LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door eeliane »

Is er iemand bekend met die grote huisje die er zouden staan, Case Grande of zoiets.
En is het zwembad nog een beetje schoon want ik hoorde laatst dat dat inmiddels veel te wensen over laat...?
Graag uw informatie want Sun Parcs staat niet al te best bekend de laatste tijd, de rest van de huisjes zijn nog al verouderd en vaak vies vind ik.

keja
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:30

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door keja »

Ziet er prima uit het zwembad wordt om de 10 jaar schoongemaakt en er komen veel huisartsen :lol:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door eeliane »

Jaja, nou bedankt hoor, ik weet dat er altijd geklaagd is dat het er vies is, ben er zelf ooit eens geweest en vond alleen het zwembad leuk, de huisjes waren toen een zooitje.
Mijn vriendin wil er nu naartoe omdat ze zegt dat er een aantal leuke huisje zouden zijn onder de naam Case Grande, tja ik weet het niet , ben op zoek naar iemand die er geweest is, in die specifieke huisje dan, de rest kan ik zelf ook wel bedenken...

jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi Elianne

Ik vind sunparks Kempense Meren nog altijd een goed park tegen betaalbare prijzen.
De cottage's, casa's en luxe villa's zijn allemaal erg netjes.
Standaardhuisjes wat minder (soms wat kapotte dingen) die altijd gemaakt worden als je naar de receptie belt of loopt.
Comfort villa's zijn naar onze ervaring ook allemaal netjes.

groeten jermen

bierpiet
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 sep 2006 16:00

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door bierpiet »

he ik zie dat onze sunparks medewerker jermen er ook weer is, laat je niet misleiden hoor het is nog steeds een ouwe vieze bende bij sunparks .

Met nul komma nul service verlening, en zo mogelijk nog minder schoonmaak en onderhoud.

Hahha altijd lachen met jermen

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik was in Sunparcks in de Haene, echt een vies verwaarloosd park, het gras staat er 10 cm1 hoog, het zwembad is goor en het restaurant lijkt meer op een fritestent.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door eeliane »

We gaan al niet meer naar sunparks. Heb inmiddels nog meer negatieve dan positieve verhalen gehoord.

jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi bierpiet

Ik ben geen medwerker van sunparks alleen maar een jaarlijkse bezoeker van sunparks kempense meren Dus dat verhaaltje van jou word nu echt heel vervelend.
Het is gewoon een goed park als je de prijzen bekijkt!
vergelijk cp eens met sunparks en dan maak je je eigen keuze ofwel je gaat naar een duurder park (waar ik ook veel klachten over lees) of je gaat naar sunparks wat goedkoper is en neemt dan wat dingen op de koop toe zoals maar 1 restaurant open op een avond het is net waar je voor kiest.

groetjes jermen

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik ben geen medwerker van sunparks alleen maar een jaarlijkse bezoeker van sunparks kempense meren Dus dat verhaaltje van jou word nu echt heel vervelend.
Het is gewoon een goed park als je de prijzen bekijkt!
vergelijk cp eens met sunparks en dan maak je je eigen keuze ofwel je gaat naar een duurder park (waar ik ook veel klachten over lees) of je gaat naar sunparks wat goedkoper is en neemt dan wat dingen op de koop toe zoals maar 1 restaurant open op een avond het is net waar je voor kiest.
Zucht...dat zijn nou echt Nederlanders...voor een duppie op de eerste rang willen zitten.
Goedkoop op vakantie willen gaan maar wel het perfecte eisen...mensen zeur toch niet zo!
Ik ben al jaren een Sunparks vakantieganger en zal dat nog jaren blijven als het aan mij ligt.
Mijn stekkie is De Haan, ik ga er elk jaar met veel plezier naar toe en nee hoor, ik werk ook niet voor Sunparks.
Maar soms heb je van die mensen die wél graag gebruik maken van zo'n bungalowpark, waaronder ik.
Maar soms heb je ook gasten die hier graag klagen, maar in het park zelf de bek niet open (durven) trekken en ja, dan gebeurt er ook niets.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

De Haan bij Oostende ???,

Zie mijn eerder artikel over dit vervuild en onderkomen park langs een drukke verkeersweg met ernaast een sloopbedrijf.

