LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

Julie4444 schreef:
moederslink schreef: Zie mijn reactie op Berndv ..... :D
Ik ga verder niet strijden om het strijden en ts hoeft m.i. niet weer en nog een x afgebrand te worden , dus wat mij betreft " case closed " .
Niet mijn intentie je af te branden. Mag ik je met een virtuele apology weer blussen? :mrgreen:

Dat mag jij!

@ julie4444, ook jij dank je wel voor je reacties!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door moederslink »

Julie4444 schreef:
moederslink schreef: Zie mijn reactie op Berndv ..... :D
Ik ga verder niet strijden om het strijden en ts hoeft m.i. niet weer en nog een x afgebrand te worden , dus wat mij betreft " case closed " .
Niet mijn intentie je af te branden. Mag ik je met een virtuele apology weer blussen? :mrgreen:
Dat mag , uiteraard......" zouden meer mensen moeten doen " , zou een goede boost voor dit forum kunnen betekenen :wink:

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

moederslink schreef:
Julie4444 schreef:
moederslink schreef: Zie mijn reactie op Berndv ..... :D
Ik ga verder niet strijden om het strijden en ts hoeft m.i. niet weer en nog een x afgebrand te worden , dus wat mij betreft " case closed " .
Niet mijn intentie je af te branden. Mag ik je met een virtuele apology weer blussen? :mrgreen:
Dat mag , uiteraard......" zouden meer mensen moeten doen " , zou een goede boost voor dit forum kunnen betekenen :wink:

That's the spirit!!

Wat mij betreft is het hiermee klaar.
Kun je een topic 'sluiten' o.i.d.?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door berndv »

@moederslink maakt niet uit, vond het wel mooi dat je anderen vraagt om even rustig alle reacties door te lezen en net die ene over het hoofd zag.

Heb het topic de afgelopen dagen met interesse gevolgd. Over 2 weken vertrek ik naar een Oostappen park, Hengelhoef in Belgie. In de afgelopen jaren ben ik ook vaker op parken van oostappen geweest. Mijn eerste ervaring daarmee is al weer een kleine 18 jaar geleden, toen heette Prinsenmeer nog gewoon Camping Oostappen en hadden ze net hun tweede park er bij gekocht. Ik heb eigenlijk nooit echte problemen ervaren op hun parken, maar misschien ligt mijn verwachting ook niet zo hoog. Ik heb ook parken van roompot bezocht, waar ik soms de huisjes aftandser vond dan sommige verblijven op Oostappen. Misschien heb ik altijd geluk gehad en altijd een goed huisje gehad. Ik ga het meemaken.

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

berndv schreef:@moederslink maakt niet uit, vond het wel mooi dat je anderen vraagt om even rustig alle reacties door te lezen en net die ene over het hoofd zag.

Heb het topic de afgelopen dagen met interesse gevolgd. Over 2 weken vertrek ik naar een Oostappen park, Hengelhoef in Belgie. In de afgelopen jaren ben ik ook vaker op parken van oostappen geweest. Mijn eerste ervaring daarmee is al weer een kleine 18 jaar geleden, toen heette Prinsenmeer nog gewoon Camping Oostappen en hadden ze net hun tweede park er bij gekocht. Ik heb eigenlijk nooit echte problemen ervaren op hun parken, maar misschien ligt mijn verwachting ook niet zo hoog. Ik heb ook parken van roompot bezocht, waar ik soms de huisjes aftandser vond dan sommige verblijven op Oostappen. Misschien heb ik altijd geluk gehad en altijd een goed huisje gehad. Ik ga het meemaken.
Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie!
Dat wij het niet hebben getroffen, wil niet zeggen dat jij het ook niet zult treffen.
Laat even weten hoe je het hebt gehad en vergeet geen recensie op Zoover te schrijven. Elke slechte is er eentje. Maar elke goede ook!!!
Ze zijn beide belangrijk om een beeld te vormen van een vakantiepark.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door moederslink »

KaatjesTopic schreef:Kun je een topic 'sluiten' o.i.d.?
@Kaatje
als er niet meer wordt gereageerd bloedt zo.n topic vanzelf dood :wink: , maar je kunt zo.n verzoek ook bij de moderatie neerleggen.
berndv schreef:@moederslink maakt niet uit, vond het wel mooi dat je anderen vraagt om even rustig alle reacties door te lezen en net die ene over het hoofd zag.
@berndv
8) ja ik was iets te " rap" met mijn reactie.
Desalniettemin zou ik het sowieso toejuichen wanneer mensen minder snel in de pen klimmen waardoor reacties misschien wat genuanceerder neergepend kunnen worden. ( telt soms ook voor mijzelf :P )
Nou Berndv , alvast een fijne vakantie en misschien horen we jouw ervaring ook nog?

