LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] couverts.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dummydum
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2006 17:15

couverts.nl

Ongelezen bericht door dummydum »

Ik wilde eens lekker uit eten gaan en had de reclame van couverts gezien waarin ze claimen dat je via hun bij alle in de buurt aanwezige restaurants kon boeken.
Dat ging ik proberen, maar wat schertste mijn verbazing, ik kreeg maar een paar restaurants in de buurt te zien, zeker niet alle.
Ik vermoed nu dat couverts een vergoeding krijgt van aangesloten restaurants, dat ze dus niet onafhankelijk zijn en je dus ook niet het beste advies bij hun krijgt.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Logisch toch, een restaurant dat niet is aangesloten op hun systeem kan niet toch ook niet meedoen.

En nee inderdaad is nagenoeg geen onafhankelijk site onafhankelijk er moeten namelijk euro's worden verdiend.

dummydum
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2006 17:15

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door dummydum »

Dan moeten ze hun reclame aanpassen. Ze pretenderen nu dat je via hun bij alle restaurants kan reserveren, ze moeten eerlijk genoeg zijn om te vertellen dat je alleen bij restaurants kan reserveren die bij hun aangesloten zijn.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door Har06 »

dummydum schreef:Dan moeten ze hun reclame aanpassen. Ze pretenderen nu dat je via hun bij alle restaurants kan reserveren, ze moeten eerlijk genoeg zijn om te vertellen dat je alleen bij restaurants kan reserveren die bij hun aangesloten zijn.

wie verkoopt die couverts =
uiteraard zijn maar een beperkt aantal eettenten bij die club aangesloten :?:

dummydum
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2006 17:15

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door dummydum »

Hierbij het stuk tekst van hun eigen website:"Couverts is de enige website waar je alle restaurants in Nederland kunt reserveren."
Dit is dus een leugen.

dummydum
Berichten: 35
Lid geworden op: 29 nov 2006 17:15

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door dummydum »

Ik had het aangemeld bij de reclame code commissie, die hebben al uitspraak gedaan en mij in het gelijk gesteld! :D

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door Emmy75 »

dummydum schreef:Ik had het aangemeld bij de reclame code commissie, die hebben al uitspraak gedaan en mij in het gelijk gesteld! :D
Zou het na 1 dag al geholpen hebben ?
dummydum schreef:Hierbij het stuk tekst van hun eigen website:"Couverts is de enige website waar je alle restaurants in Nederland kunt reserveren."
Dit is dus een leugen.
Ik lees net op de site:
1: Wat is Couverts en hoe werkt het?
Couverts is één centrale plek waar je vele restaurants kunt reserveren.
Elders:
Couverts is de nieuwe gratis service waar je eenvoudig je tafel kunt reserveren.

Veel restaurants in Nederland werken met onze digitale reserveringsagenda. Reserveringen via de site worden bij deze restaurants direct in hun agenda geplaatst. Als je een reservering maakt bij deze restaurants dan wordt dat meteen bevestigd via SMS of email en weet je dus meteen dat het gelukt is.

Niet alle restaurants werken met Couverts, daarom is er een verschil tussen restaurantprofielen op de site. Restaurants met een foto werken met Couverts en hier kun je dus direct online reserveren. Restaurants met een grijze afbeelding werken niet met Couverts en kunnen alleen telefonisch gereserveerd worden, het telefoonnummer staat vermeld.
Verder zou het natuurlijk logisch moeten zijn dat u geen restaurants te zien krijgt die geen plek meer hebben volgens het systeem.

Bovendien gaat voor niets natuurlijk de zon op. Hier moet ook aan verdiend worden. Mensen gaan dit niet zomaar zitten maken.
Oftewel zoals een newmikey zo treffend weet te formuleren: TANSTAAFL.

Pim1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2013 15:59

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door Pim1 »

:evil: Bagger wat ze bieden. Bij lange niet alle restaurants en dan click je er een aan voor een reservering op een maandag, gaat allemaal goed inclusief bevestiging via sms en email blijkt het restaurant op maandag gesloten. gewoon weer via internet gezocht en een leuk restaurant gevonden dat gewoon open is. Kortom uit de tijd en niet voldoende gericht op de gebruiker.

SmvBrinn
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2013 22:14

Re: couverts.nl

Ongelezen bericht door SmvBrinn »

Klopt! restaurant eigenaren moeten hier voor betalen, €50,- in de maand, plus €1,- als er via couverts.nl is gereserveerd, niet als er via hun eigen site is gereserveerd. vandaar dat dus niet alle restaurants hier aan mee doen..

Gesloten