LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiepark de Berckt in baarlo

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
poppetje32
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2012 12:16

Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door poppetje32 »

Hallo,

Wij zijn van 27 t/m 30 april 2012 naar vakantiepark de Berckt geweest van de Oostappengroep.

Het begon al de dag van aankomst. We zijn aangekomen kregen een pager in de hand geduwd en moesten uren wachten voor we ons mochten inchecken. Je kreeg 4 koffiemunten voor in het totaal 12 personen en je moest met je kinderen en je honden maar blijven zitten wachten tot je werd opgepiept. Dramatisch dus als je uren zit te wachten. Dan heb je dus al geen goede zin.

Dan ga je met je 4 koffiemunten voor 12 personen naar het drakennest. We gaan daar met 12 personen en 4 honden zitten, en maar wachten en maar wachten. Niemand die de bestelling op komt nemen. Van ellende ben ik maar na een half uur naar binnen gelopen. Daar werd mij gezegd dat ze iemand zouden sturen. Daar hebben we weer 15 minuten op gewacht. Dan zitten we al op 45 minuten. Eindelijk kwam er dan iemand aangelopen. We bestelden 6 koffie 2 cola en 4 fristi. Na weer 15 minuten te hebben gewacht kwam eindelijkkkkkkkkkk de koffie. Dan zitten we al op een uur. De rest kwam 10 minuten later. Dus uiteindelijk hebben we een uur en 10 minuten moeten wachten op 6 koffie 2 cola en 4 fristi!!!

Toen we ons uiteindelijk mochten inchecken werd ons niet verteld dat we hondenpasjes nodig hadden en over de parkeergelegheid van de 2de auto. Dat werd ons verteld door de mevrouw die de slagboom bewaakte. Dus we konden weer helemaal terug voor die pasjes en parkeerkaart.

Aangekomen in de caravan bleek het slotje van de badkamer stuk te zijn. Dus weer helemaal terug naar de receptie voor dat te melden. Uiteindelijk een dag later kwamen ze eens kijken naar dat slotje. Dat bleken ze niet gelijk te kunnen maken omdat ze het niet bij zich hadden. Een dag later kregen we te horen dat ze er dinsdag voor zouden langskomen. Nou dat had dus geen nut want maandag gingen we al weg.

Vrijdag avond gingen we weer naar het drakennest. En u raadt het al. EEN DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Drankjes kon je weer uren op wachten. Dus ben ik maar naar de bar gegaan. Daar heb ik de drankjes besteld. Ik heb ze 5 x moeten doorgeven. Steeds werd er weer wat vergeten en het ging over 12 drankjes. Vervolgens mochten we niet al wat drankjes naar de tafel brengen. Want als ze op de bar bleven staan was het makkelijker tellen?????????? Nou na nog eens 5 minuten te hebben zitten klooien met de kassa konden we betalen. Op ons teruggeld hebben we ook nog eens 5 minuten moeten wachten dus zo makkelijk tellen was het niet.

Voor de flipperkast het tafelvoetbal en kluisjes bij het zwembad moest je 50 cent hebben. Een drastisch kleingeld tekort was er ook. Want je kon haast nergens 50 cent vinden. Zondagmiddag wilden de kinderen lekker een pannekoek gaan eten. Dus we gaan zitten op het terras om 15.30 voor een lekkere grote pannekoek en poffertjes. Nou u raadt het al !!!!!!!!!!!! Niet mogelijk alleen lunchgerechten of de kinderkaart. Je zit in een familiepark waar het onmogelijk is om om 15.30 's middags een portie poffertjes te bestellen. De Bar ging pas om 12 uur open voor drinken te halen en je kon pas vanaf 17u een pannekoek eten??????? Waar hebben we het hier in godsnaam over? En dan een bar die pas om 12 uur open gaat. Terwijl de speeltuin voor het drakennest ligt. Daar zitten ouders met hun kinderen al rond 10 uur 'smorgens. Waar he gewoon geen kop koffie kunt bestellen! We hebben dit ook doorgegeven aan de restaurantmanager. Deze schuift het op dat het van hogere hand zo wordt doorgegeven en dat dat overal zo is. En dat er zieken zijn en nu uitzendkrachten werkten en studenten. Dat is niet ons probleem. Wij willen gewoon goede service voor ons geld. Een ijsje is pas mogelijk vanaf 13 u! Kom op zeg! En dan een bar die om 23 u al sluit waar je er haast uitgesmeten wordt als je nog aan je fles wijn zit. En vervolgens is er geen hol meer te beleven.

Om het kort samen te vatten was het werkelijk een zooitje ongeregeld. Het was vreselijk. Je verheugt je om lekker een lang weekend je zorgen opzijn te kunnen zetten en vervolgens zit je je alleen maar te ergeren aan de slechte service die je krijgt. Het enige van het park wat echt leuk was, dat was het animatieteam. Petje af voor deze hele leuke mensen!

