LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Jiselss.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Groninger123
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2017 11:29

Ervaringen met Jiselss.com

Ongelezen bericht door Groninger123 »

Hallo,

Ik heb momenteel een probleem met Jisells.com, voorheen unitravel. Ik ben benieuwd of ik de enige ben of dat er meer mensen zijn die problemen hebben met deze reisorganisatie.

In het kort komt het er op neer dat de communicatie ernstig te wensen over laat, de beloftes vaak niet nagekomen worden en ze, behalve de telefoniste, niet bereikbaar zijn. Er wordt een hoop beloofd op de website maar zodra je hebt betaald is de liefde van hun kant over.

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ervaringen met Jiselss.com

Ongelezen bericht door BL2 »

Tsja wie boekt er bij zo'n wazige kleine organisatie met slechts 8 reisbestemmingen.
Geen ANVR of SGR lid. Bij problemen valt je volgens de voorwaarden onder de Italiaanse toerisme wetgeving.....

Jacqiev
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2017 11:11

Re: Ervaringen met Jiselss.com

Ongelezen bericht door Jacqiev »

Hallo Groninger123. Heb je inmiddels een reisje geboekt en hoeveel was je kwijt? Ik zit met soortgelijk probleem.
Moet ineens veel extra's bijbetalen voordat ik op de plaats van bestemming ben. Dat kan ik niet. Ik ga niet voor niks in op een goedkope reisbestemming? Weliswaar heet mijn reisorganisatie Sun-city ism travellexpress
Dit soort zaken moet aangepakt worden.

Gesloten