LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
antonio1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2006 17:12

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door antonio1965 »

Hoi, ja wij zijn lid geworden en hebben een voorschot betaald, een reis hadden we niet gewonnen wel een radiootje. We moeten voor 20 augustus weer betalen maar heb het er moeilijk mee na wat ik allemaal lees en hoor, had ik het maar vroeger geweten. Is er een mogelijkheid om er vanaf te komen en als we nu niet betalen?? Het was zo aanlokkelijk he voor zo een mooie prijs 3 weken vakantie voor 4. Ik hoop dat iemand ons helpen kan.....
hoogachtend Toon Blankers

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hoi Antonio

Misschien heb je hier iets aan?

http://www.ote-info.com/index.php?optio ... 3&Itemid=7

Hier een videofragment van Tros Radar.

Ik zou Tros Radar mailen of schrijven of zij je willen helpen?

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Wankytan »

Sorry hier de snelkoppeling voor de video.

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/29/2155

tomessers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2006 17:08

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door tomessers »

Hallo,

Ons is exact hetzelfde overkomen in Rhodos. We werden op straat aangesproken voor een enquete. Vervolgens konden we krassen en bleken we de hoofdprijs gewonnen te hebben. We kregen een gratis taxirit naar Club Greece. Hier werden we aan het lijntje gehouden en werd er gepraat over onze interesses. Uiteindelijk kregen we een rondleiding door het resort. Toen kwam het aanbod van een contract van 3 jaar waar je 5 weken vakantie voor kreeg. Je moest direct € 1500,- aanbetalen en in de 3 maanden erna de restant-betaling van € 3000,- te voldoen. En je moest direct ter plekke beslissen. Ronduit belachelijk dus. We hebben dan ook nee gezegd, erna werd er zielig gekeken naar ons en kregen we een taxi ritje terug naar Rhodos. Kortom je middag helemaal kwijt (3,5 uur) en alles wordt uit de kast gehaald om je te overtuigen dat je moet ingaan op hun pakket.

Herman J
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 okt 2005 12:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Herman J »

Hallo Antonio,
Ik weet niet of Club Greece hetzelfde is als Club La Costa/RCI maar als dat zo is dan kan het goed gaan. Wij hebben vorig jaar een pakket van 5 weken (+ 1 gratis week) aangeschaft van Club La Costa en hebben nu al 4 weken pretig vakantie gehad in een resort vlak bij Malaga en 1 op Tenerife.
Volgend jaar staan de laatste 2 weken gepland voor Schotland (de boeking is al rond). Het "nadeel" is dat we zowel vorig jaar alswel dit jaar een praatje krijgen waarbij ze ons een lidmaatschap proberen te verkopen. Hierop zijn we niet ingegaan omdat dit een investering is die wij niet willen nemen (€ 18000). Hiervoor kop je dan levenslang een aantal punten per jaar die je dan inlevert voor de gewenste vakantie. CLC en RCI werken nauw samen en wij hebben hier dus goede ervaringen mee.
Probeer er dus achter te komen of zij ook een samenwerkingsverband hebben met deze twee maatschappijen.

Gezien de reacties van anderen en de uitzending van radar heb ik hier echter een zwaar hoofd in, wat zou betekenen dat je problemen gaat krijgen wanneer je een week vakantie wilt gaan boeken.

Ik wens je veel succes toe en hoop dat het goed komt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Voor de mensen die hierop zijn ingegaan:

Gaat het hier om een complete vakantie, of een vooraf betaald verblijf?

In beide gevallen is het dus echt niet gratis.

Het lijkt me sterk dat ze ook de vliegtuigen naar de resorts toe bij de prijs in hebben begrepen.

Kortom: ook al krijg je ter plaatse wat ze je beloven, je zal te allen tijde kosten hebben (vervoer, luchthavenbelastingen, verzekeringen). Of laten de mensen die naar zo'n resort gaan, het afsluiten van een reis- of annuleringsverzekering maar achterwege?

Als je gaat kijken, wat een all in-pakket kost als je het los boekt, dan blijkt in de praktijk dat je beter iedere vakantie zelf kunt boeken.

