaak mensen die al vaker mee zijn geweest, dus wij zijn niet de enige die vaker met Bolderman reizen. En tot nu toe met volle tevredenheid.

SuzanneQ
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jan 2012 12:32

Re: Ervaringen met Bolderman Reizen?

Ongelezen bericht door SuzanneQ »

Rinyvdboom schreef:Dan lees je toch niet goed. Ik heb al eerder geschreven dat ik 6 keer mee ben geweest en inmiddels is dit al 7 keer.In de bus zie je heel vaak mensen die al vaker mee zijn geweest, dus wij zijn niet de enige die vaker met Bolderman reizen. En tot nu toe met volle tevredenheid.
Juist ja bedoelde waarschijnlijk op het forum ..

Gesloten