Nee zelfs gratis wil ik er nooit meer komen. :twisted:

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hoe kom je er in godsnaam bij dat het langs een drukke verkeersweg ligt? Om bij die weg te komen moet je eerste een flink stuk bos door.
Oke, ik geef toe, het is een rotweg, je moet er oversteken om bij de zee te kunnen komen, maar het ligt zeker niet bij het park!
En het spijt me, maar een sloopbedrijf heb ik in die ruim 10 jaar dat ik er kom nog nooit gezien, wel andere campings.
En vervuild is het zeker niet, het park is netjes onderhouden, de huisjes zijn schoon (althans die van ons) en de tuin lag er heel netjes verzorgd bij.
Je kunt mij dus vertellen wat je wilt, ik ben en blijf een zeer tevreden Sunparks gaste.....

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

Nicole, die zg bosweg van jouw wordt door veel auto,s over heen gesjeesd.

De camping ernaast ligt vol met halve gesloopte stacaravans.

Neem jij een grasmachine mee >>>om de camping te maaien?.

Het zwembad en de aansluitende bistro-frtitestent is vuil, van het zwembad bladdert de verf af.

Wij praten toch over dezelfde Sunparcks bij de Haene nabj Oostende ???, vreemd dat wij met 10 volwassenen dit allemaal een goor park vonden.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi Nicole

Ik ben ook een trouw bezoeker van sunparks en ik vind eht ook een prima park hoor. word alleen zo moe van al dat commentaar hier, oftewel je bent mederwerker als je ook positieve dingen schrijft of je zit gewoon te liegen pfffffffff
Wij gaan al jaren naar sunparks kempense meren en het bevalt ons en onze twee kinderen so what?


groetjes jermen

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

De Kempense meren ken ik nog niet, wij gaan al ruim 10 jaar trouw elk jaar naar De Haan (inderdaad bij Oostende) en het bevalt ons prima.
We zijn één keer naar Vielsalm geweest maar dat viel ons tegen. Dat was in de tijd voordat Sunparks het park opknapte.
Wij houden erg van de zee én van De Haan en we genieten elk jaar volop met onze kinderen van onze vakantie daar.

En klagers heb je overal..of het nu gaat om Sunparks, Centerparcs, Landal of welk park dan ook....er is altijd wel iemand die het niet bevalt.
Dat mag, maar ga ons er dan niet van "beschuldigen" dat wij daar werken.
We zijn gewoon gezinnen die wél van Sunparks genieten, mogen wij? ;)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

Nicole, jij gaat al 10 jaar naar het verwaarloosd sunpark bedrijf in de Haan???, niet te geloven en doet mij aan een woonwagenpark denken,echt slecht onderhouden en smerig.
Laatst gewijzigd door Laurent op 09 dec 2006 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Nicole, jij gaat al 10 jaar naar het verwaarloosd sunpark bedrijf in de Haene???, niet te geloven en doet mij aan een woonwagenpark denken,echt slecht onderhouden en smerig.
Wat heb jij toch met De Haene? Het heet gewoon De Haan hoor :roll:
En ja...ik kom daar al ruim 10 jaar en nog steeds naar volle tevredenheid.
De verhalen worden steeds erger hier....woonwagenpark? Smerig?
Tjonge jonge...dan verbaasd het mij toch telkens weer dat het zo druk is daar als wij komen.
Maar oke...zodra ik een slecht onderhouden, smerig huisje heb, zal ik het hier neerzetten oke? Maar ik ben bang dat je dan nog heel lang moet wachten ;)
Maar aan de andere kant...ik lees zelden tot nooit iets positiefs van jouw kant Laurent, dus ga ik mij hier ook niet druk om maken.
Daarbij laat ik mij door niemand vertellen wat ik van Sunparks moet denken...dat oordeel heb ik lang geleden al geveld.

Nog één ding Laurent....jij bent dus ook al gast geweest bij Sunparks. Wanneer als ik vragen mag?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Laurent »

mei 2003 De Haan bij Oostende met 10 personen.

3 huisjes gehuurd met kapotte bbq,s en buitenstoelen en ongemaaide tuintjes. Fijne vakantie in het ???? park.

haas007
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 sep 2006 18:52

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door haas007 »

Wij zijn pas terug van een midweekje Sunparks Oostduinkerken.

Hoewel er ook positieve dingen te vertellen zijn, zoals de mooie omgeving aan zee, de vrijstaande ligging van alle bungalows en het snelle inchecken zijn er vooral negatieve zaken die ons hebben doen besluiten niet opnieuw naar Sunparks te gaan.