Tenzij het resort natuurlijk gaat zeggen: het vervoer, en alle andere kosten zijn bij het verblijf in begrepen. DAN pas ben je beter af, als je voor een paar jaar dat geld kunt missen. Maar ook alleen bij maatschappijen die je geen oor aannaaien omtrent de accommodatie en alles wat daarbij hoort.

Herman J
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 okt 2005 12:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Herman J »

Je hebt natuurlijk gelijk bodejosm, voor niets gaat alleen de zon op. We hebben een pakket aangeschaft voor € 5000 waarvoor we alleen maar de accomodatie hebben, het vervoer (vliegtuig enz.) zit niet in de prijs inbegrepen.

We hebben ons laten verleiden dit pakket aan te schaffen en zullen het nooit weer doen. Vakanties boeken via een reisbureau is net zo duur of misschien wel goedkoper zoals jij al aangeeft.

Echter nu we het pakket toch hebben zullen we er gebruik van moeten maken anders is het helemaal zonde van het geld. Bij Club La Costa hebben wij in ieder geval geen problemen gehad met het boeken van een accomodatie, met dien verstande dat je wel ruim van te voren moet boeken om zeker te zijn dat je naar die bestemming kan gaan waar je ook heen wilt.

We zijn dus zeer tevreden over wat we aangeboden hebben gekregen via dit pakket alleen blijkt het achteraf toch duurder te zijn als wat ze je beloven tijdens hun verkooppraatje.

P.s.
De standaard accomodaties bij CLC zijn van een hoog niveau dus in dat opzicht krijg je redelijk waar voor je geld.

Hesie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2006 22:45

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Hesie »

Ook wij zijn de "gelukkige" winnaars van een week vakantie waar dan ook ter wereld.
Wij hebben de laatste 2 weken van augustus in Hersonissos doorgebracht. Direct op de 1e dag (nog geen ontbijt, boodschap of wat dan ook gedaan), werden we "gearesteerd"door Leonie uit Nederland, beetje giechelig was ze, ik zei nog tegen haar dat ik voor geen goud met haar zou willen ruilen, wat een hondenbaan. Het hele bla, bla verhaal gehoord, het ging om een promotie van een nieuw hotel VILLAGE HEIGHTS in oud Hersonissos. Wij een prijs(je) zij hun verhaal doen, daar kwam het op neer. Het was de bedoeling dat ze dan via mond op mond reclame wat meer bekendheid zouden krijgen (tjsa, wat mij betreft geen positieve reclame).
Wij kregen van Leonie 2 kraskaarten, op de ene kaart "wonnen" we een treinreisje voor 1 persoon, en op de andere kaart wonnen we jawel: DE HOOFDPRIJS !!, 3 palmboompjes kraste onze dochter open, Leonie ging compleet uit haar dak, want, gaf ze eerlijk toe doordat wij 3 palmboompjes hadden opengekrast kreeg zij een commissie van 50 euries voor de kaart ipv. 1 euro. Wij blij voor haar natuurlijk. We moesten wel onmiddelijk naar boven de prijs "ophalen". We zouden boven een rondleiding door het hotel krijgen van 1,5 uur (wat uiteindelijk meer dan 3 uur duurde :evil: in de zinderende hitte, met 2 kleine kinderen, nog niet ontbeten) We werden zowat de taxi ingedrukt , baai, baai, zwaai, zwaai, zal Leonie wel gedacht hebben. Boven werden we, na lang wachten en een bekertje water, opgehaald door Rob, een mooie gladde prater, die mij wat te enthousiast was, daar gaan m'n haren sowieso al van recht overeind staan. Ik had gelijk al zoiets van: hier moet wat verkocht worden . Ik zei direct tegen mijn partner: we trappen nergens in, we kopen NIETS, daar waren we het samen over eens. Hij werd ook bij ons behoorlijk persoonlijk. Hij was Nederlands kampioen kickboxen geweest of zo (moest dat ons afschrikken of zo ?). Nadat we, de overigens prachtige appartementen hadden bewonderd, en ons inmiddels duidelijk was dat het inderdaad om een verkoop ging (5 wkn. vakantie op te nemen in 3 jaar tijd)vroeg hij mij recht op de vrouw af: vertrouw je het wel ?, Nee, zei ik eerlijk, ik krijg er een beetje een time-sharing gevoel bij, hij probeerde mij nog een beetje bij te stellen, maar dat lukte hem niet. Direct kreeg de rondleiding en het gesprek een andere wending. We kregen aan het eind nog een gesprek met zijn "baas" die kon ons precies vertellen wat dit geintje zou kosten. 999 euro direct per credit card voldoen en de overige 4000 euro zou maandelijks in 4 termijnen worden afgeschreven. Ik schrok me een hoedje, geen bedenktijd, geen afkoelingsperiode, direct pats boem. Ik weet nog dat ik om mij heen keek om te zien of er andere mensen waren die hierin zouden "trappen",ja, die waren er helaas wel.
De Belgische "baas" nam direct afscheid en liep bij ons weg. Ik zei nog tegen Rob "naar die prijs kunnen we zeker fluiten" (in m'n achterhoofd wist ik natuurlijk wel dat het helemaal geen spectaculaire prijs kon zijn). Maar nee : we krasten vakje B open!: een week verblijf waar dan ook ter wereld !. Ik dacht direct ja, ja, hier ga ik me thuis eerst eens in verdiepen. Zodoende kom ik op de site van Radar terecht. Ik vind dat voor dit soort praktijken de reisleidster moet waarschuwen, kijk, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die er wel "intrappen".
Conclusie: wij gaan never nooit niet met Gophar Travel LTD op reis !

