LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] peagasus fly

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
chantalalala
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2014 11:46

peagasus fly

Ongelezen bericht door chantalalala »

Help
gister heb ik een ticket geboekt via de site van Pegasus Airlines. Na betaling met I-deal klapte de site eruit. Ik heb nu betaald voor een ticket die ik niet heb ontvangen.
Ik heb op alle mogelijke manieren Pegasus proberen te benaderen, telefonisch, mail, formulier via hun website, maar niks.
ik heb de ticket nog niet en vrijdag vlieg ik al, geld is wel van rekening afgeschreven.
kan iemand mij hierbij helpen?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door olaf79 »

Welk nr heb je gebeld.
Heb je geen account aangemaakt toen je het ticket kocht?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door eleven »

Misschien is er een bericht tussen, waar je iets mee kan doen.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 9&t=131255

Je bent niet toevallig yagkar?

chantalalala
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2014 11:46

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door chantalalala »

nee ik had geen acount aangemaakt.
ik heb met het callcentrum gebeld hun hebben mij doorgestuurd naar hun internet website.
om via daar contackt met hun op te nemen. in het callcentrum spraken ze alleen engels en ik vroeg of ik mijn verhaal kon emailen omdat ik me in het engels op papier beter kan verwoorden.
gister had ik ook al een mailtje gestuurd kreeg hier ong naar 1 min een mailtje van terug van misafir.il​iskileri@fl​ypgs.com hier stond alleen de tekst null in. nu heb ik vanochten +-9.00 nog een paar keer gemailt en er gebeurde precies het zelfde.

chantalalala
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2014 11:46

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door chantalalala »

nee ik ben niet yagkar.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door geengast »

Het is heel sterk aan te raden om iDeal NIET te gebruiken bij buitenlandse aankopen. De koppeling van iDeal moet toch op een Nederlandse onderneming gebeuren omdat deze betaalmethode enkel en alleen in Nederland gebruikt wordt.

chantalalala
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2014 11:46

Re: peagasus fly

Ongelezen bericht door chantalalala »

ja dit is inderdaad handig voor de rest die boekt!
ik zie dat ik het onderwerp verkeerd gespeld heb moet zijn pegasus fly.
ik had even gebeld het is echt moeilijk om contackt met ze te hebben je word van het kastje naar de muur gestuurd.
het ticket is geannuleerd en het geld zou ik teruggestord krijgen op mijn rekening. ik moest een nieuw ticket kopen.
dit keer niet via google chrome omdat dan ideal betalingen vast lopen op hun website.
een vriend die in turkije woont heeft het ticket vanuit daar nogmaals voor me besteld.
dat verliep vlekkenloos en kon ik gelukkig toch nog komen.
met het reserverings nummer kon ik de tickets online van hun website halen.
alles ging dus goed.

tot vandaag ik kreeg namelijk zojuist email in me mailbox met tickets en een ander reserveringsnummer!
tickets van afgelopen vrijdag!!
ik hoop dat alles goed komt en ik toch mijn geld terug krijg.

Gesloten