LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Booking.com

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
walter vonk
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2018 13:30

Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door walter vonk »

Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto in spanje.
Na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.
Walter J.A. Vonk

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat was de reden dat alles gesloten was? Was er een tijdsafspraak gemaakt binnen welk termijn u naar binnen kon, of heeft het een niets met het ander te maken?

PieterEs
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2018 21:09

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door PieterEs »

Hoe is het geld afgeschreven? Als het via de creditcard is, kan dit zo worden teruggehaald via de creditcardmaatschappij.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door tttlocke »

Wat is het standpunt van Booking.com? U vermeldt dat hier niet.
Waarom compenseren zij u niet volledig? Waarom bieden zij u 25 euro?
Er ontbreekt informatie.
Kan het zijn dat Booking.com geen reden heeft aan te nemen dat het hotel gesloten was? En dat u wellicht op een verkeerde locatie stond?

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door mp2017 »

walter vonk schreef:Wij hadden een reserverings-bevestiging van Booking.com bij hotel-restaurant El Coto in spanje.
Na een reis van 1000km op zondag 7 januari kwamen wij daar aan. Het Hotel en het Restaurant waren gesloten. Ondanks onze sluitende bewijzen dat we daar rond 18.00 waren en een uur lang alles geprobeerd hebben het hotel van onze aankomst op de hoogte te brengen (deur bellen, buren, telefonisch) is de volgende dag het bedrag van 79 euro van onze rekeninig gehaald en heeft Booking.com slechts geprobeerd ons met 25 euro af te schepen en naar we weten geen enkele actie ondernomen richting El Coto of onze bewijzen te verifieren.
Wij hebben reeds vele jaren veelvuldig gebruik gemaakt van Booking.com en hebben recenties van onze bezoeken verzorgd. Na een eerdere teleurstelling in 2017 met Booking.com is de maat nu vol.
Walter J.A. Vonk
Waar precies is El Coto?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Op booking.com staat dat u kunt inchecken tussen 13.00 en 21.30. Was u er wel op tijd?

Ratzymin
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 sep 2016 13:04

Re: Slechte ervaring met Booking.com

Ongelezen bericht door Ratzymin »

Voor december 2018 heb ik voor Warschau en Krakau 2 x 1 kamer besteld. Ook voor een vriendin. Op de site van Booking.com staat wat de kamer gaat kosten. Die prijs kan enigszins fluctueren omdat de koers Zloty/Euro kan verschillen. Dat snapt iedereen. Maar hoe kan het dat ik veel meer moet betalen terwijl de Zloty aan het zakken is. Tot 4 maal toe heb ik Booking.com om een reactie gevraagd en steeds vragen ze om een reserveringsnummer en pincode. 4 maal heb ik die gegeven maar een fatsoenlijk antwoord blijft achterwege. Al 15 jaar boek ik bij Booking.com, ook 60 kamers zijn we nu verder maar dit zijn wel de laatste reserveringen geweest bij Booking.com.
Schandalig dat de klantenservice niet reageert op vragen van de klant.
Bravo Booking.com en tot ziens Booking.com.

Gesloten