LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Sparrow
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 dec 2006 08:52

Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Sparrow »

Ik ben afgelopen herfstvakantie in dit park geweest met een paar vrienden en ik moet zeggen dat ik me goed heb geamuseerd in het park. Je kan het natuurlijk niet vergelijken met centerparcs of landal maar het is kwa prijs/kwaliteit verhouding zeker niet slecht. De sporthal is prima in orde, alleen de bowlingbaan is slecht. Het zwembad is prima in orde net zoals de restaurants. We hebben nog wat vrienden gemaakt in het park en we hebben een gezellige tijd gehad. Dus als je met vrienden op vakantie wil en je wilt niet teveel geld uitgeven is dit parc zeker aan te raden!!
Zijn er nog meer mensen al daar geweest?

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door jermen2 »

hoi

Ja wij gaan al 10 jaar de week met kerst naar de Kempense Meren en hebben het altijd erg naar ons zin ondanks al het commentaar wat hier op de site staat. Betaalbaar, keuze uit standaard,comfort of luxe huisjes het is net wat je wil en kunt uitgeven die keus is fijn.
We hebben in standaarhuisjes gezeten en in comfortvilla's en alle zijn goed bevallen. Inderdaad een leuk park simpeler als cp en niet mee te vergelijken. Ondertussen hebben wij een select pas omdat wij al zoveel jaar komen en daar kun je leuke kortingen mee krijgen zoals 5 % op de boeking, wij boeken in oktober en dan krijg je vroegboekkorting van 20 % dus 25 % in totaal en elk jaar een leuk presentje, vorig jaar een digitale camera en dit jaar een city bike toch leuk meegenomen :P

groetjes jermen

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hihihihi Jermen..het ziet er naar uit dat we niet meer met z'n tweetjes tegen de rest op hoeven te boksen...we hebben er een bondgenoot bij :lol:

Fijn dat je vakantie zo goed bevallen is Sparrow...!!!

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Chima »

Is dat een park van Sunparks?

Sparrow
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 dec 2006 08:52

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Sparrow »

Ja het is een park van sunparks. Is volgens mij niet zo heel bekend, maar perfect voor als je even een weekje weg wil.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door eeliane »

Als je genoegen neemt met het minste of weinig luxe gewend bent zit je goed bij Sunparcs.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi Eeliane

Wat is dat nou weer voor opmerking : als je genoegen neemt met het minste???? dat is gewoon helemaal niet waar weet niet hoe je hierbij komt. Tuurlijk is het minder als cp maar kan daarom ook nog wel goed zijn! En het gaat er niet om wat je gewend bent maar hoeveel je wilt uitgeven voor een tussendoor vakantie. Het park is gewoon harstikke leuk en niet te vergelijken met cp.
gr jermen

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Laurent »

natuurlijk heeft Eeliane gelijk.

ooit in het bouwval parc in de Haan bij Oostende geweest ???, voor een habbekrats kun je er terrecht, je bent wel verplicht om er juichend over te praten,Suuces uit de rimboe. :?

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door jermen2 »

Laurent

Ga jij nou maar door met je rechtzaak :P

groet jermen

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Inderdaad Laurent..je begint vervelend te worden..je plaat blijft hangen, je valt in herhaling :roll:

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door eeliane »

jermen van jou weten we het nou onderhand wel dat je lyrisch bent over sunparcs, denk niet dat dat wat over sunparcs zegt maar meer over jou!
Toen wij er waren was het park in erbarmelijke staat (de kempen)en mij zwager heeft in de Haan een vreselijk oorontsteking meegenomen uit het meest viese zwembad dat mijn zus ooit had gezien. Zelfs de dokter vroeg waar hij in hemelsnaam gezwommen had, want de oorontsteking was door een bacterie veroorzaakt die normaal gezien in erg verontreiningd (open) water voorkomt.
Dus ik denk dat jij er aandelen in hebt ofzo of dat je niets beters gewend bent, ik weet het niet maar wat wel blijkt is dat jij maar blijft volhouden dat t allemaal wel meevalt en dat iedereen maar wat aan zwamt maar ik denk dat je toch maar eens aan moet nemen dat niet iedereen genoegen neemt met de daar aangeboden service. Ze mogen blij zijn dat jij t goed genoeg vindt en er nog steeds heengaat, maar een hoop mensen houdt t daar absoluut voor gezien.

