LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
RPT
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 dec 2005 23:36

[b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door RPT »

Nu iets meer dan 1 1/2 jaar in mijn bezit een Logitech draadloos toetsenbord type MX met de MX 700 muis.

De winkel waar ik het TB en toebehoren heb gekocht, samen met een nieuwe PC, is inmiddels failliet.

TB en muis werken prima het enige probleem is dat de aanduidingen op de toetsen vervagen en uiteindelijk verdwijnen.

Logitech gebeld met de vraag of ik ergens nieuwe toetsen kan "kopen" en wilde hier gewoon voor betalen, heb dit ook aangegeven, omdat de garantieperiode voorbij is.

Met uitzondering van 10 toetsen waar de aanduidingen van zijn verdwenen of vervaagd is het nog als nieuw en werkt prima dus vernieuwing was geen optie. Het is meer een cosmetisch probleem, het oogt niet zo netjes als op div. toetsen geen aanduiding meer zichtbaar is.

Antwoord Logitech: nee, losse toetsen zijn niet leverbaar, waarop ik aangaf dat ik dan wel op zoek ging naar een nieuw systeem van Logitech bijv. de S510 die nu her en der aangeboden wordt voor 70 euro hoewel het vergelijkbare type 2 jaar terug 250 euro kostte, mijn MX toen 135 euro.

Eerder al had de heer E. Hein van Logitech via de nummers op het board uitgezocht hoe oud het board werkelijk is. Is 2003 aan de winkelier geleverd, door mij in 2004 gekocht.

De heer E.H vroeg mij even te wachten en kwam terug met de mededeling dat zij mijn toetsenbord incl. toebehoren omruilen voor het huidige type, regelen dit rechtstreeks omdat de toenmalige leverancier failliet is. Het enige wat ik moet doen is, uiteraard voor eigen rekening, t.z.t. wat onderdelen van mijn TB en toebehoren naar Logitech Zwitserland sturen zodat het TB onbruikbaar wordt, logisch!.

Ik heb veel negatieve verhalen gelezen over de slechte, gebrekkige of NON afwikkeling van (garantie)klachten en wil kwijt dat er ook bedrijven zijn die wel een goede service bieden, zelfs na de garantieperiode.

IMO, BESTE TROS RADAR is dit een warme douche waard. :!: :)

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door joopataa »

Zeker ook het vermelden waard als de service wel goed is.
Nu is Logitech een bedrijf wat redelijk gunstig bekent staat en met kwaliteitsartikelen werkt. Zo zie je, Je betaalt iets meer maar dan heb je ook wat! Succes met je nieuwe toetsenbord.

Joopat :D

tm030614
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 mar 2006 22:44

Re: [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door tm030614 »

Logitech heeft inderdaad goede service zolang het niet verder hoeft te gaan dan 'omruilen'.
Product kapot, je krijgt meteen een nieuwe. Doen ze totaal niet moelijk over.

Maar wat als je een product hebt dat een structurele productfout bevat...? Dan word het voor Logitech al een stuk moeilijker.

Lees hieronder het hele verhaal op tweakers.net over welke problemen wij hebben om tot een oplossing te komen m.b.t onze ploppende Z-5500 speakerset.

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 4#25272664

Sjo.erd
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 mar 2006 04:08

Re: [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door Sjo.erd »

Vraag ik me toch af wat voor agressief spul jij op je toetsenbord loslaat? Normaal gesproken zou de opdruk van die toetsen absoluut niet mogen vervagen. Netjes van Logitech dat ze hem voor een nieuw model omruilen hoor maar toch een vreemde zaak. Er zijn nog zat toetsenborden in omloop die al zeker 10 jaar oud zijn die nog perfect werken en waar de opdruk nog prima opzit.

Oh enne, maakte het toetsenbord ook ploppende geluiden?

MightyMouse
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2006 21:27

Re: [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door MightyMouse »

Ik kan dit bevestigen, de service althans. Ik had een 2e hands muis (G7) gekocht die niet helemaal lekker liep. Even de servicelijn gebeld (0102438898) en een nieuwe gekregen zonder bon!

Dat noem ik nou een waterdichte service! :!:

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: [b]Service Logitech is een warme douche waard[/b]

Ongelezen bericht door joopataa »

Toch zijn de nieuwe toetsenborden niet helemaal meer zoals vroeger! De oude borden zijn er soms na 10 jaar nog goed uit maar laatst had ik met een nog geen 2 maanden oud toetsenbord , de logitech G15 hetzelfde. De opdruk verdween.Nu zijn er op google.nl diverse site 's te vinden waarop dit probleem word belicht en het schijnt een produktiefout te zijn. Ook hier geen enkel probleem, het bord werd kosteloos en snel verwisseld voor een nieuwe!

Joopataa

Gesloten