Moneyman
Berichten: 30104
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zo, nu deze discussie alhier mooi en vreedzaam is beëindigd, wil ik hier nog een kleine anekdote aan toevoegen die ik tot nu toe (om de discussie zuiver te houden) niet gemeld heb. Afgelopen zaterdag was ik toevallig op Rivièra Beach, omdat een kennis van ons daar al jarenlang een vaste staanplaats heeft. Als je daar heen rijdt, valt je pas op hoe dicht de camping tegen het festivalterrein aan ligt. En er worden enorme festivals gehouden, zowel seculier (zoals Defqon ea als christelijk (New Wine, Opwekking). Het verschil in mate van overlast tussen die groepen is overigens enórm...

Wij zaten een biertje te drinken bij mijn kennis, toen één van de buren even aanschoof en gnuivend vertelde dat haar vriendin, die toevallig in het weekend van Defqon met haar gezin een huisje had gehuurd, er helemaal geen last van had gehad. Maar toen ze via via hoorde dat er mensen gecompenseerd werden, is ze ook gaan klagen, met dezelfde welbekende waardebon als gevolg. En die kan ze prima gebruiken, want ze logeert er regelmatig... Oftewel: ook bij dit soort issues zijn de mensen die er een slaatje uit willen slaan er als de kippen bij...

Los daarvan heb ik op die camping vooral heel veel plekken gezien waar ik never nooit zou willen staan, en zeker niet voor de prijzen die je betaalt. Een caravan met het terras pál langs een doorgaande weg naar het zwembad, met dus de hele dag mensen pal langs je? € 706,00 per week... :shock:

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

Moneyman schreef:Zo, nu deze discussie alhier mooi en vreedzaam is beëindigd, wil ik hier nog een kleine anekdote aan toevoegen die ik tot nu toe (om de discussie zuiver te houden) niet gemeld heb. Afgelopen zaterdag was ik toevallig op Rivièra Beach, omdat een kennis van ons daar al jarenlang een vaste staanplaats heeft. Als je daar heen rijdt, valt je pas op hoe dicht de camping tegen het festivalterrein aan ligt. En er worden enorme festivals gehouden, zowel seculier (zoals Defqon ea als christelijk (New Wine, Opwekking). Het verschil in mate van overlast tussen die groepen is overigens enórm...

Wij zaten een biertje te drinken bij mijn kennis, toen één van de buren even aanschoof en gnuivend vertelde dat haar vriendin, die toevallig in het weekend van Defqon met haar gezin een huisje had gehuurd, er helemaal geen last van had gehad. Maar toen ze via via hoorde dat er mensen gecompenseerd werden, is ze ook gaan klagen, met dezelfde welbekende waardebon als gevolg. En die kan ze prima gebruiken, want ze logeert er regelmatig... Oftewel: ook bij dit soort issues zijn de mensen die er een slaatje uit willen slaan er als de kippen bij...

Los daarvan heb ik op die camping vooral heel veel plekken gezien waar ik never nooit zou willen staan, en zeker niet voor de prijzen die je betaalt. Een caravan met het terras pál langs een doorgaande weg naar het zwembad, met dus de hele dag mensen pal langs je? € 706,00 per week... :shock:

OMG, wat een briljante actie van die vriendin. Zo zie je maar weer hoe verschillend mensen zijn en het woord overlast heel betrekkelijk is.

Had Ik het maar geweten, dan had ze mijn waardebon zo kunnen hebben. :wink:
Nu heb ik 'em niet meer... :-(

Leuk dat je dit hebt gedeeld!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moneyman schreef:Los daarvan heb ik op die camping vooral heel veel plekken gezien waar ik never nooit zou willen staan, en zeker niet voor de prijzen die je betaalt. Een caravan met het terras pál langs een doorgaande weg naar het zwembad, met dus de hele dag mensen pal langs je? € 706,00 per week... :shock:
Serieus? Ik ben net een 8-dagen buitenland vakantie gehad in een appartement met: keuken, woonkamer, badkamer met douche en bad, 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden... voor €640 plus stroomkosten.