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hoi Hesie

Precies hetzelfde mee gemaakt in Rethymnon.......frappant ook door een gladde Rob rondgeleid..........die als je het mag geloven de hele wereld al rond is gereisd en al vier vrouwen versleten heeft. :lol:

Ik heb ook de envelope voor GOHPAR TRAVEL LTD met de gewonnen reis nog netjes in de kas liggen. Wie weet kunnen we hier ooit iets mee? En dan bedoel ik in de zin van hun aanpakken.

En ja er trappen nog steeds mensen in. Je kon het precies zien wie er lid waren geworden, die kregen een radio of een camcorder. Geen lid krijg je de reis, hebben ze nog een kans om je over de brug te trekken, dat is de enige opzet van het gewonnen resort.

Hesie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2006 22:45

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Hesie »

Beste Wankytan,

Weet je wat ik alleen niet begrijp, jij zegt dat je alleen een reis "won"als je NIET overging tot de aankoop van zo'n reispakket (ook al een keer eerder genoemd door iemand die zelf voor zo'n organisatie heeft gewerkt). Maar hoe is dat mogelijk dan ?. Ik mocht namelijk pas op het eind van de "tour"(dus nadat we hadden aangegeven dat we niet tot de aankoop van zo'n pakket overgingen) het vakje open krassen, en daar verscheen dus prijs nummer B (dus niet A of C voor een camcorder resp. casetterecorder). Dat kunnen ze toch niet van tevoren weten ? Ik ben heel benieuwd wat hier de "theorie"van is, want die zal ik wel over het hoofd zien. Weet je, ik krijg hier ook een beetje een `sectegevoel` van. Iedereen is zo `eng`ingespeeld op alles wat je gaat zeggen of doen.
Ik ben trouwens ook heel benieuwd of jij in Rethymnon dezelfde ROB hebt gesproken als wij.
Hij had het erover dat hij 4 jaar in Rethymnon had gewerkt maar nu alweer enkele jaren in Hersonissos, hij zei ook dat hij volgend jaar promotie ging maken (manager of zo). Hij zei dat hij nooit meer in Rethymnon kwam. Overigens had hij momenteel een vaste relatie met een Zweedse (het was een blonde, niet onaantrekkelijke jongeman).

p.s. ook ik heb de voucher bewaard van Gophar Travel LTD, want je
weet maar nooit waar het goed voor kan zijn, één ding is zeker, we gaan in ieder geval niet op reis!

Groetjes[/u][/b]

daventriae
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2006 12:25

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door daventriae »

Hallo,

Ik heb nu alle reacties gelezen, maar kan niets vinden over de week gratis vakantie.
Wie heeft ervaring over Gophar en is er al iemand gratis een week op vakantie geweest ?

Ik heb de voucher wel ingeleverd en betaald. Ik heb weer een inschrijfformulier teruggekregen, en mijn wensen kenbaar gemaakt.
Ik wacht dus nu op tegenbericht.
Verder heb ik ook goed contact per email van Gophar (Anna)
Laat jullie ervaringen even horen...

