LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Marjama
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2012 19:24
Locatie: Enschede

Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door Marjama »

Ik vertrek morgenavond richting Barcelona, echter bestaat er nog wat onduidelijkheid over het uitchecken. Nergens staat hierover iets geschreven. Meerdere bel pogingen gedaan maar helaas. Morgen probeer ik het weer.
Het punt is namelijk, ik vlieg op een ongelukkig tijdstip terug, namelijk om 00.55 uur. Het is dus niet praktisch als ik bijvoorbeeld al om 15.00 uur uitgecheckt moet zijn. :?

Ervaringen?

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door gerda1956 »

https://forum.sunweb.nl/

Dit is een link naar het Sunweb forum. Stel daar uw vraag eens.
Meestal is het zo dat u om 12 uur uit moet checken.
Vaak is in overleg met het hotel nog wel iets te regelen, eventueel tegen betaling.
aanvulling: na enig zoeken vond ik dit:Aankomst en vertrek
Bij aankomst in uw hotel of appartement, dient u zich te melden bij de receptie. Hier ontvangt u de sleutel en verneemt u hoe laat uw kamer of appartement beschikbaar is (vaak pas na 18.00 uur). Op de dag van vertrek dient u de kamer/het appartement voor 10.00 uur 's ochtends weer te verlaten.

hier ook de link :
http://zon.sunweb.nl/reisinfo/accommodatie.htm#Aankomst

Marjama
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2012 19:24
Locatie: Enschede

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door Marjama »

gerda1956 schreef:https://forum.sunweb.nl/

Dit is een link naar het Sunweb forum. Stel daar uw vraag eens.
Meestal is het zo dat u om 12 uur uit moet checken.
Vaak is in overleg met het hotel nog wel iets te regelen, eventueel tegen betaling.
aanvulling: na enig zoeken vond ik dit:Aankomst en vertrek
Bij aankomst in uw hotel of appartement, dient u zich te melden bij de receptie. Hier ontvangt u de sleutel en verneemt u hoe laat uw kamer of appartement beschikbaar is (vaak pas na 18.00 uur). Op de dag van vertrek dient u de kamer/het appartement voor 10.00 uur 's ochtends weer te verlaten.

hier ook de link :
http://zon.sunweb.nl/reisinfo/accommodatie.htm#Aankomst
Hartelijk dank! Ik heb over die '10.00 uur uitchecken' gelezen.
Ik heb de vraag ook aan de Hostesses gesteld (tegennwoordig in het bezit van een eigen Facebook pagina, zeer handig) dus ik hoop nog op een tijdige respons. :wink:
Mocht het niet mogelijk zijn, dan is dat vreselijk balen!

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Graag gedaan. Fijne vakantie!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door sjohie »

Kwestie van vragen is mijn ervaring. En/of aanbieden om een halve dag huur te betalen, want feitelijk blijf je langer, en zullen ze bijvoorbeeld schoonmaakschema's er op aan moeten passen, dus zij hebben er extra moeite van.

Marjama
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2012 19:24
Locatie: Enschede

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door Marjama »

sjohie schreef:Kwestie van vragen is mijn ervaring. En/of aanbieden om een halve dag huur te betalen, want feitelijk blijf je langer, en zullen ze bijvoorbeeld schoonmaakschema's er op aan moeten passen, dus zij hebben er extra moeite van.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld met Sunweb. Helaas geen eerdere vlucht terug. Ik ben ook zeker bereid om te betalen. Anders blijf ik daar alleen achter van een groep, omdat mijn vlucht het laatst gaat. Anders was het probleem minder groot. :wink:

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Sunweb: Hoelaat uitchecken bij Sunweb aangesloten hotels

Ongelezen bericht door sjohie »

Marjama schreef:
sjohie schreef:Kwestie van vragen is mijn ervaring. En/of aanbieden om een halve dag huur te betalen, want feitelijk blijf je langer, en zullen ze bijvoorbeeld schoonmaakschema's er op aan moeten passen, dus zij hebben er extra moeite van.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld met Sunweb. Helaas geen eerdere vlucht terug. Ik ben ook zeker bereid om te betalen. Anders blijf ik daar alleen achter van een groep, omdat mijn vlucht het laatst gaat. Anders was het probleem minder groot. :wink:
Misschien mis ik iets, maar ik zie het probleem niet echt? Het enige wat je in die tussentijd (tijd tussen checkout en transfer naar vliegveld) nodig hebt is een veilige plek voor je bagage, als er geen mogelijkheid is om langer in het appartement te blijven. En dat wordt in mijn ervaring gewoon goed geregeld door het verblijf in kwestie, zeg een kamertje met een slot er op, of in het zicht van de receptie oid.

Gesloten