LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Ja en hoe komt dat, dat de Vakantie kaart mensen belt omdat de meeste mensen toch op internet of een enquête hebben in gevuld en niet naar de kleine lettertjes lezen.

Of wat ook kan zijn is dat ze abonnee zijn van een dergelijk blad en ze dan niet aan geven dat ze de gegevens niet aan derden mogen geven. Maar als de meeste mensen nou eens de kleine letters eens lezen dan hadden ze aan kunnen geven dat ze dat niet willen.

Om een voorbeeld te noemen...

Als je een contract ergens tekent ga je het toch ook eerst goed na lezen plus de kleine lettertjes voordat je het tekent of niet.

Dus de rest die geen ervaring hebben met de Vakantie kaart laat hun dan de mond houden en laat de mensen die wel de Vakantie kaart hebben er van genieten.

Er komt echt wel weer een ander bedrijf met weer iets anders met kortingen want ja die euro is niet de goedkoopste...

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

@queentje...

dat hoeft dan toch geen rede te zijn om mensen te gaan (op zijn plat hollands) besodemieteren? je tekend toch geen contract met daarin ik wil graag besodemietert worden?

en die belspelletjes... er wordt niet gezegt gegarandeerd... als het een kluis is.. behalve als dat wel zo is...(en anders klopt het niet) dat is niet zoiets als die kleine lettertjes.. mensen willen graag horen wat ze denken te horen...ofzoiets :)

Trouwens ook leuk aan vakantiekaart.... je weet pas welke reisbureaus aan die actie mee doen als je ook z'n kaart hebt... anders krijg je het niet te weten.... wie weet zijn het maar een stuk of 8 reisbureaus.... :roll:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

HIR van Mr1 is er ook eentje van, een triest bedrijf, vorige maand hebben ze 47 mensen in Turkije laten zitten,eea zonder bericht

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

Laurent
Geplaatst op: 03 Sep 2006 15:39 Onderwerp:



HIR van Mr1 is er ook eentje van, een triest bedrijf, vorige maand hebben ze 47 mensen in Turkije laten zitten,eea zonder bericht
Je hebt er echt geen kaas van gegeten he? Dit is weer een poging om Vakantiekaart zwart te maken. Een reisburo stelt geen reizen samen. Een reisburo verkoopt alleen reizen voor touroperators. Dus in dit geval heeft dat reisburo waar ik zaken mee doe, NIETS te maken met de reizen van Holland International

Het blijkt maar weer eens met wat voor een hetze je bezig bent en er absoluut geen kaas van hebt gegeten.
Pak het BW er maar eens bij en kijk eens bij Zakelijke verbintenissen.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Dus in dit geval heeft dat reisburo waar ik zaken mee doe, NIETS te maken met de reizen van Holland International
hoezo niet dan? als zakelijke relaties niet lopen zoals ze horen kan daar ook vanaf gestapt worden, en lijkt het logisch dat ze dat dan ook doen... anders is het een slecht reisbureau. 8)

johanna1
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2004 18:47

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door johanna1 »

:D Supervoordeel gehad met de vakantie kaart korting. Het boeken ging heel gemakkelijk, en wij betaalden gewoon het bedrag van de reis aan onze reisorganisatie (min de 5% korting). Er was niets mis mee. Wij gaan de volgende reis weer boeken via een "aangesloten-reisorganisatie" want dan profiteren wij weer van die 5% extra. Ik kan het absoluut iedereen aanraden.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Bedankt Johanna1 voor je info. Nou, wij gaan ons massaal aanmelden, want die korting kunnen we toch niet laten lopen. :shock:

Bedankt voor de tip. Dit was helemaal wat we zochten. :wink:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Ik heb me ook aangemeld, maar het scheen erg druk te zijn. Ik heb wel een kwartier in de wacht gestaan. :roll: :lol:

Ik kreeg een reis cadeau, naar Polo Kapok. Dat ligt ergens in Indonesie.

Nou jij ook een goede reis dan Laurent. :arrow: :D :D :D :D

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

welnee G7 krijgt ze toch wel binnen als loon van vakantiekaart :) het valt nl wel op dat er telkens gepost wordt met het zelfde IP adres :-)

en hoe ik dat weet.... tjah.... das voor mij een weet :-)

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Mag ik even lachen? :lol: :lol: D-c-f?

En jij denkt, dat ik daar wakker van lig, dat jij weet van wie en welk IP adres, post afkomt? Dat zijn er hier wel meer hoor die dat kunnen. Maak ik me niet druk om. Ik heb echt niets te verbergen. Dus gaat u gang!

En ja hoor, ik heb net mijn provisie weer gekregen. :x :x :wink:

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Blijkbaar zit je er wel mee anders post je niet :) 8) :lol:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Ja, ik zit er echt mee, :P :P daarom blijf ik ook posten.

verheij
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2006 14:47

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door verheij »

Vakantiekaart ontvangen: €2,95 via mondelinge machtiging giro. Daarna via site afgemeld......
Geen reaktie terug!
Nu vakantiebonnen toegestuurd gekregen.
Automatische afschrijving (zonder toestemming) van €60.
Bonafide organisatie? Je hoort hoe het afloopt!

willij
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 sep 2006 11:51

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door willij »

Ook Ik vertrouw deze vakantiekaart niet,
Ik heb net hun website bekeken,
en ze vragen nu al €99.50 voor lidmaatschap.
en is de korting ook geldig
als via Sunweb of de Vacantiediscounter boekt ????

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Ook Ik vertrouw deze vakantiekaart niet,
Ik heb net hun website bekeken,
en ze vragen nu al €99.50 voor lidmaatschap.
en is de korting ook geldig
als via Sunweb of de Vacantiediscounter boekt ????

* Dat komt omdat je dan alleen de kaart kan bestellen en er geen vakantie waardebonnen en diner jaarkaart erbij krijgt...

* En als je gebeld wordt is het een aanbieding en op de site is het een vaste prijs.

Maar je kan je ook afmelden dat je niet meer door de vakantie kaart gebeld wil worden.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

En anders op infofilter.nl kijken en invullen :P

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

* Dat komt omdat je dan alleen de kaart kan bestellen en er geen vakantie waardebonnen en diner jaarkaart erbij krijgt...

* En als je gebeld wordt is het een aanbieding en op de site is het een vaste prijs.
BULL ****! dus de kaart is duurder omdat je er niets bij krijgt? afzetterij!!!! 8)

Mar.
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 jan 2005 18:56

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mar. »

Ik zou deze kaart gewonnen hebben! Helemaal te gek natuurlijk. Ware het niet dat de oprganisatie waar ik altijd boek geen korting geeft op vertoon van deze kaart :lol:
Kortom grote flauwekul deze kaart.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Laurent »

Een verbod op de kaart is noodzakelijk, wie trekt de kar ?.

anthony2005
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2006 16:13

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door anthony2005 »

Ik ben iemand die belt voor vakantie kaart , en ik betreur het dat mensen zowieso denken dat er iets achter zit.

ik ben wel blij met de mensen die het wel gewoon even proberen

Gesloten