Eddie.

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Wankytan »

Beste Wankytan,

Weet je wat ik alleen niet begrijp, jij zegt dat je alleen een reis "won"als je NIET overging tot de aankoop van zo'n reispakket (ook al een keer eerder genoemd door iemand die zelf voor zo'n organisatie heeft gewerkt). Maar hoe is dat mogelijk dan ?. Ik mocht namelijk pas op het eind van de "tour"(dus nadat we hadden aangegeven dat we niet tot de aankoop van zo'n pakket overgingen) het vakje open krassen, en daar verscheen dus prijs nummer B (dus niet A of C voor een camcorder resp. casetterecorder). Dat kunnen ze toch niet van tevoren weten ? Ik ben heel benieuwd wat hier de "theorie"van is, want die zal ik wel over het hoofd zien. Weet je, ik krijg hier ook een beetje een `sectegevoel` van. Iedereen is zo `eng`ingespeeld op alles wat je gaat zeggen of doen.
Ik ben trouwens ook heel benieuwd of jij in Rethymnon dezelfde ROB hebt gesproken als wij.
Hij had het erover dat hij 4 jaar in Rethymnon had gewerkt maar nu alweer enkele jaren in Hersonissos, hij zei ook dat hij volgend jaar promotie ging maken (manager of zo). Hij zei dat hij nooit meer in Rethymnon kwam. Overigens had hij momenteel een vaste relatie met een Zweedse (het was een blonde, niet onaantrekkelijke jongeman).

p.s. ook ik heb de voucher bewaard van Gophar Travel LTD, want je
weet maar nooit waar het goed voor kan zijn, één ding is zeker, we gaan in ieder geval niet op reis!
Hoi Hesie

Dat is gewoon door gestoken kaart. Die Rob ging even weg, en kwam terug met de kaart waar die prijzen opstonden. Toen hadden wij al besloten om er niet op in te gaan, dus toen werd pas die kaart met prijzen.....wat A, B of C gepakt. Hetzelfde dat ze precies weten dat één van de aangesprokene(op straat) drie palmbomen heeft. Het zit wel zo goed in elkaar, je wordt gewoon belazerd waar je bij staat.

Die Rob die ons rond geleid heeft zag er ook niet onaantrekkelijk uit. Had inderdaad een verhouding met een collega, maar ik begreep, een donker type. Maar dat kan ik ook wel verkeerd hebben?

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Wankytan »

Hoi Eddie

Ervaringen over Gophar heb ik hier nog niet gelezen, wel andere organisaties...............maar of het klopt?

Zie Kraskaarten Tenerife, staat een eindje naar beneden.

Je wint geen gratis week vakantie, je krijgt alleen een resort, de vliegreis etc. komen er nog bij.

gupje
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2006 12:22

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door gupje »

wij zijn net terug van rhodos en zijn net als jullie allemaal in rhodos-stad aangehouden door een jongen, wesley die ons wat vragen stelde of we samenwoonden en vervolgens kreeg eerst ik een kraslot waarmee ik niks won en vervolgens mijn vriend waarbij wesley zei dat hij waarschijnlijk toch niet zou winnen omdat alleen duitsers wonnen. wonder boven wonder: 3 palmboompjes! wesley sprong een gat in de lucht. prijzen: camcorder, radio of gratis vakantie! Maar... dan nu wel in de taxi naar triande, beetje geïnteresseerd doen voor 90 minuten en prijs incasseren. "toevallig" liep er net een stel voorbij die gister een camcorder hadden gewonnen. nog één vraag: hoe oud was mijn vriend? 21. en ik 25. probleem volgens wesley. de man moest 23 zijn. "ach" zei hij, "dan zeg je gewoon dat je 25 bent, ze vragen toch niet naar je paspoort." oke.
bij de holiday club waren ze niet erg onder de indruk van de 3 palmbomen. belinda stelde heel veel vragen over ons werk, of we wel een full time baan hadden, hoe lang we samenwoonden en over de leeftijd. "allebei 25."
uiteindelijk kwam gregory. heeft ons 2 1/2 uur aan de praat gehouden.
ik vroeg meteen naar de prijs van het hele gebeuren, maar daar gaf hij maar geen antwoord op. dat moest zijn manager doen anders had hij niks te doen. de hele zaal zat vol mensen en velen gingen in zee met rci. wij niet, toen werd gregory wat agressiever en pas echt toen mijn vriend, flauw van een lege maag, geïrriteerd zei dat we ons prijs nu zeker wel konden vergeten draaide zijn vriendelijke houding om.
toen we hoorden dat we toch ene reis hadden gewonnen (wel vliegen vanuit Engeland) werd ik niet blij. we hadden beiden een naar gevoel van dit alles en vanochtend heb ik de kleine lettertjes gelezen van de voucher van gophar travel en er zitten wel héél veel haken en ogen aan! wij gaan dus zeker weten niet! maar ik zou die gregory nog wel eens willen treffen om hem eens flink de waarheid te zeggen.

