LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Vacation Store

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Zeg het maar

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Zeg het maar »

Kijk Sproet,Je hebt voor en tegen standers.En omdat het al meerdere topics daar aan gewijd waren,en al vele malen zou ik zeggen dat er nu wel eens opgehouden moet worden.Want je kan daar eindeloos over door zagen maar het zet geen zoden aan de dijk.De mensen die daar mee weg willen gaan moeten het gewoon doen,en mensen die dat niet willen zullen dat ook niet doen.En gewoon ieder in zijn ofhaar waarde laten lijkt mij de beste optie.Gelukkig zijn de mensen verschillend,en daar zal je het mee moeten doen.Goeden avond. :!: :arrow:

spriet

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door spriet »

En daar volwassen reacties op graag.
Inderdaad; het is namelijk nog niet iedereen duidelijk dat de bedoeling van deze topic is te waarschuwen voor de praktijken van TVS.

Spruit

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Spruit »

Da,s een goeie Spriet! :lol:

woudstra

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door woudstra »

beste gast,spruit,spriet en alle andere klaagers,
jullie zijn gewoon gefrustreerd dat jullie dergelijke vacanties niet kunnen veroorloven of helemaal niet open staan voor vernieuwing in de reiswereld.aub blyf jullie vacanties boeken op jullie achterhaalde manier en betaal vooral meer geld maar hou toch op met zanikken en laat ieder zn eigen keuze maken . :D :)

Woudstra

Gast

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Woudstra,ik kan het me goed permiteren zo;n vakantie. Alleen ik gebruik mijn gezonde verstand om het niet te doen wegensde arrogantie verkoops praatjes van T.V.S.Daar ben ik niet van gediend.En omdat ik goedkoper uit ben dan uw club. Maar verschil moet er zijn.

Sun

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Sun »

Of jij bent gefrustreerd, dat je erin bent getrapt! Dan kan ook!

Wij klagen niet, wij betalen niet teveel via ons eigen vertrouwde reisbureau. Wij kunnen het eerst op het internet uitzoeken en maken het dan net zo duur/goedkoop, als we willen en hebben de vrije keus.

Hebben jullie niet! Prettige vakantie Woutstra en de rest van je familie!

Gast

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zal het wel zijn,als ze bij elkaar komen laten ze zich makkelijk
op de korrel nemen.Gelukkig heb ik daar geen last van,omdat ik nog nooit lastig gevallen ben .En over de gratis reis daar heb ik geen behoefte aan.Trouwens ik kan het zo duur of goedkoop maken als ik zelf wil. En de keuzes zijn groot om uit te kiezen waar ik naar toe wil en wat ik wil besteden.Zonder die agressieve verkoop praatjes van t.v.s.Gelukkig heb ik nog eenflinke dosis gezond verstand.Maar heb een fijne vakantie en laat andere in hun doen zonder iedere keer weer op te komen dagen met jullie agressie.

Knoest

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Knoest »

Het is inderdaad een zinloze discussie
Mensen die de presentatie hebben bijgewoond kunnen zelf toch de keuze maken of ze wel of niet met TVS op reis willen
Zien mensen hun voordeel en willen ze zo op vakantie dan doen ze dat.Willen mensen niet dan ga je toch gewoon op je oude vertrouwde manier
Dat is dan geen reden om op dit Forum de negativiteit te spuien
Pas als je met TVS op reis geweest bent en het is niks dan heb je reden tot kritiek,maar niet eerder
OOk die gratis week is geheel vrijblijvend:gerbuik hem of niet,maar ga niet lopen zeuren dat het oplichting is en dat je niets gratis krijgt
Want de mensen die zo lopen te zeuren zijn ook de mensen die voor gratis monsterstjes uren op de Huishoudbeurs lopen of in supermarkten alle gratis pructen meenemen of ter plekke proeven/proberen.

ergernis

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ergernis »

Een vraag aan mensen die een contract met TVS hebben afgesloten.

Wij hebben een ledenverklaring getekend, maar we dachten dat er nog een ander document door ons getekend is bij TVS.

Wie kan ons vertellen of dit zo is of niet en zo ja hoe dat document eruit ziet?

Touroperator

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Touroperator »

Geacht knoest,

Je vergeet er wel bij te vermelden, dat indien mensen zo naief geweest zijn om toch op de aanbieding in te gaan en vervolgens daadwerkelijk op vakantie gaan, er in het geval van kritiek, helaas voor deze mensen geen mogelijkheid meer is om de boel tijdig te stoppen.

Er is dan hoogstwaarschijnlijk al een grote som betaald, en stel dat de overeenkomst ontbonden kan worden, kan in je meeste gevallen nog naar je geld fluiten.

Uiteraard is de bedoeling van dit forum om mensen hier juist voor te behoeden. Indien ze namelijk een keer op vakantie zijn geweest met de Vacation Store, is het namelijk al te laat!

En ik weet ook niet of dit al eerder in het forum vermeld is, maar bij mij daagt het donkerbruine vermoeden, dat deze zogenaamde tevereden gasten, en wellicht de heer knoest zelf ook, bij deze fantastische vacation store werkzaam zijn. Dit zou wel erg slim zijn trouwens, maar wellicht dat dit een te legitieme wijze van zakendoen behelst!