Waarom zou je voor zo'n bedrag op een camping willen zitten? :shock:

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

Julie4444 schreef:
Moneyman schreef:Los daarvan heb ik op die camping vooral heel veel plekken gezien waar ik never nooit zou willen staan, en zeker niet voor de prijzen die je betaalt. Een caravan met het terras pál langs een doorgaande weg naar het zwembad, met dus de hele dag mensen pal langs je? € 706,00 per week... :shock:
Serieus? Ik ben net een 8-dagen buitenland vakantie gehad in een appartement met: keuken, woonkamer, badkamer met douche en bad, 2 slaapkamers met tweepersoonsbedden... voor €640 plus stroomkosten.

Waarom zou je voor zo'n bedrag op een camping willen zitten? :shock:
Het wordt er toch echt voor betaald Julie. Er zullen echt mensen zijn die daar een fijne vakantie hebben. Als je mijn overnachting van 87,50 euro doorrekent is dat ook 525 euro voor 6 nachten. En dat in het voorseizoen. Voor dat geld ga ik liever ook naar het buitenland. Als je op de site van Oostappen kijkt, ziet het er wel heel mooi uit hoor. Dat is een goed visitekaartje. Maar de recensies liegen er niet om. Heb uit nieuwsgierigheid nog even op Zoover gekeken. Heel wisselvallig de recensies. De waarheid zal in het midden liggen.

Moneyman
Berichten: 30104
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kaatje, heb je toevallig die houten "huisjes" met groen tentdak gezien? Twee slaapkamers en een minikeukentje, geen douche of toilet, maar "gelukkig" wel pal tegen het toilet- en douchegebouw, en dat kost je dus ook dik 700 euro per week nu... :shock:

Als ik dat ook even afzet tegen de woonboerderij die ik een paar weken geleden in Zuid-Frankrijk had: van alle gemakken en apparatuur voorzien, drie slaapkamers, ruime keuken, ruime badkamer, grote veranda, een tuin van 2000 m2, twee zwembaden waarvan ''een van 5x10, speeltoestellen, trampoline, schommels, en dat zonder het te hoeven delen, voor € 530,00 per week... dan hoef ik niet heel lang na te denken ;-)

Haha ik hoop dat je iemand blij gemaakt hebt met die bon ;)

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door berndv »

@moneyman, heb je rechstreeks bij oostappen gekeken of via een boekingssite? Wat ik gehuurd heb op hengelhoef zou volgens de site van oostappen ook een dikke 600 euro kosten, via de site waar ik geboekt heb ongeveer de helft

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Boesta »

Har06 schreef:
Julie4444 schreef:
KaatjesTopic schreef:- Op mijn slechte recensie op Zoover is door Oostappen een reactie richting Zoover gestuurd met de mededeling dat ik alleen maar een hoge compensatie wil en dat ik dat op die manier wil afdwingen. Die heb ik vandaag (9 augustus) ontvangen. Iedereen weet al en vooral Oostappen dat ik nergens recht op heb. Die reactie naar Zoover toe is niet gepast en heeft niets met mijn recensie te maken. Alleen maar om een slechte recensie weg te poetsen.
Wat was dan je doel, als dit niet zou zijn om een betere of hogere compensatie te krijgen?
KaatjesTopic schreef:In diezelfde reactie staat ook dat de waardebon in alle vakanties geldig is. Ook dit is foute informatie richting Zoover. De bon is helemaal niet geldig in alle vakanties, maar alleen in de herfstvakantie.
Dat is questionable, maar feit blijft dat de compensatie hoger is dan het oorspronkelijk afgenomen product, en zodoende dus gewoon prima coulance is.

Wat is nu eigenlijk het probleem?
snap jij dat niet ?? lees de topic en alle lijntjes eens op je gemak door en oordeel dan :roll:
Kunt u nu eindelijk eens op gaan ophouden met uw vervelende niet ter zake doende reacties!? Dit zijn enkel persoonlijke aanvallen en niet toegestaan op dit forum. U vervuild dit forum met uw vele ONZIN berichten. U lijkt wel een klein kind dat zijn/haar gelijk probeert te halen....