Linda28
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2006 20:15

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Linda28 »

Ik ben net terug van een reis uit Chersonissos Kreta met familie en jawel wij zijn de 3e dag op de boulevard aangesproken door ene Rafael(a) die zeer enthousiast de kraskaarten gaf en jawel je kon er een tshirt, petje, flessen wijn of een kaartje voor het speciale treintje winnen. En drie maal raden: ik had een kraskaartje met 3 palmboompjes!! Volgens haar kwam dat maar 3x per dag voor en had ik een camcorder, radiootje danwel een vakantiereis gewonnen, het enige wat wij moesten doen was met de gratis taxi naar het resort in oud Chersonissos gaan alwaar de gratis drankjes klaarstonden en een rondleiding van 1,5 uur te wachten stond. Verder zouden er geen verplichtingen gelden, geen geld kosten en was het geen time sharing onee zeker niet zei ze. Jaja het enige wat er aan verbonden was dat wij mond op mond reclame moesten maken voor het Resort. In tegenstelling tot mijn familieleden voelde ik al gauw nattigheid en wilde ik niet met die taxi mee naar dat resort, gratis vakantie jaja, ik had al gauw het vermoeden dat er meer achter moest zitten en dat je in ieder geval een verkooppraatje zou krijgen en wie weet wel ergens veel geld voor moest betalen en waarom zou ik gaan kijken naar een resort waar ik toch nooit op vakantie zou willen. Mijn familie leden wilden echter wel mee met die taxi, zagen er niets verkeerds in, ik zei tegen die Rafael dat ik eerst wilde overleggen met mijn familie en zij begreep dat niet, als ik wilde overleggen moest ik dat kaartje met die palboompjes weer aan haar teruggeven en zou ze de prijs aan andere mensen geven. Doe je best haha! Ik heb mijn familie meegesleurd en aan hen gevraagd of ze zin hadden in een verkooptruc of niet en toen begrepen ze het eindelijk!!! :) En nu ben ik op het internet op zoek naar de website van die oplichters en stuite ik via Google op deze site en nu ik die verhalen lees ben ik dolblij dat ik mijn tijd niet hieraan verspild heb!!
Ik heb niet eens 500,-- euro dus ze hadden toch niets aan mij, trouwens dat mens die Rafael vroeg nog of we ouder waren dan 28 jaar, allemaal een baan hadden en of er een koppel aanwezig was, heel vreemd dat er toen niet gelijk een lichtje ging branden.... Dus de conclusie is trap er niet in en negeer die lui gewoon!!!

hotrod
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2006 20:40

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door hotrod »

wij hebben net een reis gewonnen !! op kreta in hersonisos. ook door Bob de ex agent een mooi verhaal vertelt echter we waren een beetje te slim met vragen dus kapte hij eea maar af en de tour hebben we ook niet gekregen maar moesten wel een beetje boos tegen zijn baas kijken en zeggen dat we er genoeg van hadden. Baas hebben we niet gezien en wel de vakantie gewonnen. Echter na opmerking dat we zeer sceptisch zijn en al op Radar hier over hadden gehoord zei hij dat er ook goede reakties waren.... jaja
Net even op Gophar gekeken en iedereen kan een vakantie boeken voor 32,50 pond dus daar trappen we niet in.

Roosenfrans
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 jun 2005 18:37

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Roosenfrans »

Beste vragenstellers!

