LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rookwolk uit de dvd speler

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door elwintje »

wij kochten een dvd speler van het merk boxford, en er kwam spontaan een rookwolk uit tijdens het film kijken en de dvd speler was kapot we hadden hem gekocht in april bij de blokker dus we hebben nog garantie erop. 24 maanden
denken jullie dat de blokker ons wilt helpen?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

bij het lezen van de titel moest ik toch wel een beetje lachen... ik heb het nl altijd over dat dingen spontaan beginnen te roken als ze vragen "zou het werken?..." dan zeg ik meestal.. "Nah als er rook uit komt werkt het niet :lol:" maar ok euhm...

ff serieus dan maar... als het goed is moeten ze je zelfs helpen, als je het bonnetje nog hebt dan ;) of ze sturen je naar de fabrikant (wat ik denk dat ze gaan doen)....

maar zoals het spreekwoord luid... "nooit geschoten is altijd mis"... en hij is toch al stuk.. ja kun je krijgen Nee heb je al ;) of...was dat nou andersom.. affin gewoon terug brengen zij blijven in principe gewoon de verkopende partij waarbij je terug kunt als het stuk is. :lol:

alfatrion
Berichten: 21913
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door alfatrion »

De rook wijst er op dat de interne bedrading in de fix is gevlogen. Het product is waarscheinlijk compleet vernield. U staat in uw recht als u vervanging eist. Blokker mag dit niet weigeren.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waarom ga je niet eerst bij de Blokker vragen?

Het ding is 4 maand oud, NATUURLIJK heb je dan recht op garantie, zeker als er rook uit komt! Sjongejonge...

Toolboy

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik sluit mij bij m`n voorganger aan gewoon even naar blokker gaan.
Deze doen niet zo moeilijk.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door Martin1976 »

precies, gewoon naar Blokker gaan, die doen niet zo moeilijk! Met bon en apparaat.

Cindy1982
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 aug 2006 16:53

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door Cindy1982 »

Beste elwintje,

Zelf ben ik werkzaam bij de blokker.
Als je je aankoopbewijs en de dvd speler mee terug neemt naar de blokker winkel waar je hem gekocht hebt of een andere, dan krijg je een andere dvd speler.
De regel voor electrische apparaten bij blokker is als volgt:
Apparaten onder de €50.00 worden binnen de 12 (!!) maanden garantie direct vervangen en boven de €50.00 opgestuurd ter reparatie.
Maar mocht ik ooit een apparaat boven de vijftig euro ontvangen wat spontaan in brand is gevlogen krijg je zonder opsturen een nieuwe mee, omdat het personeel dan zelf ook wel kan begrijpen dat het beestje niet meer te repareren is! Met daarbij een nieuwe kassabon voor een nieuw jaar garantie!
Veel succes!

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: rookwolk uit de dvd speler

Ongelezen bericht door elwintje »

BEdankt voor je berichtje prinses cindy
mvg

Gesloten