Moneyman
Berichten: 30104
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

berndv schreef:@moneyman, heb je rechstreeks bij oostappen gekeken of via een boekingssite? Wat ik gehuurd heb op hengelhoef zou volgens de site van oostappen ook een dikke 600 euro kosten, via de site waar ik geboekt heb ongeveer de helft
Ik heb gewoon direct bij hen gekeken. Allicht dat er op de een of andere veilingsite (zoals vakantieveilingen) goedkopere versies langskomen, maar toch... dit zijn dus de originele prijzen.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Boesta »

KaatjesTopic schreef:
Moneyman schreef:Je miskent dat de beschikbare informatie van moment tot moment kan veranderen. Dat afdoen als leugens, op het verkeerde been zitten, misleidende informatie verstrekken vind ik veel te kort door de bocht. Je lijkt vast te zitten in je eigen visie op de situatie.
Sander kan geen andere informatie hebben dan de juridische afdeling lijkt mij. Ik heb een brief waarin staat dat er geen meldingen waren van andere gasten. Hier lees ik iets heel anders... En natuurlijk heeft iedereen zijn/haar visie op bepaalde situaties.

Als je het gevoel krijgt dat er informatie is achtergehouden, ziet dat mensen van Oostappen zelf andere informatie verstrekken, dan word mijn visie daar ook weer door bepaald. Ik heb overigens nergens iemand van leugens beschuldigd.

Ik had het al losgelaten, totdat ik zag dat Oostappen zelf op mijn topic had gereageerd.
En nieuwsgierig als ik ben, wilde ik toch even kijken. Nu al spijt van eigenlijk :lol: :lol: :lol:

Waarschijnlijk hebben die andere 9 mensen niet geklaagd bij juridische zaken omdat zij de aangeboden waardebon een juiste compensatie vonden en dus geen reden hadden om hun klacht door te zetten naar de juridische afdeling van het vakantiekamp.

U kunt niet zomaar aannemen dat de andere 9 precies dezelfde gedachte hebben als u. Als dat zo was had u er vast wel 1 of meerdere tegengekomen op diverse fora...

U zegt ook dit: "Mijn doel is mensen te informeren zodat zij leren van mijn 'fouten' en te vertellen hoe ik mijn bezoek aan Oostappen heb ervaren en die was zoals al heel duidelijk is niet erg goed."

Nu dat is u inmiddels goed gelukt.Maar u blijft maar doorgaan met enkel veel van hetzelfde. Waar houd het "informeren" over uw slechte ervaring op en wordt het bashen van het vakantiepark...?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door berndv »

@moneyman ik bedoelde geen veilingssites, dan had ik dat wel gezegd. Daar boek ik ook eigenlijk liever geen vakanties. Ik bedoelde sites als bungalows.nl, bookings.com en dergelijke, de online reisbureaus zeg maar. Vreemd genoeg biedt oostappen zelf inderdaad gigantische prijzen als je rechstreeks bij hen boekt.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Boesta »

moederslink schreef:
KaatjesTopic schreef: Mijn doel is mensen te informeren zodat zij leren van mijn " fouten "
Compensatie was al lang van de baan , dus mijn intentie kan nooit geweest zijn om een betere of hogere compensatie te krijgen
Brahms schreef: Je claim is echt van de zotte. Ver van de realiteit om zo iets te willen claimen.
Ik denk ook zomaar dat daar de kern zit van het topic probleem. Je verwachtingen van een relatief erg goedkoop park, lage overachtingskosten, maximaal comfort en het idee van een enorme schade vergoeding.
Er was geen claim , laat staan er op uit zijn om een enorme schadevergoeding te verkrijgen . Er wordt in geen enkele reactie aangegeven dat ts een enorme schadevergoeding verwacht/ eist.. :x
Zij had het alleen graag van te voren willen weten .
In een eerdere reactie geef ik ook al aan dat ook ik nu gewaarschuwd ben en van te voren goed zal informeren of er een event o.i.d plaatsvindt.
TS verwachte toch echt wel een over de top vergoeding "overnachting, kaartjes Walibi van 27 juni, hondenpension en opgenomen vrije dag. " dat noem ik buiten proporties. Ik weet niet wat haar verwachtingen waren. Maar erg hoog kunnen die niet geweest zijn. TS had zich vooraf geïnformeerd op diverse fora en had wel degelijk gezien dat het nu niet echt een top vakantiepark is. Maar ze heeft bewust (omdat het gemiddelde cijfer boven een 6 uitkwam) toch voor dit zeer goedkope vakantiepark gekozen. Waar kun je met een heel gezin wel luxueus overnachten voor nog geen €90.?