Sinds welke leeftijd weten jullie het al:
SINTERKLAAS BESTAAT NIET!!!!!!!!!!!!!
Gebruik je verstand en laat je niet oplichten door dergelijke charlatans.

Dutchfan
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 aug 2005 01:39

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door Dutchfan »

Een paar jaar geleden, toen ik pas internet had, kreeg ik een pop-up met een bericht, dat ik de zoveel miljoenste bezoeker was van de een of andere amerikaanse site. Ik had een verblijf in een resort in Mexico gewonnen!!
Er stond een telefoon nummer bij in de States, dus dat heb ik eens gebeld, zoveel kost dat niet.
Toen bleek, dat ik 4 voor de prijs van 3 verblijf had 'gewonnen' in Mexico, en ik moest zelf maar zien, hoe ik er kwam., vluchten hadden ze niet.
Wel was de bedoeling, dat ik direct een verblijf vastlegde en per creditcard betalen zou, voor 4 personen, die ik dan vervolgens zelf maar bij elkaar moest rapen, natuurlijk.
Toen ik zei, dat ik geen creditcard had, viel die man haast om van verbazing - daar had ie nog nooit van gehoord, iemand zonder creditcard. Dat was het eind van mijn gewonnen verblijf in Mexico.
Gelukkig heb ik al een tijd lang een pop-up killer.

Enne.... die mop al gehoord van die reizigers, die een vakantie wonnen?
nou, die gingen niet!

marietzomers
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2006 13:29

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door marietzomers »

Die andere mensen in de zaal die je wel een verblijf ziet kopen, horen gewoon bij het bedrijf. Dit is allemaal in scene gezet om jou ook te verleiden.

mpczwaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2006 13:02

Re: gratis week vakantie gewonnen bij CanTravel

Ongelezen bericht door mpczwaard »

beste mensen
die met vakantie gaan of net terug gekomen zijn van vakantie wil ik hierbij waarschuwen
op aanraden van rafaela in het plaatsje chersonissos kregen mijn vrouw en ik allebei een kraskaart waarop een pakket wijn, t-shirt of een reis gewonnen kon worden
mijn vrouw kraste één palmboom en wat schetste mijn verbazing ik kraste er 3 (hoe is het mogelijk) ik heb gewonnen !!!!!!!! maar wat ik had gewonnen kon rafaela ons niet vertellen,daarvoor moesten we met de taxi (gratis) naar een ressort om een time sharing aan te horen
fiona haar naam onder pseudoniem was onze gastvrouw na een gesprek van 41/2 uur waar ook haar persoonlijke dingen werden besproken (snik snik)en een rondleiding over het park werd ons de vraag gesteld of we eventueel lid wilden worden van RCI, daar wij nieuwsgierig waren wilden wij alles weten over de voorwaarden,maar dat kon ze ons niet vertellen dat was voorbestemd aan de salesmanager, toen kwam de aap uit de mouw: wij moesten gaan betalen: totale kosten 4990 euro, aanbetaling terplaatse 2500 euro (met aanbieding) of 1500 euro (met een mindere aanbieding) nou het was te mooi om waar te zijn en dat was het ook,
nadat ik hardnekkig weigerde om een verplichting en een aanbetaling aan te gaan,vertrok de salesmanager zéér snel (met de gedachtte hier is niets te verdienen)met een boos gezicht, onze charmante fiona was ook zéér teleurgesteld, 4 1/2 uur voor niets aan ons besteed en geen resultaat
ondanks dat we geen lid wilden worden mochten we het laatste hokje open krassen en zie daar ....... we hebben een reis gewonnen,maar tijdens het lezen van de folder kom je tot de conclusie dat je moet betalen (per persoon 60 pond) op deze manier proberen ze toch de tijd die ze aan je besteed hebben in geld terug te verdienen
zet die hoera gedachte uit je hoofd denk er een paar dagen over na en ga op internet spitten,misschien dat het dan tot je doordringt wat er gaande is met deze organisatie en dat je in de maling wordt genomen
dus mensen lees alle negatieve reactie,s dankzij het geweldige programma radar en trap er niet in
gooi die folder in de open haard dan heb je nog een klein beetje behaagelijk gevoel van deze nare oplichtersbende en van uw tijdverspilling

mvg Martin Zwaard

Gesloten