LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Re: tickets4u ZIELIG

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Monique Seebregts
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2016 19:42

Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door Monique Seebregts »

Ook ik krijg gisteren een aanmaning binnen van Tickets4u. Of ik concertkaartjes wil betalen die ik niet besteld betaald of ontvangen heb.
Over en weer gemaild maar ze dreigen alleen maar met een gerechtsdeurwaarder !!
Laatst gewijzigd door Radar op 25 dec 2016 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door thecure »

Hoe zijn ze dan aan uw adres gekomen?

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door BL2 »

Volgens mij is het eerste bericht al verwijderd.......

Altijd vreemd, als wij wat bestellen op Het Net moet er altijd vooruit betaald worden, anders geen overeenkomst of koop.
Anders kan iedereen wel op andermans naam wat gaan bestellen....

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door kokka »

als het allemaal onterecht is, dan is dat niet zozeer zielig maar wel vervelend.
het is ook zielig als blijkt dat ze gelijk hebben en je straks met hoge gerechtskosten zit.
hoe kan het zo zijn dat ze achter je aan komen als er helemaal niets aan de hand is. hebben ze bewijs gestuurd?

Braunschweig
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2017 22:34

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door Braunschweig »

Dag,

Ze hebben bij mij twee keer geïncasseerd via de creditcard en nooit één kaartje ontvangen...

Wie heeft een bankrekeningnummer van Tickets4U? Ik ben dringend op zoek naar een bankrekening van Tickets4U.

Wie helpt mij?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door berndv »

Braunschweig schreef:Dag,

Ze hebben bij mij twee keer geïncasseerd via de creditcard en nooit één kaartje ontvangen...

Wie heeft een bankrekeningnummer van Tickets4U? Ik ben dringend op zoek naar een bankrekening van Tickets4U.

Wie helpt mij?
als het via creditcard is gegaan kunt u toch een geschil via uw creditcardmaatschappij openen? Een betwiste betaling. En als het vanaf uw creditcard is gegaan, zou daar ook bekend moeten zijn naar welk bankrekeningnummer uw geld is gegaan.

BL2
Berichten: 4838
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door BL2 »

Vreemd dat er wel geld wordt afgeschreven, maar dat je niet kan zien naar welk nummer dit zou gaan.

Hier misschien wat aan ?

NL92ABNA0529025167
NL33INGB0677855796
NL08RABO0351649743
NL77RABO0382647858

Braunschweig
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2017 22:34

Re: Re: tickets4u ZIELIG

Ongelezen bericht door Braunschweig »

Dank je wel voor je reactie.

Ze hebben twee keer via mijn creditcard geïncasseerd en dat gaat dan via een bedrijf dat de betalingen regelt van de website. Vandaar dat ik geen bankrekeningnummer weet.

Gesloten