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door jermen2 »

een oorontsteking kan je trouwens overal oplopen!
Wij hebben eens een midweek geboekt op cp en hebben de hele midweek binnengezeten omdat er een een zware oorontsteking had van het zwembad aldaar. Je ziet dat kan overal voorkomen.
Verder ben ik niet lyrisch over sunparks maar wel objectief qua prijs/kwaliteit.
Het is trouwens wel raar dat sunparks nu ook weer volgeboekt zit met de kerst en dat er maar weinig mensen hier klagen.
er word geklaagd over borg, ga dan niet naar een park wat borg vraagt.
Helaas gaan wij dit jaar voor de laatste keer, omdat wij zelf een vakantiebungalow in belgie hebben gekocht juist omdat belgie en de mensen ons zo goed bevallen. Ze klagen minder

groetjes jermen

bboopz
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door bboopz »

2 weken vakantie gevierd daar : alle 2 weken even geweldig.

inderdaad, niet te vergelijken met centerparcs. maar kost ook een heel stuk minder.

voor ons (gezin van 4 personen) echt super! :D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Laurent »

Parc de Haan ligt naast een terrein vol met oude woonwagens, het parc is verwaarloosd en het zwembad is vuil en smerig, dan praat ik nog niet over de rotsooi in de keuken van de friettent-bistro :(

Sparrow
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 dec 2006 08:52

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Sparrow »

Parc de Haan ligt naast een terrein vol met oude woonwagens, het parc is verwaarloosd en het zwembad is vuil en smerig, dan praat ik nog niet over de rotsooi in de keuken van de friettent-bistro
Dat het park naast een terrein vol woonwagens ligt is niet hun schuld. Als jou buren een schroothoop in hun tuin maken, dan zou je het toch ook niet redelijk vinden als mensen bij jou daarover kwamen klagen.
En de rotzooi in de keuken van de frietten-bistro, in ieder restaurant ligt er wel rotzooi, zelfs in de 5 sterren restaurants. En waarom zou je uberhaupt een kijkje gaan nemen in de keuken? Als het je niet bevalt dan eet je er toch niet!?

Sparrow
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 dec 2006 08:52

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Sparrow »

Geplaatst op 11 Sep 2006 20:14 door eeliane

Is er iemand bekend met die grote huisje die er zouden staan, Case Grande of zoiets.
En is het zwembad nog een beetje schoon want ik hoorde laatst dat dat inmiddels veel te wensen over laat...?
Graag uw informatie want Sun Parcs staat niet al te best bekend de laatste tijd, de rest van de huisjes zijn nog al verouderd en vaak vies vind ik.
Geplaatst op: 08 Dec 2006 21:55 door eeliane

Toen wij er waren was het park in erbarmelijke staat (de kempen)en mij zwager heeft in de Haan een vreselijk oorontsteking meegenomen uit het meest viese zwembad dat mijn zus ooit had gezien. Zelfs de dokter vroeg waar hij in hemelsnaam gezwommen had, want de oorontsteking was door een bacterie veroorzaakt die normaal gezien in erg verontreiningd (open) water voorkomt.
eeliane volgens mij vertel je ook maar een hoop onzin. Op 11 sept. vraag je aan de mensen hoe het er nu is, maar tegelijk zeg je dat je huisjes verouderd en vies vind :S beetje vreemd niet?
Op 8 dec. zeg je dat toen jij was het park in erbarmelijke staat was, terwijl je eerder zegt dat het de laatste tijd wensen overlaat, maar toen jij er was was het wel redelijk.
Je vraagt dus aan de mensen hoe het er nu is omdat je allemaal negatieve dingen hoorde, en vervolgens trek je voor jezelf een conclusie en ga je roepen dat sunparks slechts is etc.
ps: je kan nooit aan een ooronsteking zien wat de precieze oorzaak is en al helemaal niet door welke eventuele bacterie :S

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door Laurent »

Sparrow?.

eerlijk ben je wel:

parc de Haan is ook in jouw ogen een zooitje, alleen sluit jij er de ogen en geniet van de rommel en de troep in de keuken en het zwembad. Veel plezier verder.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door puttputt »

Ik heb eens op de website gekeken, bij Kempense Meren.
Ziet er heel goed uit, ook het zwembad./
Ik heb direct maar de brochuren aangevraagd lijkt me daar erg leuk.
En allemaal positieve getuigenissen van vakantie gangers :D

jermen2
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:29

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door jermen2 »

Hoi puttputt

Zolang je niet verwacht dat het een centerparcs park is is het gewoon een leuk park.
Mijn jongens vinden het zwembad onwijs en in de omgeving van Mol is veel te doen, leuke stadjes, eettentjes etc voor als je op het park niet aan je eetgerief komt :D

groetjes jermen

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Sunparcs Kempense Meren : Mol aanrader!

Ongelezen bericht door puttputt »

Hoi Jermen

Ik verwacht zeker geen CP :D ik vindt dat park gewoon belachelijk duur.
En geef dat echt niet uit voor 1 week.
Weet je kinderen maakt het niet uit, zolang ze maar water en zand en speeltuinen hebben dan hoor je hun niet.
Een luxe vakantie huisje hoef ik ook niet, want tenslotten ben je daar het grootst gedeelte van de dag niet eens.
Wij niet, we zijn dan heel erg veel buiten

Gesloten