Ik heb dan ook maar een advies voor mensen die goedkoop op vakantie willen: houd de bekende internet-aanbieders in de gaten!


Gegroet,

Touroperator

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Dit is een bericht voor mensen die van hun contract afwillen. Als je al op reis geweest bent, is het namelijk niet te laat. Er is onlangs door vier partijen een rechtszaak gewonnen tegen TVS bij de rechtbank Haarlem en zij krijgen hun geld terug, al heeft dat jaren geduurd. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, is procederen natuurlijk goedkoper dan via een advocaat. Maar als je wint, moet TVS óók de proceskosten betalen, dus denk niet te snel dat het geen zin heeft of te laat is.
Wie pas een contract heeft getekend, kan er binnen 8 dagen via een aangetekende brief weer vanaf zonder kosten en zonder opgaaf van redenen. Om je aanbetaling van 500 euro terug te krijgen, is het noodzakelijk dat je het vakantiepakket persoonlijk terugbrengt met de eis om contant je aanbetaling terug te krijgen op het kantoor van TVS. Elke andere methode leidt ertoe dat je naar je geld kunt fluiten! Wie méér wil weten, kan mij mailen [email protected]

Roschiphol

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Roschiphol »

Geachte fam. van Dungen,

U gaat gewoon door met het schrijven van onzin over tvs. ten eerste krijgt bijna iedereen die op de normale manier volgens de wet bij annulering zijn geld terug van tvs maar u was zo vriendelijk om uw pakket toch te activeren (wij hebben het bewijs hiervoor) en later te beweren dat u dat niet gedaan had wel apart dat wij alle persoonlijke gegevens van u hebben incl de geboortedatums van de meereizende kinderen wat u heeft dit netjes aan ICE Gallery in Amerika doorgegeven en we hebben ook de uitdraai van uw boekingsaanvraag via Amerika binnen gekregen. Helaas voor u maar u jokt en niet zo`n beetje ook want ook u wilt alleen maar stemming maken en het is heel simpel neem contact op met tvs en regel uw ICE activering zoals het hoort en u kunt lekker op vakantie ipv te zeuren en te jokken.
Mart(TVS)

See you

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door See you »

Niet meer op reageren beste mensen. Dit is alleen maar weer aandacht trekken en gratis reklame maken.

voorst

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door voorst »

Ik lees nu al een heel tijdje verschillende berichten over the vacation store.
Ik kan mij niet voorstellen dat er sommige mensen zoveel problemen met deze firma hebben. Ik ben zelf sinds 1,5 jaar lid hiervan en heb al heel veel mooie appartementen bezocht. Deze ook alleen maar opgezocht via de gegevens die ik had gekregen. Super mooie appartementen, geen extra service kosten kortom gewoon gekregen wat mij beloofd is. Ik ben 63 jaar en ga met mijn vrouw er vaak op uit. Ook mijn kinderen maken nu gebruik van het pakket wat ik heb gekocht. Misschien is er inderdaad wel iemand (een ex werknemer) die een beetje rancunees wil handelen. In ieder geval komt het bij mij uit wat er beloofd is.
Dus ik zou zeggen tegen de rancuneuse schrijver, hou toch eens op en ga lekker aan het werk of op vacantie. :Otto van Voorst

Gast

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door Gast »

Meneer Otto droom leker verder want we hebben geen interesse in uw
lof trompet verhaaltjes,daar ben ik te nuhter voor.We stellen elk jaar onze vakantie met plezier samen en hebben veel voorpret!!
W hebbeb de tvs vacantie absoluut niet nodig om een fijne vakantie te hebben.k ben een tevreden eneen gelukkig mens,en dat is voor u vreemd,maar het is de waarheid.En ook ben ik niet jalours en wens u verder een gelukkig leven.Maar laat ons het onze leven.

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Al enkele malen heb ik op deze thread aangegeven hoe te handelen als u van uw contract af wilt. Kijkt u naar de vorige bijdragen van "strijdbaar!". U kunt mailen naar [email protected] .Bijna dagelijks krijg ik mail van mensen die advies willen hoe ze van hun contract af kunnen komen. Dit advies is grondig bekeken door deskundige juristen en dit advies blijf ik voorlopig geven. Maar: als u een rechtsbijstandsverzekering hebt of lid bent van een consumentenorganisatie, kunt u daar natuurlijk ook advies krijgen. Laat u niet intimideren door verhaaltjes van mensen die u een zeur vinden, dat bent u niet. Kom gewoon op voor uw rechten, daar is niets mis mee.

lintje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jun 2005 15:32

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door lintje »

Ik heb nu bijna alle verhalen gelezen, maar waar gaat het over..... Het lijkt op een goed georganiseerde hetze tegen TVS met als grootste wapen van de criticasten: angst aanpraten.