Ze wisten waar ze aan begonnen en hebben dus bewust voor dit niet al te goed bekend staande vakantiepark gekozen. Tja als het dan tegenvalt moet je niet als een klein kind gaan lopen zeuren en onredelijke eisen gaan stellen.

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

Moneyman schreef:Kaatje, heb je toevallig die houten "huisjes" met groen tentdak gezien? Twee slaapkamers en een minikeukentje, geen douche of toilet, maar "gelukkig" wel pal tegen het toilet- en douchegebouw, en dat kost je dus ook dik 700 euro per week nu... :shock:

Als ik dat ook even afzet tegen de woonboerderij die ik een paar weken geleden in Zuid-Frankrijk had: van alle gemakken en apparatuur voorzien, drie slaapkamers, ruime keuken, ruime badkamer, grote veranda, een tuin van 2000 m2, twee zwembaden waarvan ''een van 5x10, speeltoestellen, trampoline, schommels, en dat zonder het te hoeven delen, voor € 530,00 per week... dan hoef ik niet heel lang na te denken ;-)

Haha ik hoop dat je iemand blij gemaakt hebt met die bon ;)

Nee niet gezien, de stacaravan was toen nog alleen te boeken. Wij zitten volgend jaar voor onze trouwdag gewoon in een hotel van een pretpark zelf. Mag jij raden welke? :wink:

KaatjesTopic
Berichten: 38
Lid geworden op: 04 aug 2016 11:47

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door KaatjesTopic »

Boesta schreef:
KaatjesTopic schreef:
Moneyman schreef:Je miskent dat de beschikbare informatie van moment tot moment kan veranderen. Dat afdoen als leugens, op het verkeerde been zitten, misleidende informatie verstrekken vind ik veel te kort door de bocht. Je lijkt vast te zitten in je eigen visie op de situatie.
Sander kan geen andere informatie hebben dan de juridische afdeling lijkt mij. Ik heb een brief waarin staat dat er geen meldingen waren van andere gasten. Hier lees ik iets heel anders... En natuurlijk heeft iedereen zijn/haar visie op bepaalde situaties.

Als je het gevoel krijgt dat er informatie is achtergehouden, ziet dat mensen van Oostappen zelf andere informatie verstrekken, dan word mijn visie daar ook weer door bepaald. Ik heb overigens nergens iemand van leugens beschuldigd.

Ik had het al losgelaten, totdat ik zag dat Oostappen zelf op mijn topic had gereageerd.
En nieuwsgierig als ik ben, wilde ik toch even kijken. Nu al spijt van eigenlijk :lol: :lol: :lol:

Waarschijnlijk hebben die andere 9 mensen niet geklaagd bij juridische zaken omdat zij de aangeboden waardebon een juiste compensatie vonden en dus geen reden hadden om hun klacht door te zetten naar de juridische afdeling van het vakantiekamp.

U kunt niet zomaar aannemen dat de andere 9 precies dezelfde gedachte hebben als u. Als dat zo was had u er vast wel 1 of meerdere tegengekomen op diverse fora...

U zegt ook dit: "Mijn doel is mensen te informeren zodat zij leren van mijn 'fouten' en te vertellen hoe ik mijn bezoek aan Oostappen heb ervaren en die was zoals al heel duidelijk is niet erg goed."

Nu dat is u inmiddels goed gelukt.Maar u blijft maar doorgaan met enkel veel van hetzelfde. Waar houd het "informeren" over uw slechte ervaring op en wordt het bashen van het vakantiepark...?
Euh ... Boesta ... Dit topic hadden we al met z'n allen al op een fijne manier afgesloten. M.a w. einde discussie. Je praat nu anderen na.

Moneyman
Berichten: 30104
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Oostappen Vakantieparken Rivièra Beach: Nooit meer

Ongelezen bericht door Moneyman »

berndv schreef:@moneyman ik bedoelde geen veilingssites, dan had ik dat wel gezegd. Daar boek ik ook eigenlijk liever geen vakanties. Ik bedoelde sites als bungalows.nl, bookings.com en dergelijke, de online reisbureaus zeg maar. Vreemd genoeg biedt oostappen zelf inderdaad gigantische prijzen als je rechstreeks bij hen boekt.
Ah, ok. Die heb ik niet bekeken, ik was gewoon nieuwsgierig toen ik die caravans daar hutje mutje langs de weg zag staan wat dat nou moest kosten. Iedere euro is er een teveel wat mij betreft.

@Kaatje: ik kan het wel raden :)

Gesloten