De bungalows zijn erg minimalistisch ingericht: op de slaapkamers is er geen stoel om bijvoorbeeld je kleren op te leggen, kastdeuren ontbreken, er is geen kinderbestek, de koelkast heeft geen diepvriesvak en het toilet is zo klein, dat als je de deur dicht doet je ongeveer met de knieën tegen de deur zit. Verder zijn de gordijnen te klein en zijn de bungalows redelijk sfeerloos. En een broodrooster ontbreekt ook, kun je wel huren tegen een bedrag van 5 euro.
Ik sprak een mevrouw, die mij vertelde dat een spiraal door haar matras kwam. Zij meldde dit aan de receptie en kreeg te horen dat het niet zeker was of deze klacht opgelost kon worden.
Dan de verwarming: die schakelde geregeld in de nachtstand, ook overdag. Dacht je de verwarming aan te hebben, mooi niet dus.

Behalve nabij het centrum zijn er geen speeltuinen aanwezig voor de kinderen. Er zijn wel speelweiden, maar een balspel is niet mogelijk door de heuvels en het lange gras alsof je in een alpenwei bent.

Het zwembad: op zich heel leuk en met voldoende faciliteiten. Alleen erg slecht onderhouden. De plakken betonverf zijn gewoon van de familieglijbaan af en echt kindveilig is het niet. De kleinste buitenglijbaan is zo gemaakt dat je door het vele opspattende water nauwelijks adem kunt halen. Heel veel tegels zijn kapot en de draagconstructie van de koepel van het zwembad moet heel nodig behandeld worden.

Om je kleren op te bergen zijn er lockers. De meeste lockers waren echter dusdanig kapot, dat als je na gebruik de locker opende je 1- of 2-euro munt naar beneden in de draingoot viel.

Ook jammer is dat het zwembad voor veel gasten op grote loopafstand ligt en veel mensen daarom de auto nemen.

De prijzen voor het eten in het park zijn stevig: voor een buffet betaal je 19,90 euro per persoon. Toch bijna 44 gulden weet u nog?

Al met al is Sunparks ons slecht bevallen.

Stappertjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2004 21:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Stappertjes »

Erg nieuwsgierig ben ik weer eens op zoek gegaan naar sunparcs klachten, begin dit jaar heb ik ook dit forum aangereikt om te kijken of het verstandig zou zijn om bij sunparcs te boeken het viel me op dat er veel negatieve klachten waren (volgens mij ook het doel van dit forum).
Desondanks heb ik toch een kinderbungalow geboekt in Oostduinkerke, met gemengde gevoelens ben ik afgereisd en ik kijk er redelijk positief op terug.
Ik denk dat het grote verschil zit in de entertainment en eetgelegenheden, je kunt sunparcs niet vergelijken met Centerparcs en dat zie je ook in de prijs verschil terug.
De bungalow zag er goed uit en was voldoende ingericht, de lokatie is goed en rustig gelegen en zeer positief vond ik de kruidenier die een groot betaalbaar assortiment had met een hele goede bakker.

Minder was de overdekte plaza, er waren wel facaliteiten om wat te drinken en te eten en voor de kids een mooi overdekte speeltuin maar in een hete juli maand deze zomer was de ruimte niet geconditioneerd en dus warm en dit had weer invloed de reuk binnen, verfachtige reuk.
Ook de aankleding is erg sober en de bediening kan beter.
Verder is het rijdend inchecken super snel, kan cp iets van leren maar de dames aan de receptie zijn allemaal van het caliber stagair en het ff aan de baas vragen types.
Het zwembad was leuk, redelijk wat mogelijkheden maar de afwerking laat de wensen over althans dat vinden wij als nederlander.

Als je de belgen vraagt dan zijn zij super trots op hun zwembad en snappen ze niets van de nederlanders "Je gaat toch om te zwemmen en niet om naar de verf op de muren kijken".

Ik durf met recht te zeggen dat oostduinkerke een park is van Belgische topkwaliteit maar iedere Nederlander vindt diverse punten die wij anders zouden soen, maar het verdient geen onvoldoende want we hebben er een leuke vakantie gehad voor een betaalbare prijs op fietsafstand van het strand met leuke strandplaatsen.

En de borg was netjes terug gestort binnen 4 weken.

groetjes

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sun Parcs Kempense Vennen/Mol

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Laten we eerlijk zijn...er zijn altijd wel mensen die klagen over Centerparcs, een ander weer over Sunparks en een derde vind Landall niks.
Kijk alleen maar eens naar de titels van de topics hier ;)
Ik vind niet dat een park direct afgerekend moet worden op de mening van enkele personen.
Hollanders zijn nou eenmaal zeurkousen, er is altijd wel iets dat ze niet bevalt.
Ik heb al eerder gezegd dat mensen ter plekke moeten gaan klagen en niet achteraf hier op het forum!
Maar goed, het zijn en blijven Nederlanders ;)
Ik blijf lekker naar Sunparcs gaan en trek me echt niks aan van alle kritiek hier.

Gesloten