Waar haalt iedereen de tijd vandaan om op deze site al die ellende tentoon te spreiden. Ik ben invalide en gekluisterd aan een rolstoel en voor 100% afgekeurd, maar is de rest dat ook, of hebben die geen hobby's. Ik zou als tip willen geven: ga op vakantie - daar ontspan je van. Ik heb nog wel en leuk adresje: "TVS".

Iedereen wil ik bedanken die door middel van deze site mijn ouders de stuipen op het lijf hebben gejaagd. Nogmaals dank! Ook mijn ouders dachten er te zijn ingeluisd, alleen konden niet meer van het geheel af. De hele familie in rep en roer. Na aarzelen toch gebruik van TVS gaan maken, want tja... je blijft een Nederlander, of niet dan? En gelukkig. We hebben een leuk verblijf aangeboden gekregen en wat denk je.... niks mis mee en nog rolstoelvriendelijk ook.

Ik heb door middel van mijn beperkingen leren positief te denken, misschien kunnen jullie er wat mee. Ik hoop het.

Groetjes,
Lintje

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Ik wil graag reageren op het bericht van Lintje. Je hebt helemaal gelijk. Een maand of drie terug ben ik er ook zogenaamd ingetrapt. Ook ik heb op dit forum rondgesnuffeld en schrok me de ....! Meteen heb ik me bij radar aangemeld om mijn ongenoegen te spuien en mee te gaan in het negatieve beeld. Mijn vrouw zou de annulering van het geheel regelen. Dit is fout gegaan en we konden er niet meer vanaf (het is je vergeven schat!). Bang om nog slechter te worden behandeld als dat je al verwacht, wanneer je dit forum leest, heb ik geen bericht hier geplaatst.

We hebben de mei vakantie geboekt en waren op het slechtste voorbereid. We hebben in een gelegenheid gezeten, wat ik echt niet gewend ben. Echt alles erop en eraan. Mooi, groot, schoon leuk personeel en van alles te doen. in een woord Comfortabel. Het was echt een opluchting dit mee te maken.

Wel moet ik zeggen dat niet alles geheel zo was als de verkoper / adviseur ons heeft voorgespiegeld, maar op de elementaire gedeeltes wel.

Dus ik kruip nu ook uit m'n schulp en help TVS!! Ik hoop ook dat ze dit lezen en mijn volgende vakantie in Zuid-Afrika ook zo goed verzorgen.

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Ik wil graag reageren op het bericht van Lintje. Je hebt helemaal gelijk. Een maand of drie terug ben ik er ook zogenaamd ingetrapt. Ook ik heb op dit forum rondgesnuffeld en schrok me de ....! Meteen heb ik me bij radar aangemeld om mijn ongenoegen te spuien en mee te gaan in het negatieve beeld. Mijn vrouw zou de annulering van het geheel regelen. Dit is fout gegaan en we konden er niet meer vanaf (het is je vergeven schat!). Bang om nog slechter te worden behandeld als dat je al verwacht, wanneer je dit forum leest, heb ik geen bericht hier geplaatst.

We hebben de mei vakantie geboekt en waren op het slechtste voorbereid. We hebben in een gelegenheid gezeten, wat ik echt niet gewend ben. Echt alles erop en eraan. Mooi, groot, schoon leuk personeel en van alles te doen. in een woord Comfortabel. Het was echt een opluchting dit mee te maken.

Wel moet ik zeggen dat niet alles geheel zo was als de verkoper / adviseur ons heeft voorgespiegeld, maar op de elementaire gedeeltes wel.

Dus ik kruip nu ook uit m'n schulp en help TVS!! Ik hoop ook dat ze dit lezen en mijn volgende vakantie in Zuid-Afrika ook zo goed verzorgen.

ardennen
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 mar 2005 14:49

Re: The Vacation Store

Ongelezen bericht door ardennen »

Ik wil graag reageren op het bericht van Lintje. Je hebt helemaal gelijk. Een maand of drie terug ben ik er ook zogenaamd ingetrapt. Ook ik heb op dit forum rondgesnuffeld en schrok me de ....! Meteen heb ik me bij radar aangemeld om mijn ongenoegen te spuien en mee te gaan in het negatieve beeld. Mijn vrouw zou de annulering van het geheel regelen. Dit is fout gegaan en we konden er niet meer vanaf (het is je vergeven schat!). Bang om nog slechter te worden behandeld als dat je al verwacht, wanneer je dit forum leest, heb ik geen bericht hier geplaatst.

We hebben de mei vakantie geboekt en waren op het slechtste voorbereid. We hebben in een gelegenheid gezeten, wat ik echt niet gewend ben. Echt alles erop en eraan. Mooi, groot, schoon leuk personeel en van alles te doen. in een woord Comfortabel. Het was echt een opluchting dit mee te maken.

Wel moet ik zeggen dat niet alles geheel zo was als de verkoper / adviseur ons heeft voorgespiegeld, maar op de elementaire gedeeltes wel.

Dus ik kruip nu ook uit m'n schulp en help TVS!! Ik hoop ook dat ze dit lezen en mijn volgende vakantie in Zuid-Afrika ook zo goed verzorgen.

Gesloten