LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Louise_81
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2017 16:26

E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Louise_81 »

3 jaar geleden hebben wij e-tickets gekocht van Zooparc overloon. Hierop staat dat deze tickets geen einddatum heeft.

Door omstandigheden zijn wij niet eerder kunnen gaan en wilden wij dit jaar gaan.
Voor de zekerheid belde ik, om te checken hoe het zat tot welke leeftijd de kinderen niet hoefden te betalen. Uiteindelijk bleken de tickets niet meer geldig.
Door faillissement is besloten dat deze niet meer gebruikt mochten worden, ondanks ze onder dezelfde naam verder gaan.
Nu is het zo, dat als ik de tickets voor 1 januari 2017 had gebruikt, zij wel geldig waren. Dit krijg je dan achteraf te horen.
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik niet kijk tot wanneer de entreebewijzen geldig waren, aangezien erop staat dat er geen einddatum aan zit.

Bovendien zijn ze via internet gekocht , en ook hier hebben wij nergens mail gehad over de geldigheid.

Ik zit hier nu met 3 teleurgestelde kinderen.
Na een klachtenmail, kreeg ik als antwoord dat er niks aan gedaan kon worden.

Ik zit nu met 3 teleurgestelde kinderen.

stofzuigertje

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

E Ticket is voor niet in de rij te staan of voordeliger toegang....
Print en rij er naar toe, en niet om 3 jaren te bewaren!

Verder gingen vele van streepjes bar code naar QR en dan kun je ze niet eens meer uitlezen!
Jammer maar bij vooraf kopen loop je altijd dit risico.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Brahms »

teleurgestelde kinderen
De meeste kinderen zijn betrekkelijk snel over een forse tegenslag in het leven heen te tillen, koop een paar nieuwe kaartjes, zo duur zijn ze nu ook weer niet, en ga dan wel meteen naar het park.

Fijne dag en veel plezier voor iedereen !
Laatst gewijzigd door Brahms op 13 aug 2017 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Brahms schreef:. . . koop een paar nieuwe kaartjes, zo duur zijn ze nu ook weer niet . . .
Met alle respect, maar "duur" is echt afhankelijk van wat je te besteden hebt. Als jij nadenkt om je vermogen in whiskey, een vakantiehuis of oude auto's te steken dan zullen 4 tickets van €13,50/st jou geen pijn doen. Helaas is 54 euro voor een grote groep mensen nog altijd veel geld :cry:
Laatst gewijzigd door Harm.calc op 13 aug 2017 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Brahms »

Harm.calc schreef:
Brahms schreef:. . . koop een paar nieuwe kaartjes, zo duur zijn ze nu ook weer niet . . .
Met alle respect, maar "duur" is echt afhankelijk van wat je te besteden hebt
Nou, nou, nou, nou: 54 Eurotjes voor een hele dag in een leuk park is nu ook weer niet zo heel veel. Maar gelukkig zijn er ook heel veel leuke dingen nog altijd gratis te doen in Nederland, bv lekker fietsen rond de Kinderdijk, of als "echte toerist in eigen land" eens naar de Zaanse Schans of maak een mooi (NS-)boswandeling :D .

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Brahms schreef:Nou, nou, nou, nou: 54 Eurotjes voor een hele dag in een leuk park is nu ook weer niet zo heel veel. Maar gelukkig zijn er ook heel veel leuke dingen nog altijd gratis te doen in Nederland, bv lekker fietsen rond de Kinderdijk, of als "echte toerist in eigen land" eens naar de Zaanse Schans of maak een mooi (NS-)boswandeling :D .
Het gaat hier om een leuk dagje uit voor niet 54 euro maar 108 euro. Even los van de bijkomende kosten. Dat is gewoon veel geld. En nee, niet voor iedereen. Leuke gratis activiteiten, kan Louise_81 zelf ook wel vinden via internet. Of werk jij bij de VVV :wink:

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Harm.calc »

sylvesterb schreef: Nee hoor maar irriteer me aan TS. 2 maal meldt ze iets over haar zielige kinderen, maar ze wist vooraf al dat de kaarten niet geldig zijn, want ze had gebeld. Dan ben je toch best wel triest als je je kinderen achteraf gaat vertellen dat je van plan was om, naar Zooparc Overloon te gaan.

Het antwoord van Zooparc Overloon is duidelijk. De kaarten zijn niet geldig door faillissement en dit is een legitieme rede. Vervelend voor TS maar als er geen overname was geweest had ze zowieso niet kunnen gaan en teleurgestelde kinderen gehad omdat het parc niet meer bestaat en ze dit uiteraard ook vertelde aan haar kinderen.
Ik weet niet of TS vooraf gebeld heeft of nadat ze dit dagje met haar kinderen had ingeplant. Dat lees ik nergens, beetje voorbarige conclusie. Ik denk dat heel veel mensen zich niet realiseren in wat voor financiële positie bepaalde gezinnen zitten. Ik weet niet of er hier sprake van is, maar als jij bijstandsmoeder bent dan is een eenvoudig (!) dagje weg met je kinderen al een grote aanslag op je portemonnee.
Als jij komende maand een 54 euro hogere rekening van je telefoon provider krijgt, denk ik dat je ook even slikt. Maar ja, misschien ook wel niet.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Harm.calc schreef: Ik weet niet of TS vooraf gebeld heeft of nadat ze dit dagje met haar kinderen had ingeplant. .
Staat er toch echt duidelijk "Voor de zekerheid belde ik, om te checken hoe het zat tot welke leeftijd de kinderen niet hoefden te betalen. Uiteindelijk bleken de tickets niet meer geldig". TS wist dus vooraf dat de kaarten niet meer geldig waren.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: E-tickets Zooparc Overloon niet meer geldig

Ongelezen bericht door Harm.calc »

sylvesterb schreef:Staat er toch echt duidelijk "Voor de zekerheid belde ik, om te checken hoe het zat tot welke leeftijd de kinderen niet hoefden te betalen. Uiteindelijk bleken de tickets niet meer geldig". TS wist dus vooraf dat de kaarten niet meer geldig waren.
Ik lees nog steeds niet op welk moment zij dit uitje met haar kinderen gepland heeft.
Sterker nog, ik krijg zelf de indruk dat ze na het plannen van dit uitje met haar kinderen, dat zij toen voor de zekerheid nog even gebeld heeft om te checken tot welke leeftijd kinderen niet hoefde te betalen.
Louise_81 schreef:Voor de zekerheid belde ik, om te checken hoe het zat tot welke leeftijd de kinderen niet hoefden te betalen
Maar volgens mij gaat het daar niet om. Het gaat erom dat de tickets voor dit uitje niet meer geldig zijn en zij, als ze dat alsnog gaat doen, ze voor extra kosten komt te staan. Nou, dat vind ik spijtig.
Ja, iemand anders struikelt over het feit dat ze 2 keer "3 teleurgestelde kinderen" meldt :roll:

Gesloten