Het is beslist geeeeeeeeeeeen aanrader mensen!!!

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Winterman »

poppetje32 schreef:We bestelden 6 koffie 2 cola en 4 fristi.
Wat water voor die honden vond je niet nodig?

poppetje32
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2012 12:16

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door poppetje32 »

dat was het enige wat er wel standaard klaar stond :)

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Tjonge, en je was zelf niet zo helder om zelf te zorgen voor een bak water: neem een dienblad, vul wat glazen met water en klaar.
:lol:
Wat een mopperaar, het zou allemaal verboden moeten worden, ik zou een ingezonden brief naar de krant sturen, kamervragen, parlementaire enquete starten. Stoppen die handel. Weg ermee. Begin een politieke partij. Op de zeepkist. Aan de schandpaal!!
:lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Jolijn »

Het is beslist geeeeeeeeeeeen aanrader mensen!!!
Nee, dat blijkt uit je verhaal.
Zo zou ik ook niet op vakantie willen.

poppetje32
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2012 12:16

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door poppetje32 »

zusjej21 schreef:Tjonge, en je was zelf niet zo helder om zelf te zorgen voor een bak water: neem een dienblad, vul wat glazen met water en klaar.
:lol:

Ik weet niet waar je op doelt maar het gaat hier niet over een bak water

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Sja ze zijn dan ook wel eens voorbij gekomen bij 'red mijn vakantie'.

poppetje32
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2012 12:16

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door poppetje32 »

Ja dat zag ik toen ik terug kwam ook toen ik verder ging googlen :shock:

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

poppetje32 schreef:Ja dat zag ik toen ik terug kwam ook toen ik verder ging googlen :shock:
Dus de open deur voor de volgende keer, eerst verder googlen dan pas boeken.

zusjej21
Berichten: 171
Lid geworden op: 19 okt 2011 22:11

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door zusjej21 »

Je hebt een hond lees ik. Je hebt zelf uren moeten wachtend op je drinken. Heeft je hond al die tijd dan niks gehad? Daar lusten de honden geen brood van. :D

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

zusjej21 schreef:Je hebt een hond lees ik. Je hebt zelf uren moeten wachtend op je drinken. Heeft je hond al die tijd dan niks gehad? Daar lusten de honden geen brood van. :D
Zoals ik het lees, stond water voor de honden wel standaard klaar..

Een tweetal berichten achtereenvolgend.
Winterman schreef:Wat water voor die honden vond je niet nodig?
poppetje32 schreef:dat was het enige wat er wel standaard klaar stond :)

poppetje32
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2012 12:16

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door poppetje32 »

Eindelijk iemand die leest :lol:

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Winterman »

Iedereen leest, alleen niet jouw verhaal :mrgreen:

Klachten over de Oostappengroep zijn nogal saai leesvoer. Je zou bijna gaan denken dat het steeds dezelfden zijn die ze schrijven.

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door WillemLW »

Als dit nou bij een 5-sterrenhotel gebeurde, zou ik je begrijpen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door Har06 »

WillemLW schreef:Als dit nou bij een 5-sterrenhotel gebeurde, zou ik je begrijpen.
Dus de Berckt mogen kunnen hun gang gaan omdat het geen 5 ***** hotel is ??? vreemde reactie?,
wij zijn met de kids een paar maal bij de Berckt geweest erna niet meer ivm de vele polen in het zwembad, matig restaurant en ingekorte openingstijden van het zwembad, hoe het park ernu uitziet weet ik niet, een paar jaar geleden is daar nog een filmploeg van : hoe redt ik mijn vakantie geweest :wink:
Laatst gewijzigd door Har06 op 23 jul 2013 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

MaGeKa
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2013 18:06

Re: Vakantiepark de Berckt in baarlo

Ongelezen bericht door MaGeKa »

Vorige week zijn wij ook hier geweest. Op zich is het park wel wat voor kleinere kinderen tussen 5 en 12 jaar zeg maar. Zwembad is schoon, caravan was schoon. Het is wel wat vol allemaal, man op man en daar moet je van houden. Op wat stukken lijkt het op een asielzoekerscentrum ipv een vakantiepark. Toen we bij de balie stonden kwam er een vrouw klagen over geluidsoverlast van Polen die de hele nacht muziek aan hadden staan en zaten te zingen. Hebben wij gelukkig geen last van gehad. De caravan die wij hadden was voor 6-8 personen maar we moesten er niet aan denken om hier met meer dan 4 personen in te moeten. Het terras van de cafetaria is aan de kleine kant, het park heeft wat achterstallig onderhoud en her en der onkruid of vies van buiten. Toen we de sleutel wilden inleveren wilden we hierna om 10.00 uur nog gaan zwemmen, de badmeesters kwamen echter om 10.15 uur pas aanzetten, er stonden wel 40 a 50 man te wachten, slechte zaak dus! Verder wel een goed weekend gehad.

Gesloten