LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cheaptickets.nl oplichters, onduidelijke toeslagen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jessinha
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 okt 2008 00:34

Re: cheaptickets.nl oplichters, onduidelijke toeslagen

Ongelezen bericht door jessinha »

Vandaag ook bont gemaakt. Ik heb mijn vlucht laten wijzigen. Ik had de voorwaarden van de vlucht, die zou 100 euro kosten volgens de maatschappij. OMdat ik echter via cheaptickets had geboekt kon ik alleen via hun wijzigen. Wat betekend dat ik al 150 euro moest betalen, vervolgens kwamen er ook nog eens 20 euro omboekkosten bij? Waar slaat dit allemaal op? Ik boek nooit meer via zo´n site, heb mijn les nu wel geleerd. Volgende keer rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij.

holandarob

Re: cheaptickets.nl oplichters, onduidelijke toeslagen

Ongelezen bericht door holandarob »

Mijn ticket naar Indonesië kost € 900,98 bij Cheaptickets.
Dan vlieg je met Turkish Airlines. Boek je bij Turkish Airlines zelf kost het je 763,57!!
€137,41 verschil!! They call them Cheap??

Martinvan
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2011 18:27

Re: cheaptickets.nl oplichters, onduidelijke toeslagen

Ongelezen bericht door Martinvan »

Erg slechte ervaring met cheaptickets.nl

Na mijn betaling kreeg ik een fout melding, en dit was zeker niet mijn schuld.
Op donderdag laat geboekt voor een vlucht op zondag, en nu was de vraag of mijn booking enof resevering wel gemaakt was. Het was al te laat om te bellen, dus maar wachten op de volgende dag.

Grootte kans dus dat mijn stoel al weg zou zijn, of de prijs van het ticket omhoog zou schieten vanwege de last minute booking.

Vrijdag ochtend meteen gebeld, maar kwam er niet doorheen. Uiteindelijk na ongeveer 5 uur bellen ( ruim 30 euro ) kreeg ik iemand aan de lijn.

Ze zouden het regelen, werd mij verteld. Uiteindelijk werd ik terug gebeld, met de mededeling dat ik meer dan 80 euro moest bij betalen. De prijs van het ticket was dus meer geworden.
Als klant heb ik het recht op de prijs die ik al betaald had ( het geld was ook al afgeschreven), maar daar moesten ze niets van hebben.

Uiteindelijk 30+ euro lichter en geen vlieg ticket.


Uiteindelijk heb ik direct via de vliegmaatschappij een ticket gekocht, zelfde prijs en zei hadden geen 5 uur nodig om mij te woord te staan.

Ik raad iedereen aan om direct via de vliegmaatschappij zelf te boeken, en zo ver mogelijk van cheaptickets vandaan te blijven.

Geen cheap tickets, wel een cheap service.

Een goed bedachte scam!

PS: Pas vooral op voor last minutes, als er ook maar iets fout gaat is de kans groot dat je die vlucht niet haald!

Gesloten